Kauriin luonne

kauris-76

Kauris on herkkä, uskollinen, itsepäinen, varautunut yms.
Kauris on hyvää seuraa, kunhan vain tulee tutuksi.
Kauris ei päästä lähelleen kovin helposti.
Kauris on paha suuttuessaan, mutta leppyy aika helposti.
Kaurista uskollisempaa saa todella hakemalla hakea. On kiva olla kauris.

11

4429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sen verran

      Jos kauris joutuu petetyksi asiassa kuin asiassa...
      Ei anteeksi antaminen olekkaan ihan helppo juttu.

    • lola

      olisit vielä lisännyt siihen listaan erakko,omaan napaan tuijottaja,

      • kauris-76

        Jos sinä lola olet erakko ja omaan napaan tuijottaja, niin ei sitä kaikki ole!
        Sinä olet varmaan joku outo yksilö!


    • Joe

      Kannattaa kuitenkin ottaa huomioon syntymäkartta kokonaisuudessaan. Muu osa siitä voi "hieman" muokata noita ominaisuuksia.

    • lumessakahlaaja

      Tää mun luonne horoskooppi ei kuullosta kovin hyvältä...oonkohan mä tosiaan tuollanen....
      Nouseva merkkisi on Jousimies
      Jousimiesnousuisena et juurikaan ehdi kotona homehtumaan, sillä jatkuva totuuden etsiminen pakottaa sinut yhä uudelleen liikekannalle. Et ainakaan nuoruutesi päivinä itsekään tiedä minne oikein olet menossa. Pääasia että pääset matkaan ja mieluummin tietysti ulkomaille tai ainakin Ruotsiin. Elämästä täytyy löytyä oikea tarkoitus tai ainakin selvä suunnitelma ennen kuin sinä voit olla tyytyväinen. Kuitenkin vedät puoleesi täysin hetkessä eläviä Kaksos-tyyppejä, joiden ajattelemattomuus ja suoranainen tyhmyys saavat sinut tärisemään raivosta.


      Aurinko Kauriissa
      Elämäsi perimmäinen tarkoitus on oppia keskittymään yhteen asiaan kerrallaan ja toimimaan silti ehdottomasti voimavarojesi asettamissa rajoissa. Väsyneenä joudut aina tinkimään työn laadusta ja siihen sinulla ei ole varaa.


      Kuu Neitsyessä
      Sinä suhtaudut tunteisiin kriittisesti ja varauksellisesti etkä ole valmis luottamaan keneenkään ensivaikutelman perusteella. Analysoit omiakin tunteitasi niin pitkälle ettei lopullinen ratkaisu tule ehkä koskaan valmiiksi.


      Merkurius Jousimiehessä
      Sinulla on taipumusta opettaa tai julistaa jotakin aina kun suusi aukaiset ja siksi kaikki eivät kerta kaikkiaan jaksa kuunnella sinua. Toisaalta osaat esittää asiat myönteisessä valossa ja pystyt tukemaan niitä jotka ovat kriisissä.


      Venus Kaloissa
      Sinulla on hallussasi rakkauden suurimmat salaisuudet ja siksi rakastuminen on sekä sinulle että kulloisellekin kumppanillesi unohtumaton elämys. Eroottisuus tihkuu jokaisesta solustasi silloin kun olet rakastunut.


      Mars Kaloissa
      Sinulle ei auta luoda liian tiukkoja aikatauluja, sillä voimasi kuluvat nopeasti loppuun rutiinien kimpussa. Oma lupa, oma tahti ja oma mahti takaavat loistavimmat tulokset tehtävien luonteesta riippumatta. Itsenäinen työskentely sopii sinulle parhaiten.




      --------------------------------------------------------------------------------

      • Kauris -77

        Aivan kuin olisin kuullut jostain aikaisemmin tuollaista :)
        Juuri kuin minä!


    • Nuori kauris mies

      Ihan niiku mä :) toi sattuu nimittäin aika tarkasti kohalleen..

      Kauris on herkkä, uskollinen, itsepäinen, varautunut yms.
      Kauris on hyvää seuraa, kunhan vain tulee tutuksi.
      Kauris ei päästä lähelleen kovin helposti.
      Kauris on paha suuttuessaan, mutta leppyy aika helposti.
      Kaurista uskollisempaa saa todella hakemalla hakea.

      • anskuu

        toi oli just niinku minä :D aika jännä lukee tavallaa itestäs :)


    • kauris -80

      Pitää paikkansa ainakin mun kohdalla.

    • Black

      Itsekeskeinen, hajamielinen, ujo, luova, kiintyy helposti...minä myös ristiriitainen.

      • kauris-92

        aattelen että on perus ihmis tyyppejä jotka on nimetty noilla kuvioilla. joko täsmää tai ei. muhun se pätee. En usko noihin kovinkaan paljon mutta kauriithan on kuuleman mukaan skeptisiä :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8208
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4638
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2240
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1945
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1825
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1736
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1643
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe