Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

LUKEKAA TÄMÄ, VAIKKA EI TÄNNE KUULUKKAAN!! kiiTos! :)

aurinko

Tiedän, että tämä viesti ei kuulu tänne, mutta haluan sen silti ottaa täälläkin esille.. Te naiset, jotka jatkuvasti mollaatte muita naisia, jotka ovat Turkissa jonku kanssa olleet.. Oletteko tulleet ajatelleeksi, että joillain meillä ei yksinkertaisesti ole täällä perk. suomessa mitään! En tarkoita, ettenkö saisi täällä huomiota jne. mutta se huomio on niin erinlaista.. tyyliin: "vähän sulla on hyvä perse!" joltain känniseltä.. mutta sitten, kun pääsen ulkomaille lämpöön.. (esim. nyt Turkki) tuntuu että kaikki muuttuu.. on niin ihanaa olla siellä ja nauttia! Itselläni ei ole ollut mitään seksi kokemuksia, mutta pieni "romanssi" kyllä.. mitä pahaa siinä on, jos haluaa hetken vain nauttia... olen kyllä samaa mieltä, että nämä henkilökohtaiset paljastukset ovat menneet vähän liian pitkälle, mutta.... jokainen nauttikoon tästä kylmästä elämästä niin kuin haluaa.. joillekkin vain on pakko riittää ulkomaan pojan lämpö ja ystävällisyys.. ja se, että hän saa hyvälle tuulelle :)

6

1712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Melkoista

      ???

    • Niin no

      Jokainen tekee omat päätöksensä. Jos hyväksyy seksiturismin niin sitten hyväksyy. Mutta näille jutuille on nyt oma palstansa.

      IY

    • aikuinen nainen.

      Joo, tiedän kokemuksesta mitä ajat takaa!
      onhan se ihanaa kun saa kuulla kohteliaisuuksia ja tuntea itsensä "prissessaksi".
      Mutta Suomalaisten sinisilmien pitäisi ymmärtää, että ne miehet ei ole tosissaan, vaan kaikki turistit saa kuulla samat sanat.
      Lomaromanssi on ihan ok, mutta unohtakaa suhteet sen jäkeen ja jatkakaa normaalia elämää!
      -ne miehet ei muista teitä kauan, sillä vaihtuvuus on kova turistipiirissä!!!

      Ja muistakaa turvaseksi, sillä te ette ole ainoat sänkykaveri niille miehille.

      • kleopatra

        ..muistaakohan ne jäbät enää naisiaan.. siis jos vaikka vuoden päästä menee moikkaamaan.. mitä luulet?


      • tyttö
        kleopatra kirjoitti:

        ..muistaakohan ne jäbät enää naisiaan.. siis jos vaikka vuoden päästä menee moikkaamaan.. mitä luulet?

        kyllä muistaa!
        tai ainakin mun kohdallani.


      • '''''''''
        tyttö kirjoitti:

        kyllä muistaa!
        tai ainakin mun kohdallani.

        vielä kun muistaisit kirjoitella oikelle palstalle


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe