Hallitus päätti riihesäns, et pääkaupunkiseutua voidaan kohdella rakenneuudistuksis ja soteis operustuslann vastaisesti eriarvoisesti kehäkolmosen takan olevii kuntii verrate, kantsis kokeilla samaa "metropolihallintomallia" Turkku ja Tampesterihe kans.
Nytku Kaarina rakenneuddistus o jäis...
3
73
Vastaukset
- Pommi kansalle
Hallintoa on jo nyt aivan riittävästi mitään metropolimalleja ei tarvita. Metropolimalli kun menee perseelleen tarvitaan valtion tukea hyvin paljon lisää. Nytkin rahaa on mennyt pääkaupunkiseudulle valtiolta runsaasti erilaisiin investointeihin, siellä työmaita on riittänyt ja muu maa näivettyy.
- Potromeli
Kannattaisi tännekin muodostaa metropoli, jotta saataisiin valtion rahaa.
- Arvosta työtä
Valtiolta on rahat loppu, siihen ei metropoli ja lisämenot auta. Töihin täällä pitäisi alkaa mahdollisimman nopeasti.
Suomesta on tullut selvitys ja selvittelyiden maa, täällä pärjää parhaiten erillaiset konsultit.
Kansa köyhtyy ja elää avustuksilla päivä kerrallaan, eilinen A studio oli karmea esimerkki. Jos oli lukenut itsensä paperinpyörittäjien kastiin, ei työ enää kelpaa. Vaadittiin että meidän toisten on maksettava heille toimeentulotukea.
Tuollaiset puheet vievät viimeisetkin työhalut kansalta.
Jäbälle on kustannettu verovaroilla jo kaksi tutkintoa ja kehtaakin televisiossa kertoa ettei työ kiinnosta.
Tuollaiset paperinpyörittäjät ovat juuri se sakki, mille pitäisi antaa isän kädestä ensimmäiseksi. Terveet miehet kuppaavat sairailta ja vanhuksilta surutta rahaa.
Ohjelmassa ollut kaljupäinen veltto pukupaskiainen voi aivan hyvin käyttää CNC sorviakin, mutta kun sen käytön oppimiseen menee vuosia.
Oikea työ on vähintään yhtä arvokasta, kuin paperinpyörittäminenkin. Vaatii myös ammattitaitoa, jota monelta pukupaskiaiselta jopa puuttuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579