Kauriin luonne

kauris-76

Kauris on herkkä, uskollinen, itsepäinen, varautunut yms.
Kauris on hyvää seuraa, kunhan vain tulee tutuksi.
Kauris ei päästä lähelleen kovin helposti.
Kauris on paha suuttuessaan, mutta leppyy aika helposti.
Kaurista uskollisempaa saa todella hakemalla hakea. On kiva olla kauris.

11

4613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sen verran

Jos kauris joutuu petetyksi asiassa kuin asiassa...
      Ei anteeksi antaminen olekkaan ihan helppo juttu.

• lola

olisit vielä lisännyt siihen listaan erakko,omaan napaan tuijottaja,

• kauris-76

Jos sinä lola olet erakko ja omaan napaan tuijottaja, niin ei sitä kaikki ole!
        Sinä olet varmaan joku outo yksilö!

• Joe

Kannattaa kuitenkin ottaa huomioon syntymäkartta kokonaisuudessaan. Muu osa siitä voi "hieman" muokata noita ominaisuuksia.

• lumessakahlaaja

Tää mun luonne horoskooppi ei kuullosta kovin hyvältä...oonkohan mä tosiaan tuollanen....
      Nouseva merkkisi on Jousimies
      Jousimiesnousuisena et juurikaan ehdi kotona homehtumaan, sillä jatkuva totuuden etsiminen pakottaa sinut yhä uudelleen liikekannalle. Et ainakaan nuoruutesi päivinä itsekään tiedä minne oikein olet menossa. Pääasia että pääset matkaan ja mieluummin tietysti ulkomaille tai ainakin Ruotsiin. Elämästä täytyy löytyä oikea tarkoitus tai ainakin selvä suunnitelma ennen kuin sinä voit olla tyytyväinen. Kuitenkin vedät puoleesi täysin hetkessä eläviä Kaksos-tyyppejä, joiden ajattelemattomuus ja suoranainen tyhmyys saavat sinut tärisemään raivosta.

Aurinko Kauriissa
      Elämäsi perimmäinen tarkoitus on oppia keskittymään yhteen asiaan kerrallaan ja toimimaan silti ehdottomasti voimavarojesi asettamissa rajoissa. Väsyneenä joudut aina tinkimään työn laadusta ja siihen sinulla ei ole varaa.

Kuu Neitsyessä
      Sinä suhtaudut tunteisiin kriittisesti ja varauksellisesti etkä ole valmis luottamaan keneenkään ensivaikutelman perusteella. Analysoit omiakin tunteitasi niin pitkälle ettei lopullinen ratkaisu tule ehkä koskaan valmiiksi.

Merkurius Jousimiehessä
      Sinulla on taipumusta opettaa tai julistaa jotakin aina kun suusi aukaiset ja siksi kaikki eivät kerta kaikkiaan jaksa kuunnella sinua. Toisaalta osaat esittää asiat myönteisessä valossa ja pystyt tukemaan niitä jotka ovat kriisissä.

Venus Kaloissa
      Sinulla on hallussasi rakkauden suurimmat salaisuudet ja siksi rakastuminen on sekä sinulle että kulloisellekin kumppanillesi unohtumaton elämys. Eroottisuus tihkuu jokaisesta solustasi silloin kun olet rakastunut.

Mars Kaloissa
      Sinulle ei auta luoda liian tiukkoja aikatauluja, sillä voimasi kuluvat nopeasti loppuun rutiinien kimpussa. Oma lupa, oma tahti ja oma mahti takaavat loistavimmat tulokset tehtävien luonteesta riippumatta. Itsenäinen työskentely sopii sinulle parhaiten.

--------------------------------------------------------------------------------

• Kauris -77

Aivan kuin olisin kuullut jostain aikaisemmin tuollaista :)
        Juuri kuin minä!

• Nuori kauris mies

Ihan niiku mä :) toi sattuu nimittäin aika tarkasti kohalleen..

Kauris on herkkä, uskollinen, itsepäinen, varautunut yms.
      Kauris on hyvää seuraa, kunhan vain tulee tutuksi.
      Kauris ei päästä lähelleen kovin helposti.
      Kauris on paha suuttuessaan, mutta leppyy aika helposti.
      Kaurista uskollisempaa saa todella hakemalla hakea.

• anskuu

toi oli just niinku minä :D aika jännä lukee tavallaa itestäs :)

• kauris -80

Pitää paikkansa ainakin mun kohdalla.

• Black

Itsekeskeinen, hajamielinen, ujo, luova, kiintyy helposti...minä myös ristiriitainen.

• kauris-92

aattelen että on perus ihmis tyyppejä jotka on nimetty noilla kuvioilla. joko täsmää tai ei. muhun se pätee. En usko noihin kovinkaan paljon mutta kauriithan on kuuleman mukaan skeptisiä :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      271
      2300
    2. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1011
    3. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      55
      979
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      970
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      921
    6. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      861
    7. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      21
      838
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      736
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      687
    10. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      299
      684
    Aihe