Suvi Teräsniska

järkifani

Tuli tässä mieleen, mikä järki Suvilla on valittaa lehtien palstoilla, että ei ole tituleerattu rokkariksi tai poppariksi, koska ei ole koskaan tehnyt ensimmäistäkään omaa laulua alusta lähtien missään vaiheessa, sen sijaa lauleskelee muiden hänelle tekemiä lauluja. Siinä vaan tulee artisti enemmän tituleerattua iskelmälaulajaksi, kuin rokkariksi kuin poppariksi. Tilanne voisi olla toinen, jos Suvi tekisi rakkaan ystävänsä Olli Lindholmin tavoin myös omia biisejä itselle ja bändille, ainakin sävellyspuolella. Mutta Suvin sanoin, vielä vesi virtaa Oulujoessa ja itse jatkaen niin että ja Suvi siinä virran mukana.

4

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pettynyt fani

      Olen täysin samaa mieltä kirjoittajan kanssa. Toisekseen epäilen sitä, että Suvi ei ole missään vaiheessa juurikaan avannut suutaan laulujen sovituksista ja niiden lopputuloksesta, joten pata kattilaa soimaa. Hyvähän se on esiintyä tv:ssä ja muualla ottamatta vastuuta sanomisistaan ja tehdä omasta perimästään siinä vaiheessa suuri numero, kun on itse tyytymätön sekä lauluihin, joita laulaa, että saamaansa säestykseen, kun itse ei ilmeisesti saa sanaa siinä vaiheessa suustaan.

    • armo

      Varmasti on aika vähän artesteja, jotka sanoittavat tai säveltävät itse musiikkinsa. Se on kyllä totta, että laulu saa sellaisen sisäisen hehkun kun on esitäjän kirjoittamat sanat . Olen kyllä tykännyt kuunella Suvia ja todella kauniit sanat on joku lauluihin kirjoittanu Hyvin laulaa myös Johanna Kurkela.

    • Järkisanoja

      Taitavat kaksi ensimmäistä kirjoittajaa puhua hyvinkin paljon asiaa. Ihminen, tai tässä tilanteessa artisti, joka ei ole ottanut ensimmäistäkään laulutuntia, ei osaa säveltää tai sanoittaa omia laulujaan, saati sitten osallistu täpöllä hänen esittämiensä laulujen sovituksiin on ja tulee olemaan riskitekijä levy-yhtiölle, mutta myös keikkapaikoille, varsinkin jos artisti itse menee lehdille möläyttämään, ettei ole tyytyväinen hänelle tehtyihin lauluihin tai näiden sovituksiin. Siinä vaiheessa ääni tai ulkonäkö ovat toissijaisia seikkoja. Näin se vaan menee.

      • Summa summarum

        Tästä voi siis tehdä tämän tyylisen yhteenvedon; Suvi Teräsniskan laulajan ura on ehtoopuolella, koska Suvi ei ole useimpien fanien toiveiden mukaisesti kouluttanut ääntään, hänellä ei ole kiinnostusta musiikin tekoon, tai sen sovittamiseen esim. kuuntelemaan tanssijoiden mielipiteitä vinkeistä millaisella beatillä kappaleita voisi soittaa ja laulaa, Suvi luottaa liikaa siihen, että muut saavat laulut ja niiden sovitukset kuulostamaan kaikkien korvissa parhaalta mahdolliselta ilman, että hän itse sanoo kommenttiaan asioihin ja pitää liikaa meteliä omasta laulajan urastaan, pitäen itseään liian suurena starana.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      334
      3290
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      226
      2043
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1632
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1467
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1346
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      286
      1257
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1084
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1081
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      83
      1033
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      148
      902
    Aihe