Eturivin enkeli

fred

Taas olin saamassa vähän pätäkkää pätkähommista. Työsopimus sisälsi viiden päivän historian sijaisopettajan hommat. Se tarkoittaa, että enää kaksi tuntia näitä teinejä, ajattelin katsahtaen kelloon ja pohtien jo, mitä tekisin tänä perjantai-iltana. Seuraavat tunnit, viimeiset tuplatuntini, alkoivat. Luokkaan valui ihmisiä samalla kun pyyhin taulua edellisen tunnin muistiinpanoilta. Kun kuulin kaikkien asettuneen paikoilleen, käännyin luokkaa kohti ja toistin saman pien-puheen, jonka olin toistanut jo niin monille oppilaille tässä lukiossa.

“Hyvää iltapäivää, toimin teidän tämän tuntinne historianopettajana, sillä herra Laukkanen on kovassa flunssassa. Nimeni on Petri Mäkelä...” Kirjoitin nimen taululle.
“Ja itse opiskelen kylläkin viestintää mutta sivuaineenani myös historiaa. No niin, aloitetaanpas...”

Nenä kirjassa tuhisin sivuja, joita oppilaitten piti lukea näin kaksoistunnin aluksi, jonka jälkeen pitäisin heille pienen läksynkuulustelun, ajattelin. Sivunumerot lueteltuani läimäytin kirjan kiinni ja katsahdin oppilaisiin. Näkyivät aloittaneen lukemisen, hyvä. Katseeni kiersi luokassa tutkien ihmisiä, jotka olivat valinneet tämän syventävän historian kurssin omasta vapaasta tahdostaan. Silloin huomasin tuon tytön.

Hän pureskeli kynänsä päätä keskittyneenä ja sipaisi välillä tielleen putoavat hiukset korvansa taakse. Hiukset olivat pitkät ja lainehtivat, kuparin väriset. Arvelin hänen olevan 17 ikävuoden kieppeillä. Tuijotin lumoutuneena tuota neitseellisen puhdasta näkyä, kun sitten tyttö katsahti minuun päin, ja hymyili. Hänen silmänsä olivat ruskeat, ja hypnotisoivat minut välittömästi. Tyttö jatkoi lukemistaan ja käänsin katseeni hiukan punehtuen pöydällä lojuvaan kirjaani. Mutta melkein heti minun oli taas vilkaistava tuota ihanuutta. Tytön yhä lukiessa saatoin vaivihkaa ihastella hänen vartaloaan, joka oli pulpetin takana osittain piilossa. Hänen rintansa olivat pulpahtaneet tytön noja-asennon takia pöydän päälle, ja tuo ihana, hieman avonaisempi paita antoi hyvän kuvan noista nuorista ja kimmoisista palleroista, jotka oikein huusivat minua hyväilemään niitä. Tyttö oli ristinyt jalkansa, jolloin hänen säärensä olivat myös oikein hyvin esillä (hänellä oli söpön konservatiivinen mutta ah, niin seksikäs vekkihame yllään). Hän ei ollut ihan laiheliini, muttei todella myöskään lihava. Sanoisin, että hänellä oli lihaa luittensa ympärillä juuri sopivan verran; naisellisen pehmeä.

Sekunnilta tuntuvan ajan jälkeen kaikki olivatkin yhtäkkiä lukeneet, ja minun piti alkaa opettaa. Yritin näyttää oikein itsevarmalta ja asiantuntevalta, ja kaikki menikin oikein mainiosti. Keksin mainion idean, kun taas olin ihastellut noita sulokasvoja sekunnin murto-osan verran.

“Sinä siinä, mm, mikä sinun nimesi on?” Osoitin muina miehinä karttakepillä eturivin jumalatarta. Tyttö hämmentyi hiukan ja vilkaisi ympärilleen.
“Mm...Satu.” Hän sanoi hiljaa.
“Anteeksi?” Olin kuin en olisi kuullutkaan. Nyt tytön suloisille poskille nousi hentoinen puna ja hän rykäisi:
“Satu.”
Satu...Kuinka osuva nimi se olikaan!
“Hyvä. No, kerropas nyt, Satu, mikä voima vaikutti 1600-luvun...”
Suustani pääsi puuta heinää, enkä jaksanut edes välittää. Koko 26-vuotias kroppani huusi tuon naisen kosketusta, himoni yltyi yltymistään. Tässä vaiheessa luulen, että Satukin huomasi jännitteen, jonka tilanne oli välillemme nostanut. Puna tytön poskilla syveni hiukan, mutta huomasin pienen hymynkareenkin nykivän hänen suupieliään. Ja sitten hän teki ratkaisevan siirron: nosti toisen jalkansa toisen päältä ja levitti haarojaan hiukan. Ei liian siveettömästi, mutta erittäin kutsuvasti. Näin valkoisten alushousujen vilahtavan hameen venyessä reisiä pitkin ylöspäin. Pala nousi kurkkuuni ja tunsin, kuinka pikkuveitikkanikin alkoi heräilemään. Mutisin jotain itsenäisestä työskentelystä, annoin tarvittavat tiedot, mitä vaan, ajattelin, kunhan pääsen tuon uteliailta katseilta suojaavan opettajan pöydän taakse piiloon. Istuin kiireesti tuolille ja yritin keskittyä aiheeseen. Joka oli...niin mikä? Perkeleen tyttö, oli saanut minut ihan sekaisin! Katsahdin Satuun ja yllätyin, kun tyttökin katsoi minua. Hän oli taas vienyt kynänsä pään sivelemään amorin kaartaan, tosin luulin ja toivoin, että tällä kertaa aivan toisissa kuin keskittymisen merkityksissä. Satu kumartui ottamaan repustaan jotain välineitä, jolloin eteeni avautui näkymä, jota tulen varmasti muistelemaan vielä kuolinvuoteellanikin. Rinnat olivat kauniiden valkeiden pitsirintaliivien avustamana kuin pulpahtamaisillaan ulos, ja olen erittäin varma, että näin hiukan Sadun vaaleanpunaista nännipihaakin. Satu huomasi katseeni ja kiireesti ryhtyi töihin. Pistin merkille, että nännin näyttivät kovettuvan...


En voinut itselleni mitään. Tuo näky ja tämä tilanne oli kauneinta ja kiihottavinta, mitä olin pitkään aikaan päässyt todistamaan, ja lisäksi paine jalkovälissäni tuntui jo aivan mahdottomalta. Vilkaisin luokkaa. Kaikki tuntuivat paneutuneen töihinsä. Varovasti avasin housujeni vetoketjun ja kaivoin kaluni esiin. Se oli jo hyvää vauhtia kovettumassa, mutta vielä sain sen hyvin käsiini sen ‘lötköyden’ takia. Pidin kalua nyrkissäni ja peukalolla ja etusormella hieroin sen päätä. Vetelin esinahkaa hissukseen edestakaisin, kun vasemmalla kädellä olin selailevinani kirjan sivuja. Liian usein jäin ihastelemaan Satua ja annoin mielikuvitukseni vaeltaa tuonne välillä vilahtavien pikkuhousujen lämpimään tyköön. Kaluni alkoi olla jo täydessä seisokissaan, ja opettajanpöydän alla alkoi myös olla ahdasta. En voinut asialle mitään, vaan niin huomaamattomasti kuin pystyin vetelin varttani edestakaisin. Oli täysi työ olla huokailematta. Puristin etusormellani ja peukalollani kaluni juurta hissukseen hieroen ja tein lantiollani pientä nytkytysliikettä. Tajusin katseeni lasittuneen Satuun, kun ajattelin, että sormet jotka vaeltelivat terskani pinnalla hyväillen olisivat olleet hänen. Pieni hengähdys purkautui huulieni raosta. Satu nosti katseensa. En pystynyt millään siirtämään katsettani tuosta ihanasta nuoresta naisesta, vaan jatkoin puuhiani täysin ymmärtäen, että Satu kyllä huomaisi ja tajuaisi. Ja niinhän hän tekikin.

Satu näytti ensiksi pelokkaalta, sitten hämmentyneeltä...mutta joku tunne kamppaili tiensä läpi muiden, eikä hän näin kääntänytkään katsettaan pois. Päinvastoin. Ja sehän minua innosti vielä enemmän: koko tämä kielletty tilanne näiden kaikkien ihmisten keskellä. Satu seurasi kiinnostuneena kättäni, joka vatkasi pöydän alla kovaa munaani. Sitten hän vilkaisi ympärilleen, ja varmistettuaan, ettei kukaan katso, hän laski paitansa etumusta. Hän laski sitä kunnes pitsireuna näkyi. Satu nosti myös rintojaan kädellään, niin että vaaleanpunaiset nännin näkyivät puoliksi kaiken tuon valkeuden keskellä. Hän katsoi minua silmiin ja hieraisi toista nänniään. Minä runkkasin kaluani silmät levällään. Satu nosti etusormensa huulilleen ja se katosi hetkeksi, kunnes taas ilmestyi Sadun omissa nesteissään kastettuna. Hän vei etusormen hitaasti nännilleen ja hieroi sitä. Tytön nännit kovettuivat ja minusta tuntui, että laukeaisin aivan kohta, joten otin rauhallisemmin ja yritin vain tyytyä katselemaan tätä kaunotarta.

Vilkaistuaan taas ympärilleen Satu levitti jalkojaan hieman. Silmäni levisivät kun tajusin, mitä tytöllä oli mielessä. Satu vei kätensä reidelleen ja siveli sitä, vei kättään ylemmäs kunnes se lepäsi valkoisen kolmion päällä. Satu painoi alushousujaan itseään vasten, ja kun ne olivat taas näkyvillä, huomasin, että ne olivat aivan kosteat. Tytön sormi venytti alushousun reunaa ja sinne se katosi! En nähnyt siinä pimeydessä mitään muuta, kuin valkoisen kolmion, joka houkutti minua puoleensa kuin hunaja mehiläistä. Satu hieroi hellästi ja hitaasti klitorista etusormellaan katsoen minua koko ajan silmiin. Hän hengitti raskaasti. Sitten hän siirsi myös keskisormensa etusormensa seuraksi. Olin lumoutunut. Niin lumoutunut, etten muistanut edes vispata enää. Satu hieroi klitoristaan ja sen ympäristöä ja näytti siltä, kuin tyttö olisi alkanut osoittaa laukeamisen merkkejä. Mutta sillä hetkellä takarivin ärsyttävä gangsteri läimäytti kirjansa kiinni ja kysyi, mitä sitten. Satu oli hetkessä vetänyt sormensa pois ja polvensa koukkuun ja kiinnittänyt katseensa taas kirjaan. Ainoa asia, mikä äskeisestä aktista oli jäljellä, oli hänen poskiensa hentoinen rusotus.
Itsekin pelästyneenä vedin käteni reidelleni ja ääni hiukan vapisten kerroin jatko-ohjeet. Kaluni jäi seisomaan vetoketju-aukostani ulos pöydän alla, sillä en mitenkään olisi saanut sitä huomaamatta ängettyä takaisin housuihin. Nyt piti siis varoa, etten nousisi vahingossa seisomaan!

Tuntien loppu tuntui ikuisuudelta. Yritin saada kaluani laskeutumaan, ja sen se tekikin, mutten uskaltanut vilkaistakaan Satuun, ettei se olisi herännyt taas. Lopulta sain kersat lähtemään ulos viikonloppua viettämään, mutta itse en voinut nousta pöydän takaa minnekään. Satu meni valtavirran mukana ovesta ulos vilkaisemattakaan minuun, ja ajattelin, etten näe häntä enää koskaan. Hyvä vain, ajattelin. Mitä siitäkin nyt tulisi, jos vastakin joutuisin tuollaisille koetuksille?

Istuin minuutteja miettimässä pöytäni ääressä, kun sitten kuulin hennon koputuksen ovelta. Huikkasin, että sisään vain. Se oli Satu. Hän sanoi unohtaneensa kansionsa pulpetilleen. Tyttöä selvästikin nolostutti tilanne, sillä hän oli luonut katseensa maahan. Kävin hakemassa punaisen kansion pulpetilta ja vein sen Sadulle. Tyttö otti sen mykistyneenä vastaan. Tajusin, että hän tuijotti jalkoväliäni. Katsahdin myös alas...ei perkele! Nielaisin kuuluvasti; olin unohtanut tunkea kaluni takaisin housuihini! Rykäisten tartuin siihen ja aloin tunkea sitä vetoketjun taakse kuin viimeistä päivää. Mahtoi sekin olla näky. Ennen kuin olin ehtinyt saattaa kankeani mihinkään, Satu kysyi vienolla äänellä:
“Miltä se tuntuu?”
Ja heti tuon lausahduksensa jälkeen hän punastui rajusti ja piiloutui kansionsa taakse. Sydämeni suli tuon ihanuuden edessä ja pakahtui isoveljellisestä ylpeydentunteesta. Tyttöhän oli neitsyt. Ennen kuin tajusin, mitä olin sanomassa, huomasin paukauttavani:
“Kokeile, niin tiedät.”
Tyttö katsahti minuun ihmeissään. Nyökkäsin hänelle, kuin se olisi ollut erityisen arkipäiväinenkin asia. Satu ei vieläkään tohtinut vaan katsoi kankeani vaan. Sitten hän kääntyi kannoillaan ja oli poistumassa oven suusta. Sain hänen kädestään kuitenkin otteen ja pyöräytin hänet ympäri. Satu katsoi minuun uhmakkaalla mutta myös niin toiveikkailla silmillä. Ja minä suutelin häntä. Suutelin hänen ihania, punaisia huuliaan, nautin niiden pehmeydestä ja janosin häntä enemmän kuin koskaan. Hetken kuluttua hän vastasi suudelmaan, hennosti kylläkin mutta yhtäkaikki vastasi. Vedin hänet luokkaan ja suljin oven hänen takanaan. Huulemme vaeltelivat toisillaan ja kielemme seikkailivat toisiemme lämmössä. Niin hellästi, niin ihanasti. Kun sitten erkanimme, hän katsoi minuun säikähtäneen näköisenä, mutta katseeni vakuutti hänelle, ettei ollut mitään hätää. Silloin viimeisetkin epäilyt hänen mielestään kaikkosivat.

Hän katsahti alaspäin ja tarttui kaluuni. Hänen suupielillään karehti hymyntapainen, kun hän kysyi, mitä sille pitäisi tehdä. Sanoin, että hän saisi tunnustella sitä rauhassa. Satu katseli mietteliäänä munaani ja siveli sitä. Kun hän huomasi, että se alkoi paisua, hän naurahti hiljaa.
“Se on niin pehmeä,” hän kuiskasi selvästi jo innostuneena aiheesta. En voinut kuin nauttia tuon kokeilevan käden vaeltelusta. Kaluni alkoi olla jo täysissä mitoissaan. Satu huokaisi:
“Se tuntuu niin isolta, ja suonikkaalta.” Sipaisin tytön hiuksia ja suutelin häntä. Halusin maistaa häntä.
“Satu, menepä tuohon pöydälle istumaan.” Tyttö totteli, joskin hieman hämmästyneenä. Kumarruin hänen puoleensa, ja kysyin, saisinko vetää pikkuhousunsa pois. Satu punasteli. Tulkitsin sen myöntymiseksi. Vedin valkoiset alushousut hitaasti pois Sadun auttaessa nostaen peppuaan. Vekkihame paljasti ihana pienen pillun, jonka ympärillä kasvoi neitseellistä karvoitusta. Nuuhkaisin pää Sadun jalkojen välissä tuota huumaavaa naisen tuoksua. Satu yritti puolileikillään työntää päätäni pois ja hihitti hiukan. En varoittanut häntä, kun nuolaisin pitkän, märän vedon aina reiästään klitorikselle saakka. Satu vavahti rajusti. Hän jäykistyi ja polvet painuivat korviini tehden melkeinpä kipeää. Nousin ylös ja suutelin häntä. Käskin tytön rentoutua. Palasin asemaani.

Maistelin tuota herkkua hellästi mutta vaativasti. Huomasin Sadun jo antavan periksi nautinnolle, sillä hänen lantionsakin vastasi suuni liikkeisiin. Näykin häpyhuulia hellästi hampaillani ja annoin alahuuleni vetää nautintoa perässään. Kielelläni hyväilin Sadun reikää ja sen ympäristöä, sitten siirryin tuottamaan nautintoa klitorikselle. Kun ensimmäisen kerran suutelin kunnolla klitorista, Satu parkaisi. Tunsin hyvänmielen leviävän koko kroppaani, ei pelkästään munaani. Imeskelin klitorista ja painelin sitä kielelläni. Satu tukisti tukkaani ja huokaili äänekkäästi. Otin toisella kädellä lujan otteen jo villiintyneestä takapuolesta ja toisen käden sormet otin avukseni. Työnsin hitaasti etusormen Sadun neitseelliseen reikään. Ah, miten se voikaan olla noin tiukka! Satu otti sormen vastaan parahdellen nautinnosta ja ehkä vähän kivustakin. Nenäni hieroi klitoriksen yläpuolelta, kieleni lipoi taas itse riemunappulaa. Hetken kuluttua kun tunsin pillun olevan eritteistä tulvillaan, työnsin toisenkin sormen sisään. Hetken näytti, ettei se mahtuisi sinne, mutta sitten Sadun taas hiukan rentoutuessa se työntyi sisään. Satu lämähti selälleen pöydälle tipauttaen papereita, kyniä, kirjoja ja lampun. Hän haroi toisella kädellään tukkaani ja toisella pöydän reunaa. Keskitin huomioni klitorikseen kun työskentelin sormillani hänen tiukassa reiässään. Vaihtelin kieleni muotoa asettaen sen vuoroin rullalle, vuoroin teräväksi, vuoroin pehmeäksi ja leveäksi tuottaen Sadulle ennennäkemätöntä nautintoa. Se tuotti tulosta; Satu alkoi parkua kovempaa ja kovempaa, pian jo pelkäsin että hän hälyttäisi paikalle vahtimestarin. Pillu syleilyssäni alkoi supistella voimakkaammin ja tunsin, kuinka sormeni pumppautuivat pakostakin ulos. Nuolin Satua kuin viimeistä päivää, ja hän laukesi suuhuni huutaen.

Satu makasi pöydällä toinen rinta paidastaan ulos pulpahtaneena ja toipuen orgasmistaan.
“Se oli elämäni ensimmäinen...ensimmäinen...” Satu huokaili.
Tunsin suurta tyydytystä siitä, että olin antanut Sadulle näinkin hyvän muiston. Pidin jotenkin itsestäänselvyytenä, että tämä päättyisi tähän. Joten aloin ahtaa seisokkiani housuihini. Satu katsahti minuun ihmetellen, ja kysyi, eikö hän saisikaan tuntea minua sisällään. Jäykistyin. Tällaista en olisi edes uskaltanut toivoa!
“Oletko nyt aivan varma?” Kysyin epäillen.
“Sehän olisi ensimmäinen kertasi, vai kuinka?” Satu nyökkäsi. Hän nousi hiukan ja veti toisenkin rintansa ulos paidastaan. Ryntäsin nuolemaan ja hyväilemään ihanimpia tissejä, jotka olin eläissäni nähnyt. Satu huokaili hiukan maatessaan puolittain kyljellään olevassa asennossa opettajan pöydällä.
“Tee se nyt,” hän vaati kuiskaten.
Kaivoin seisovan kaluni innokkaana esiin. Sadun suu oli siinä niin houkuttavana, että asetin kaluni hänen huulilleen ja sanoin:
“Maistas nyt tuota hiukan.”
Satu avasi huuliaan, jolloin työnsin terskani hänen suuhunsa. Hänen kielensä vaelteli vielä hiukan epävarmana mutta silti niin nautinnollisena terskaani ympäri. Sitten hän imaisi sitä kuin tikkaria. Vavahdin ja huoahdin nautinnosta. Satu huomasi reaktioni ja alkoi imeä terskaani maiskutellen. Nytkytin hiukan itseäni häntä vasten ja huokailin. Hyväilin Sadun reheviä rintoja ja katselin, kun hän tuotti nautintoa minulle, ensimmäiselle miehelleen. Halusin nyt päästä tuon ihanuuden sisään.

Asetin sadun mahalleen pöydälle ja vein hänen toisen jalkansa koukkuun. Hänen toinen jalkansa sai siis otettua tukea lattiasta. Kokeilin hiukan sormellani tuota punertavaa ja valuvaa vulvaa, ja tyttö parahti. Hän on siis valmis, päätin. Otin kädelläni kalusta kiinni ja vein sen lähelle kutsuvaa, tuoksuvaa reikää. Toisella kädellä otin kiinni Sadun pöydän päällä makaavasta jalasta ja koukistin sitä vielä hiukan, niin että pillu oli minulle kuin tarjottimella. Työnsin terskani sisään. Ah, sitä tunnetta! Huokaisin ääneen ja Satukin henkäisi. Työnnyin tyttöön sentti sentiltä, ja mitä syvemmälle pääsin, sitä tiukemmaksi puristus varressani muuttui. Satu parahti sydäntä särkevästi, ja tajusin juuri rikkoneeni immenkalvon. Pysähdyin, mutta Satu käski jatkamaan, hän kuulosti hengästyneeltä ja odottavalta. En voinut sille mitään, se oli niin kiihottavaa, mutta painuin nyt aivan pohjaan asti.
“Aaaahhhh....aaaahhh.....” Henkäilin. Otin Sadun vekkihameen puoliksi peittämästä pyllystä tukea kun työnnyin tyttöön uudestaan. Ja uudestaan. Ja uudestaan. Terskani liukui sileään pilluun kuin kuuma veitsi voihin. Nyt Satukin jo pääsi naimisen makuun, hän selvästi alkoi tuntea nautinnon aaltoja kehossaan.
“Mmmhhh....Petriih...” Tästä rohkaistuneena päätin työntyö Satuun hiukan nopeammin ja kiristää tahtia. Kuului kiihottavia maiskahduksia ja litinää, huohotusta ja pöydän natinaa. Työnnyin tyttööni takaapäin kuin puput konsanaan. Kuumat ja kylmät aallot risteilivät vartalossani, nautinto oli sanoin kuvaamaton. Satu huohotti ja parahteli jo, käski minua panemaan häntä. Ja minähän panin. Työnsin munani pilluunsa uudestaan ja nopeampaa, sisään, ulos, sisään, ulos... Pallini lätkähtelivät muodokasta peppua vasten säestäen naimista. Työnsin syvään ja hitaasti ulos. Sitten taas rynkytin oikein olan takaa. Pöytä allamme nitisi uhkaavasti, mutta uskoin sen kestävän. Satu huusi ja läähätti, kaluni hieroi juuri hänen klitoristaan. Kun sitten tunsin palleissani sen ihanan nytkäyksen. Halusin Sadun laukeavan samaan aikaan, joten siirsin käteni hänen alleen hieromaan hänen klitoristaan. Hieroin vimmatulla tahdilla samalla kun työnnyin häneen takaapäin. Hikipisaroita tippui Sadun kauniille takapuolelle. Vieläh...yksi...viimeinen...työntöööhhh.... Painauduin Satuun yhä uudestaan, tunsin palleissani kutinan. Sadun pillu alkoi supistella, hän oli saamassa orgasminsa. Tyttö huusi melkein suoraa kurkkua ja kaikki tuo yhteen laskettuna sai minutkin laukeamaan. Kaluni syöksi spermaa nuoren naisen vittuun. Karjuin kuin urosleijona. Me molemmat leijuimme vaaleanpunaisten pilvien reunalla...

Vetäydyin ulos suuren maiskahduksen saattelemana. Satu makasi raukeana pöydällä. Oma pikku eturivin enkelini.

15

15838

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MINÄ!

      OLIN EKA!!!!!!!!111

    • ""ina

      satujen satu.

      • fred

        ...toki!


      • timi
        fred kirjoitti:

        ...toki!

        oli miten oli.Hyvin kirjoitettu


    • VierasLukija

      Tähän vois kyl ottaa jatkoa :) Niin hyvää tekstiä kyl oli, ja kaunista :D

    • Ninni

      Aivan mahtava tarina. Oli todella mukaansatempaava ja kiihottava. Kiitoksia oikein paljon taitavalle kirjoittajalle. Saanhan nauttia hengentuotteistasi jatkossakin ???

    • Mikko vaan

      Taisi ehkäisy jäädä...

      • ...

        Vois eturivin enkelistä tulla tällä menolla iltakoulun isomaha ;o) Kumia peliin!


      • fred
        ... kirjoitti:

        Vois eturivin enkelistä tulla tällä menolla iltakoulun isomaha ;o) Kumia peliin!

        ...ikinä kuulleet jälkiehkäisystä...? Lisäksi voin biologian hyvin oppineena ilmoittaa, ettei nainen tule raskaaksi joka kerta saadessaan sisään siemennestettä. Ja se taas, katsokaahan pojat, johtuu siitä, että naisella on koko ajan käynnissä kuukautiskierto, joka tarkoittaa, että kun munasolu on irronnut, nainen voi tulla raskaaksi. Esimerkiksi naisen on erittäin epätodennäköistä tulla raskaaksi kuukautisten aikaan, juuri niitä ennen tai juuri niiden jälkeen. Menkääs pojat vielä koulun penkille vähäksi aikaa...


      • molli
        fred kirjoitti:

        ...ikinä kuulleet jälkiehkäisystä...? Lisäksi voin biologian hyvin oppineena ilmoittaa, ettei nainen tule raskaaksi joka kerta saadessaan sisään siemennestettä. Ja se taas, katsokaahan pojat, johtuu siitä, että naisella on koko ajan käynnissä kuukautiskierto, joka tarkoittaa, että kun munasolu on irronnut, nainen voi tulla raskaaksi. Esimerkiksi naisen on erittäin epätodennäköistä tulla raskaaksi kuukautisten aikaan, juuri niitä ennen tai juuri niiden jälkeen. Menkääs pojat vielä koulun penkille vähäksi aikaa...

        noh tota.. kyllä sitä kortsua joka tapauksessa kannattaa käyttää.. riskiä ei kannata ottaa! eli aina naidessa jälkiehkäsy vai? ei kovin kannattavaa, sitä paitsi sitä ei suositella ottamaan usein. siitä seuraa pahaa oloa, oksentelua, ym paskaa, joten kannattaisin kortsun käyttämistä!! ja aivan sama onko menkat, onko ne juuri olleet tai loppuneet.


      • Tanya

        Tää oli novelli. Kortsun kans "säheltäminen" ois pilannu tunnelman kokonaan. Tiedän, et se on oikeesti kaikkein tärkeintä oikeessa elämässä, mut en mäkä fantasioissa ikinä niitä ajattele.

        "fredille" viel sen verran, et oli todella kaunis ja seksikäs tarina. Melkein kuin suoraan omista päiväunistani "apparista"..


    • hitto

      mitä shittii

    • tarinasta

      Minä ainaskin tulin kaksi kertaa tarinasi aikana!

      Toi on oma fantasiani, Siis että olisin toi eturivin enkeli!

    • siru*

      Vähän toi oli hyvä tarina. :)

    • lukisi

      todella mielellään lisää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe