Moikka! :)
Nimi on Elina,oon 16-vuotias naisen alku ja opiskelen lähihoitajaksi.
Etsin lastenhoitotöitä.
Minulla on kokemusta erilaisista ja eri ikäisistä lapsista.(Vastasyntynyt-teini-ikäinen)
En ole saanut tähän mennessä yhdeltäkään hoitoperheeltä moitteita ja olen ollut lasten kanssa tekemisissä yli 3 vuotta.
Minun lukujärjestykseni vaihtuu joka viikko, mutta olen keskimäärin klo 15/16 jälkeen vapaa joka arkipäivä,usein aikaisemminkin. Viikonloppuisin olen vapaa aamusta iltaan.
En mielelläni tule lapsenvahdiksi koiraperheisiin, sillä minulla on ollut koirista huonoja kokemuksia.
Tulisin mielelläni tutustumaan lapseen/lapsiin ennen hoitamista :)
Palkka toive 9e/h(Voi neuvotella tietystä ajasta tieyn hinnan)
"Toimin" vain Helsingin alueella.
Puh.nro 0442113953 (soitot klo 16 eteenpäin arkipäivisin,viikonloppuisin klo 13 eteenäin)
En ole kiinnostunut siivoamisesta.Joten toivon,että sen asian kanssa minulle ei soitella.
16-v lähihoitajaksi opiskeleva lastenhoitaja Helsingissä :)
Lashenhoitaja :)
0
114
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840