jussi on ämmä, jussi yritti saada muut äänestämään tuulikki häätöön.tuulikki muka kiusaa jussia :) ainoa joka uskaltaa sanoa käskyttäjälle vastaan.
jussin narsismi karkaa käsistä!
23
457
Vastaukset
- Lonksuleuka!
Tuulikki on niin lupsakka ja fiksu, toivottavasti Farmin kuminaama häpeää vieläkin käytöstään mm. Tuulikkia kohtaan!!
- juorujussi
jussi on niin akkamainen, yök yök.
- puhetta ei sisältöä
naisissa ja homoissa on enemmän "miestä" kun narsisti-jussissa ! :)
- niin kuin ämmä
Ai sekö tekee ihmisestä kelvollisen, et siin on niin sanotusti miestä ? Kun joku äijä on ärsyttävä ja puhuu pulputtaa ja märisee, niin on se sitten heti akka tai ämmä. Eli, kun oot hyvä tyyppi, olet "hyvä jätkä", kun oot paska tyyppi, oot "kauhee ämmä. Raivostuttavaa sovinismia, johon sortuu jopa naiset. Onko ihminen ihan pakko aina määritellä sukupuolen mukaan tai siihen viitaten, kysyn vaan.
- tjtjryj
niin kuin ämmä kirjoitti:
Ai sekö tekee ihmisestä kelvollisen, et siin on niin sanotusti miestä ? Kun joku äijä on ärsyttävä ja puhuu pulputtaa ja märisee, niin on se sitten heti akka tai ämmä. Eli, kun oot hyvä tyyppi, olet "hyvä jätkä", kun oot paska tyyppi, oot "kauhee ämmä. Raivostuttavaa sovinismia, johon sortuu jopa naiset. Onko ihminen ihan pakko aina määritellä sukupuolen mukaan tai siihen viitaten, kysyn vaan.
jussi on petollinen ,kusettava akka.
- ylikiree paita.
ihanaa kun lässyttävä läski jussi lähti. ihanaa.
- rgjojg
Jussi on ärsyttävä lässyttäjä.
- naismainen ämmä
jussi on aina ja ikuisesti oikeassa :) elikkä jussi heti ulos!
- oksennus-pleijeri
dani alkaa ärsyttämään lähes yhtä paljon kuin akka-jussi. dani on ylimielinen tärkeilevä kopio-hunks. lidlen kassa, ei suostunut kertomaan sitä talossa.nolo.
- narsisti-jussi
jussi kusettaa ja pettää naisporukkaa todella rajusti!!! "kehuu" ja "kannustaa" :) just joo, niin TEESKENTELYÄ, ja EPÄAITOO. lipevä huijari. pelkkä puhuvapää ei mitään sisältöö.minä minä minä minä minä minä minä....
- ylimielinen justiina
jussi todellakin manipuloi kellarin naisia. mokoma sika ulos.
- wdomf
Jussin naamataulu ärsyttää
- Tirtsu
Eikö se pidä ikinä turpaansa kiinni Jussi siis! Toivottavasti lähtee äkkiä veke tuolta!
- eofgoj
Jussi ulos!
- eqfrf
Jussin naama ärsyttää.
- se ei liiku
jussi puhuu muille kuin 4vuotiaille!!! onneksi tämä läski narsisti putosi!! ihanaa. turha lässyttäjä.
- miksi kiusaat??
Miksi sinun nimimerkkisi on tuo "narsisti-Jussi"? Oletko sinä koulukiusaaja? Saatko tyydytyksen kiusaamisesta?
Veikö Jussi sinulta tyttökaverin? Jos siis olet suuntautunut naisiin...
Miksi asialla on sinulle niin paljon merkitystä? Oletko tv:n orja? - luuseri
Jussi jäi kaipaamaan tulevia viikkotehtäviä :D
- NYT RIITTÄÄ JO!!
Näiden haukkujien, taikka luulen että kyseessä on yksi ja sama henkilö.
Pitäis laittaa vaikka vuodeksi asumaan ihan oikean narsistin kanssa, niin tietäis mitäse on ja ettei jumalauta kannata.Ketään huvikseen narsistiksi haukkua.
Oletko haikkuja huomannut ajatella, että tämä sinun Jussi-pakkomielteesi ja haukkuminen, saattaa loukata sellaisia ihmisiä, jotka ovat ihan oikeasti kärsineet narsistin takia.
Niin että vähän kannattaa miettiä pitä sieltä kirjoitelee. ja etsiä jokin muu huvitus ja harrastus.
- Santraliina
Ehkä saattaa kuitenkin muutama narsistinen piirre kaverilta löytyä....;) Sen enempää kantaa ottamatta, onko narsisti vai ei!
- Normi-Jussi
Kaikillahan meillä on narsistisia piirteitä, mutta kun se menee sairauden puolelle on ihan eri asia.
- eteläpohjanmaalle
Seon rivakas kosto hulppia. Pannahan Jarnolle ääniä.
- as.me1
Pohjanmaan pelle mikälie ärsyttävä juippi seuraavassa junassa kotiin. hei hei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812