islam on virus

Ali

islamin usko on kuin virus.Se tuhoa ihmisten järkiä ja sielua.kaikki kauhukset mitä muslimi maaissa tapahtu ei kuulu nyky päivän.se on vain ihmisten kärsimystä.muslimi maaiden pitäisi taistella tätä virusta vastaan jos haluavat elä ihmisiksi ja levitä demokratia se olisi kaikien parasta.Mutta on ehkä pljon vaadittu koska ihmisia on aivo pesty täydellisesti.Tämä gilan tapaus mitä iranissa tapahtui,kun hänen veli oli raiskkanut tätä tyttöa niin tyttöä kivitetän siittä hyvästä.olen itse entinen muslimi ja olen tyytyväinen etten enää kuulu tähän uskon.

4

271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä76

Olen eronnut Muslimi miehestäni. Sinä aikana kun olimme naimisissa, koin jokahetkisen väkivallan jossa joskus minun henkeni oli vaarassa. Myös käydessäni entisenmieheni kotimaassa näin ja jouduin kokemaan miten alistettu nainen onkaan. Olen nyt onnellinen saan vihdoinkin elää vapaana ilman mieheni rajoituksia. Viimeinen pisara oli se kun hän yritti väkisin käännyttää minut Islamiin ja uhkasi avoierolla jos en kääntyisi. Lopuksi huomasin hän vain yritti käyttää omaksi edukseen sitä jos kääntyisin.Siksi lähdin enkä ole katunut hetkeäkään.

• pelkkä p

paras todiste on siinä että islamilaisessa maailmassa ei ole tehty ainuttakaan keksintöä.

KAIKKI ON KOPIOITUA. jopa pyhät kirjoitukset yritettiin plagioida Raamattua muistuttaviksi.
      Ns. arabialaiset numerot on Intiasta.

Islam kukisti monta maata jotka olivat antiikin aikana edistäneet ihmiskunnan kehitystä keksinnöin ym. islamin valloituksen jälkeen ei enään syntynyt minkäänlaista luovaa toimintaa.

Juutalaiset (alle 20 milj) ovat saaneet pelkästään Nobelin fuysiikan/kemian palkintoja yli 30. Muslimit (miljardi) kaikkia Nobelin palkintoja alle yhden käden sormilla laskettavan määrän.

On kait selvää sanomattakin että suurinosa maailman luku-kirjoitus ja laskutaidottomista on muslimeita... samoin aliravituista. Eipä islam ole näihin maihin suurta siunausta tuonut. Kurjuus on jatkunut vuosisadasta toiseen.

Ja ne syyttää kaikista ongelmistaa toisia.... eli siis eipä ole jumala nähnyt syytä antaa heille edes järkeä.

• Karim

...jotka olette aiheuttaneet Islamin nykyisen tilan, te Islamin luopiot ja myös varsinkin kristityt (mm. siirtomaa-pelleilyllä jolloin Koraani koulut suljettiin ja lukutaito romahti->muslimit ei tunne uskoaan, samoin romahduttaen muslimi-maiden talouden jatkaen taloudellista alistamista edelleen.

• totuuden puolesta

mistä sä karim vedät näitä juttujasi, tutkittu tosiasia on että arabimaissa on yleensäkin heikko lukutaito ja usko fatalismiin eli kohtaloon, eli vaikka yöllä tulisi lehmä joka söisi kaikki ruuat pellolta niin se on aina allahin tahto eikä tarvitse välittää. Kun vierailet muslimi maissa havaitset sen laiskuuden ja välinpitämättömyyden, vähän niinkuin venäjällä koska kaikki on vain allahin tahtoa, ihminen on kuin orja (muslimi = alistettu allahille) joka vaeltaa täällä päämäärättömästi, väitän että jos islam poistettaisiin arabimaailmasta seuraavaksi 100 vuodeksi voisimme kokea ihmeitä kehityksen saralla näiden maiden keskuudessa. Helppo se on täällä juutalais-kristillisen kehityksen keskellä laukoa noita juupoduureja, mutta mene sinne elämään ketä ihannoit niin voi kuule tulla himaa ikävä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6023
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2833
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe