voiko trexan-lääkeet aiheuttaa päänsärkyä,pahoinvointia ja oksentelua?
ajattelin vaan,kun mulla on nivelreuma ja olen nyt 4 vuotta syönyt trexan-lääkkeitä.otan niitä vain kerran viikossa.joskus 2-4 päivän päästä siitä kun olen ottanut trexan-lääkkeitä niin mulla alkaa päätä särkeä,tulee paha olo,väsyttää ja sit tulee myös sellainen olo et täytyisi oksentaa.tollainen olo kestää mulla 2-5 tuntia ja sit mä oksennan.sitten tulee parempi olo ja päänsärky häviää.joskus oksennan vain kerran,mutta välillä muutaman kerran.
trexan-lääkkeet
6
1393
Vastaukset
- Mii tuu
Mä pistän trexanit lihakseen ja vähemmän sivuvaikutuksia kuin suun kautta otettaessa. Mutta pistoksenakin oksennan ja poden krapulaa ilman hauskanpitoa tai viinan hiventäkään.
- Räevä
Minulle Trexan tekee ottopäivänä kovan nälän. Tuntuu ettei mikään riitä. Jos en syö niin pallean alue tulee kipeäksi kuin kovassa nälässä. Pakko syödä.
- tipsu
Trexanin ottaminen piikkinä saattaa tehota paremmin ja vähentää huomaatavasti joitain sivuvaikutuksia, kuten juuri pahaa oloa.
Toinen on foolihappo. Olen kuullut etteivät kaikki lääkärit sitä määrää Trexan-tabletin kanssa, mutta että se olisi hyvä useimmille. Itse söin sitä ja ystävälleni se auttoi pahaan oloon, aluksi sitä ei oltu määrätty. Kannatta kysyä lääkäriltä.- inkku
aiheuttaako metotreksaatti hiusten lähtöä?? Eikös solunsalpaajilla yleensä ole sellainen sivuvaikutus?
- kampaaja
inkku kirjoitti:
aiheuttaako metotreksaatti hiusten lähtöä?? Eikös solunsalpaajilla yleensä ole sellainen sivuvaikutus?
Kyllä se minuun ainakin niin vaikuttaa, että hiukset lähtee. Muuta sivuvaikutusta en ole huomannut.
- ex.-harvahapsi
kampaaja kirjoitti:
Kyllä se minuun ainakin niin vaikuttaa, että hiukset lähtee. Muuta sivuvaikutusta en ole huomannut.
Jos hiukset lähtee reuman tai reumalääkityksen takia, kannattaa kokeilla Multi-tabsin (monivitamiinivalmiste) syöntiä. Ainakin kuukausi menee, että vaikutus alkaa, mutta tehoaa erittäin hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14010166
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485393Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p404040Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323602Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352654Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591572Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981567Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731428Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311386