Syyskuu vihdoinkin

-ra

ihana ruska ja mukava lähteä lenkille ettei tule hiki saa painon taas putoamaan

25

125

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -ra

Tyäpäivä ohi.Keitin hernekeittoa porukoille monta tuntia

• aha...

No olet kertonut asuvasi Helsingissä. Täällä nyt ei ruskaa ainakaan ole, ei keltaiset lehdet ole mitään ruskaa.

• -ra

Keskuspuistossa kävelen ja Vsntssn metsissä

• ......

Ei tosiaan ole ruskaa Et.Suomessa

• kun muistais

-ra on täysin unohtanut mikä on on tämän palstan merkitys.Syöpäpotilaat!!!

• Minä kävin aamulla 12,6km niin jotta hien sai vääntää alusvaatteista päällysvaatteisiin.

• -ra

Minunkin on helpompi käydä lenkillä aamulla tai illalla kun on vähän viileämpää

• Tuolla missä minä olin, oli kostea usva.

• -ra

Aamuisin saattaa ollakin sumua,ihanan kuulas päivä tänäänkin on,lämmintä säätä lupailivat n. viikoksi eteenpäin.Metsässä saa rauhassa ajatella omia asioitaan minulle se on kuin toinen kirkko,Kaikille toivotan kauniita syyspäiviä

• sumuista ruskaa

Kuu paistoi suurena ja pelottavana, näin muutaman luudalla ratsastajan yksi oli tumma ja hiukset vain hulvahtelivat, kun yli kuusien lenteli, sätkä paloi hampaissa ja siitä sumua, ja pari muuta lentelijää kolaroivat sumussa ja putosivat maahan, röökin pätkä putosi toisen päähän ja lisää sumua....

• ffddfdfg
        sumuista ruskaa kirjoitti:

Kuu paistoi suurena ja pelottavana, näin muutaman luudalla ratsastajan yksi oli tumma ja hiukset vain hulvahtelivat, kun yli kuusien lenteli, sätkä paloi hampaissa ja siitä sumua, ja pari muuta lentelijää kolaroivat sumussa ja putosivat maahan, röökin pätkä putosi toisen päähän ja lisää sumua....

Minä näin kahden naiseen lentelevän luudalla kissa kyydissä ja viinapullot käsissä,toinen putosi kyydistä kun oli maistellut vähän liikaa,pullo meni rikki

• öisiä usva lentoja
        ffddfdfg kirjoitti:

Minä näin kahden naiseen lentelevän luudalla kissa kyydissä ja viinapullot käsissä,toinen putosi kyydistä kun oli maistellut vähän liikaa,pullo meni rikki

Oli varmaan sama joka sitten sai sätkän päähänsä

• fggfhfgfdry

Taisit nähdä unta

• bvnvghf

Täysi kuu oli viime yönä

• usvan peite

ootko löytänyt rillisi?

• k.l.
        usvan peite kirjoitti:

ootko löytänyt rillisi?

En

• bffdfdd

Heh heh

• vcbbcvncnnvcncn

Usvaa vaan

• toivoa on vielä

Samaa usvaa on pääsäsi ollut jo vuosia,heh :) Ei auta uudet rillit eikä suukalusteet usva jatkukoon....palsta on vain väärä:( voi kun löytäisit itsellesi elämän ja alkaisit elämään sitä!

• vnvnvnvbnvnvn
        toivoa on vielä kirjoitti:

Samaa usvaa on pääsäsi ollut jo vuosia,heh :) Ei auta uudet rillit eikä suukalusteet usva jatkukoon....palsta on vain väärä:( voi kun löytäisit itsellesi elämän ja alkaisit elämään sitä!

Mielummin usvaa kun keltaista nestettä niin kuin sinulla on

• nnnnvncnf

Sinulle sopisi ilkeilijöiden mestari palsta, saat hyvän mielen kun voit loukata jotakin eikös vaan?

• se oikea palsta

Jos -ra menisti sinulle kuuluvale palstalle ?

• vnbbnbvnv

Mitä kieltä tuo on

• nmmhkhkbkhhk

Ihanan kuulas ilma.pian on ruska.Sienestäjät ovat kehuneet saaneensa muhkeita sieni koreja.Puolukoitakin on riittämiin asti

• ruskaa taas :)

Joko taas ruskaa Hesassa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      64
      2116
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1722
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1186
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1165
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      357
      1126
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      329
      1103
    Aihe