Suvi Teräsniska

järkifani

Tuli tässä mieleen, mikä järki Suvilla on valittaa lehtien palstoilla, että ei ole tituleerattu rokkariksi tai poppariksi, koska ei ole koskaan tehnyt ensimmäistäkään omaa laulua alusta lähtien missään vaiheessa, sen sijaa lauleskelee muiden hänelle tekemiä lauluja. Siinä vaan tulee artisti enemmän tituleerattua iskelmälaulajaksi, kuin rokkariksi kuin poppariksi. Tilanne voisi olla toinen, jos Suvi tekisi rakkaan ystävänsä Olli Lindholmin tavoin myös omia biisejä itselle ja bändille, ainakin sävellyspuolella. Mutta Suvin sanoin, vielä vesi virtaa Oulujoessa ja itse jatkaen niin että ja Suvi siinä virran mukana.

4

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pettynyt fani

Olen täysin samaa mieltä kirjoittajan kanssa. Toisekseen epäilen sitä, että Suvi ei ole missään vaiheessa juurikaan avannut suutaan laulujen sovituksista ja niiden lopputuloksesta, joten pata kattilaa soimaa. Hyvähän se on esiintyä tv:ssä ja muualla ottamatta vastuuta sanomisistaan ja tehdä omasta perimästään siinä vaiheessa suuri numero, kun on itse tyytymätön sekä lauluihin, joita laulaa, että saamaansa säestykseen, kun itse ei ilmeisesti saa sanaa siinä vaiheessa suustaan.

• armo

Varmasti on aika vähän artesteja, jotka sanoittavat tai säveltävät itse musiikkinsa. Se on kyllä totta, että laulu saa sellaisen sisäisen hehkun kun on esitäjän kirjoittamat sanat . Olen kyllä tykännyt kuunella Suvia ja todella kauniit sanat on joku lauluihin kirjoittanu Hyvin laulaa myös Johanna Kurkela.

• Järkisanoja

Taitavat kaksi ensimmäistä kirjoittajaa puhua hyvinkin paljon asiaa. Ihminen, tai tässä tilanteessa artisti, joka ei ole ottanut ensimmäistäkään laulutuntia, ei osaa säveltää tai sanoittaa omia laulujaan, saati sitten osallistu täpöllä hänen esittämiensä laulujen sovituksiin on ja tulee olemaan riskitekijä levy-yhtiölle, mutta myös keikkapaikoille, varsinkin jos artisti itse menee lehdille möläyttämään, ettei ole tyytyväinen hänelle tehtyihin lauluihin tai näiden sovituksiin. Siinä vaiheessa ääni tai ulkonäkö ovat toissijaisia seikkoja. Näin se vaan menee.

• Summa summarum

Tästä voi siis tehdä tämän tyylisen yhteenvedon; Suvi Teräsniskan laulajan ura on ehtoopuolella, koska Suvi ei ole useimpien fanien toiveiden mukaisesti kouluttanut ääntään, hänellä ei ole kiinnostusta musiikin tekoon, tai sen sovittamiseen esim. kuuntelemaan tanssijoiden mielipiteitä vinkeistä millaisella beatillä kappaleita voisi soittaa ja laulaa, Suvi luottaa liikaa siihen, että muut saavat laulut ja niiden sovitukset kuulostamaan kaikkien korvissa parhaalta mahdolliselta ilman, että hän itse sanoo kommenttiaan asioihin ja pitää liikaa meteliä omasta laulajan urastaan, pitäen itseään liian suurena starana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe