probleema

prpblemaatikko

Olen vl. Ja olen ihastunut itseäni paljon vanhempaan mieheen, joka on naimisissa ja hänellä on lapsia. Saattaa kuulostaa karsealta. Kaiken lisäksi hän on itsekin vl.
Olen yrittänyt lopettaa hänet ajattelun kaikin tavoin; olen juonut jne. Mutta aina hänen hymynsä tunkeutuu verkkokalvolleni. Tiedän kyllä että teen todella väärin itseäni ja häntä kohtaan koska hän taitaa tietää tunteistani. Mutta hän ruokkii niitä, juttelemalla ja hymyilemällä kanssani. Olen myös ollut hiukan yhteyksissä puhelimen välityksellä hänen kanssaan. Tuntuu että järki lähtee, kun näen hänet. Onko offtopic?? Hope not!

9

666

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lestadias

Odota ajan kanssa että ihastuksen tunne menee ohi. Itse vältän ukkomiehiä kuin ruttoa. Ja poikamiehet välttävät taas meikäläistä kuin ruttoa, joten sinkun osa on saletti.

• Naispuolinen Job

että se menisi ohi ja säilyisit vahvana uskossa.
        Keskustele, jos saat voimaa, jonkun tai joidenkin luotettavien uskovaisten kanssa.
        Ei ole helppo tilanne.
        Rukoilen puolestasi.

• Lestadias

Sanoit olevasi vl ja kerrot mm. juoneesi. Alkoholia? Eihän vl:t juo alkoholia.

• Lestadias

Olet feikki...?

• trumpetti

Jätä ukkomiehet rauhaan, on ainut järkevä asia mitä voit tehdä.
      Ajattele hänen vaimonsa tunteita. Ajattele mitä itse kokisit olemalla hänen vaimonsa ja toinen nainen flirttaamassa hänen kanssaan ja hekumoimassa hänen miehestä.
      tule jo järkiisi.....etsi vapaa mies.

• problemaatikko

Sinäpä sen sanoit aika lyhyesti ja ytimekkäästi, mut ko minkähän sitä tunteilleen mahtaa, pylly ko oon yrittäny tuhansia kertoja unohtaa ja siirtyä oman ikkäisiini n. 20vee, mut tuloksetta, eikä ne pojat edes kiinnosta mua. Kyllä mä tiijän et sillä on vaimo ja perhe jne...
        Mut ei se tieto hälvennä mun tunnetta yhtään, eihkä päinvastoin jopa kiinnostaa vaa enemmän.
        Joo oon sortunut todelakin joskus juomaan, en väitä että olisin tehnyt sen tämän asian takia, mutta kyllä se hiukan ahdistaa kun olisi mies jonka kanssa voisi sopia yhteen niin se onkin varattu. Eihän me todellakaan juoda, mut asun yksin niin tilaisuus on tehnyt varkaan, sanotaanko näin...

• no problems
        problemaatikko kirjoitti:

Sinäpä sen sanoit aika lyhyesti ja ytimekkäästi, mut ko minkähän sitä tunteilleen mahtaa, pylly ko oon yrittäny tuhansia kertoja unohtaa ja siirtyä oman ikkäisiini n. 20vee, mut tuloksetta, eikä ne pojat edes kiinnosta mua. Kyllä mä tiijän et sillä on vaimo ja perhe jne...
        Mut ei se tieto hälvennä mun tunnetta yhtään, eihkä päinvastoin jopa kiinnostaa vaa enemmän.
        Joo oon sortunut todelakin joskus juomaan, en väitä että olisin tehnyt sen tämän asian takia, mutta kyllä se hiukan ahdistaa kun olisi mies jonka kanssa voisi sopia yhteen niin se onkin varattu. Eihän me todellakaan juoda, mut asun yksin niin tilaisuus on tehnyt varkaan, sanotaanko näin...

..ainahan te voitte tapailla salaa. Villejä pano-sessioita autossa yms.

• +++
        problemaatikko kirjoitti:

Mahdat sinä tunteillesi. Pidät huolen, että et ruoki niitä. Et järjestä kohtaamisia sen miehen kanssa. Sanot itsellesi, että tämä on vain ihastumista. Sen mukaan ei ole pakko käyttäytyä. Kysyt itseltäsi, mikä tässä miehessä sinua vetää (lämpö? turvallisuus? huomio?). Pyrit antamaan sitä asiaa itsellesi jollakin muulla tavalla.

• problemaatikko
        +++ kirjoitti:

Mahdat sinä tunteillesi. Pidät huolen, että et ruoki niitä. Et järjestä kohtaamisia sen miehen kanssa. Sanot itsellesi, että tämä on vain ihastumista. Sen mukaan ei ole pakko käyttäytyä. Kysyt itseltäsi, mikä tässä miehessä sinua vetää (lämpö? turvallisuus? huomio?). Pyrit antamaan sitä asiaa itsellesi jollakin muulla tavalla.

Totta tosiaan, se mies kyllä vetää puoleensa. Se on varmaan sitten niin että minä kärsin syvällä sisimmässäni tunteistani joita ei saa tuoda julki ja hukutan kaipuuni johonkin muualle. Tuntuu vaan ettei kukaan muu mies kiinnosta yhtä paljon kuin tämä henkilö joka on saanut mielessäni jo lähes täydellisyyden mitat. Ja tuntuu typerältä että "ihastuminen" voi voi kestää viisi vuotta eikä loppua näy.
        Eikä kyllä toisaalta kiinnosta mitkään pikapanot autontakapenkillä, tuskin kumpikaan olisi edes sustuvainen niihin. Vähän kylmä suhtsutumistapa toisilla täällä niinkin polttavan ihanaan asiaan. Itse haluan pitää erillään himon ja "ihastuksen", jos sitä nyt niin voi luonnehtia. Kuka tahansa voi harrastelle pikapanoja, mutta kuka on valmis ottamaan vastuun teoistaan, ja sellainen teko olisi kyllä vasten minun käsityksiäni uskovaisen elämästä. Välillä tuntuu että rikon käskyjä jo ajatusetn tasolla, josta taas seuraa huono omatunto.
        Elämä on vaan niin väärin. Ehkä minulle vaan annettin tällainen "risti kannettavaksi". Joskus tuntuu että on vaikeaa jaksaa kantaa sitä polttavassa päivän paahteessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2721
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2521
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe