Moi!
Ostin SimCity 3000 pelin, enkä tiedä mitä tehdä, kun yrittää tehdä kaupunkia, niin rahalla ei saa juuri mitään!
Onko peliin rahakoodia? Tai muita koodeja?
SimCity 3000 koodeja?
5
422
Vastaukset
- Anonymouse
Käyppä katsomassa osoitteesta www.cheatplanet.com
...ymmärtäny pelin idean väärin. Siis tarkoitus on rakentaa kaupunki, aloittaa pienestä eikä rakentaa kerralla mitään helvetin manhanttania.
- Juzzo
Kyllä huomasin, ei rahalla saa mitään suurkaupunkia, mutta jos joku kuten minä haluaa pelata näin?
Mutta kiitos sivusta Anonymouse, muttaa minä en saa sitä rahakoodia:
give 10000-Credits? koodia toimimaan.
Pitääkö tuosta jättää jotain pois? - Elisabeth
Juzzo kirjoitti:
Kyllä huomasin, ei rahalla saa mitään suurkaupunkia, mutta jos joku kuten minä haluaa pelata näin?
Mutta kiitos sivusta Anonymouse, muttaa minä en saa sitä rahakoodia:
give 10000-Credits? koodia toimimaan.
Pitääkö tuosta jättää jotain pois?Pelasin joskus vuonna nakki ennen käpysotaa tuota peliä ja muistaakseni rahakoodi oli imweak. En muista kirjoitettiinko se "i'm weak","im weak" vai "imweak" mutta kokeile kaikkia. :D
Mutta jos haluat kerralla enenmän rahaa,kirjoita koodi callcousinvinnie,en taaskaan muista kirjotetaanko se yhteen vai erikseen. :/
Tätä koodia voi käyttää vain kerran. - Anttonilla
Elisabeth kirjoitti:
Pelasin joskus vuonna nakki ennen käpysotaa tuota peliä ja muistaakseni rahakoodi oli imweak. En muista kirjoitettiinko se "i'm weak","im weak" vai "imweak" mutta kokeile kaikkia. :D
Mutta jos haluat kerralla enenmän rahaa,kirjoita koodi callcousinvinnie,en taaskaan muista kirjotetaanko se yhteen vai erikseen. :/
Tätä koodia voi käyttää vain kerran.Rahakoodi on "call cousin vinnie" ja ilmais-rakennuskoodi on "i am weak". Jos haluat lisää kuukausiansiota kirjoita "let's make a deal" ja erilaiset ihmiset alkavat ehdottaa sopimuksia ja uusia rakennuksia joista saat rahaa. Rahakoodin voi tosiaan käyttää vain kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372