Tiedän, että tämä viesti ei kuulu tänne, mutta haluan sen silti ottaa täälläkin esille.. Te naiset, jotka jatkuvasti mollaatte muita naisia, jotka ovat Turkissa jonku kanssa olleet.. Oletteko tulleet ajatelleeksi, että joillain meillä ei yksinkertaisesti ole täällä perk. suomessa mitään! En tarkoita, ettenkö saisi täällä huomiota jne. mutta se huomio on niin erinlaista.. tyyliin: "vähän sulla on hyvä perse!" joltain känniseltä.. mutta sitten, kun pääsen ulkomaille lämpöön.. (esim. nyt Turkki) tuntuu että kaikki muuttuu.. on niin ihanaa olla siellä ja nauttia! Itselläni ei ole ollut mitään seksi kokemuksia, mutta pieni "romanssi" kyllä.. mitä pahaa siinä on, jos haluaa hetken vain nauttia... olen kyllä samaa mieltä, että nämä henkilökohtaiset paljastukset ovat menneet vähän liian pitkälle, mutta.... jokainen nauttikoon tästä kylmästä elämästä niin kuin haluaa.. joillekkin vain on pakko riittää ulkomaan pojan lämpö ja ystävällisyys.. ja se, että hän saa hyvälle tuulelle :)
LUKEKAA TÄMÄ, VAIKKA EI TÄNNE KUULUKKAAN!! kiiTos! :)
6
1742
Vastaukset
- Melkoista
???
- Niin no
Jokainen tekee omat päätöksensä. Jos hyväksyy seksiturismin niin sitten hyväksyy. Mutta näille jutuille on nyt oma palstansa.
IY - aikuinen nainen.
Joo, tiedän kokemuksesta mitä ajat takaa!
onhan se ihanaa kun saa kuulla kohteliaisuuksia ja tuntea itsensä "prissessaksi".
Mutta Suomalaisten sinisilmien pitäisi ymmärtää, että ne miehet ei ole tosissaan, vaan kaikki turistit saa kuulla samat sanat.
Lomaromanssi on ihan ok, mutta unohtakaa suhteet sen jäkeen ja jatkakaa normaalia elämää!
-ne miehet ei muista teitä kauan, sillä vaihtuvuus on kova turistipiirissä!!!
Ja muistakaa turvaseksi, sillä te ette ole ainoat sänkykaveri niille miehille.- kleopatra
..muistaakohan ne jäbät enää naisiaan.. siis jos vaikka vuoden päästä menee moikkaamaan.. mitä luulet?
- tyttö
kleopatra kirjoitti:
..muistaakohan ne jäbät enää naisiaan.. siis jos vaikka vuoden päästä menee moikkaamaan.. mitä luulet?
kyllä muistaa!
tai ainakin mun kohdallani. - '''''''''
tyttö kirjoitti:
kyllä muistaa!
tai ainakin mun kohdallani.vielä kun muistaisit kirjoitella oikelle palstalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391