Hei
Olen lähdössä joko LA 27.9. tai LA 4.10.2014 Kroatiaan purjehtimaan viikoksi.
Alun perin piti lähteä yksin, mutta kroaatit päättivät sitten kieltää yksinpurjehduksen, koska vene jolla purjehdin, on vuokraamon hallinnassa (vaikka omani onkin). Joten tarvitsen ”gastin” mukaan, tai useamman.
Lähtösatamana on Trogirin vieressä oleva Marina Agana (lennot siis Splittiin) ja reissu suuntautunee tällä kertaa läheisiin kohteisiin kuten Solta, Brac, Hvar, Pakleni Islands, Vis. Eli rennosti lyhyitä päivämatkoja – kelien mukaan.
Tarjoan nyt ainutlaatuisen mahdollisuuden tulla mukaan joko vain päiväksi, muutamaksi yöksi tai vaikka koko viikoksi. Niin yksin matkaaville, kuin pareille, ryhmille. Rajoituksena voisi ehkä kuitenkin pitää neljää vierasta.
Aikaisempaa purjehduskokemusta ei tarvitse olla – asenne ratkaisee, ja halu kokea kristallinkirkkaat vedet, upea saaristo ja ystävälliset kroaatit.
Oletan, että osallistut yhteisiin kustannuksiin joihin kuuluu mm. satamamaksut, liinavaate-/pyyhe- ja veneen siivousmaksut, polttoaine ja tietenkin veneessä nautittavat safkat ja juomat.
Itse siis olen rapiat 50 mies, jolla laaja kokemus ko. vesialueesta. Veneenä on reilu 40 –jalkainen, hyvin varustettu vm. 2011 purjevene.
Ota yhteyttä niin vaihdetaan yhteystiedot ja toimitan lisätietoja. Minuun saa yhteyden gmaililla (sunsailor59).
Kuulumisiin,
-S
Kroatian vesille; syys-lokakuussa;max vko
0
137
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619319Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492879Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja352671- 572551
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971955- 981872
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241826Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501361Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091227- 281211