Kävin Keuruulla hotellikeurusselässä uteliaisuuttani, kun huomasin että ovat keikalla siellä ja telkkarista tuli poikia seurattua koko kesän ajan... Eli ensimmäistä kertaa näin livenä ja voinpa vaan tässä kaikille tiedoksi kertoa, että mikäli se vain minusta on kiinni niin tulen jatkossa ajamaan ehkä pitkiäkin matkoja jotta pääsen poikien keikoille=) Aivan uskomattoman hyvää tanssimusiikkia, hieno lavameininki ja mukavia poikia kun jaksoivat jutella yleisön kanssa tauot vaikka heillä varmaan olisi parempaakin tekemistä sinä aikana=) YHTEENVETO: Ilta oli loistava poikien ansiosta ja melkeinpä voisin vuosikausia tansseissa käyneenä povata pojille suurta tulevaisuutta!!!
Taas Unelmavaväyistä
8
1154
Vastaukset
- jaana s.
kenenkä äiti olet, basistin?
- Kiva
sulla oli kivaa.
- Heh
Nytkö saa nauraa??
- Mammuli
...mahtoi olla koskettimien takana? Kaikenlaisia juoruja liikkuu.. ensin Tuominen kuulemma meni siihen soittamaan ja nyt kuulin ettei se enää olekaan siinä.
- Halipeikko
Keurusselällä oli koskettimissa Tuominen.
Olin nyt viikonloppuna Rosellalla, siellä oli Tuominen ja Tervahartialan Pekka molemmat. Tuominen tosin oli kuulemma vain sen yhden reissun huvittelumielellä mukana ja oli ottanut syntetisaattorin mukaan ja soitti muiden poikien kanssa illalla bilemusiikkia.
Tosi hyvältä kuulosti ja näytti, ainakin mun mielestä!!!
- Puppe
Nyt on pakko tunnustaa, että olen paremmin asiaan, siis bändiin, tutustumatta kirjoittanut niitä näitä juuri tänne suomikaksneloseen, ja yleensä negatiivissävytteisiä juttuja.
Kaverit lähti lauantaina katsomaan Unelmavävyjä Keurusselälle, ja oli pakko pilan päiten lähteä mukaan kun ei ollut muutakaan tekemistä. Ja häpeän tunnustaa, mutta ne oli oikeasti tosi hyviä. Soundi oli oikein hyvä, musiikki oli monipuolista ja pojat soitti tosi hyvin. Basisti tosi soitti aika paljon vääriä ääniä eli siitä pääse valittamaan =). Muuten todella taitavaa soittoa ja osaavaa laulamista. Hyvä ohjelmistokin.
Nyt oon fani. Enkä kenenkään äiti =).- Unelma
Olen myös ollut sattumoisin Unelmavävyjen keikalla kesällä. Pidin kuulemastani. Reipasta menoa! Olen sen jälkeen pari kertaa muulloinkin käynyt heitä kuuntelemassa. Aina heillä on aikaa myös yleisölleen. Kivoja tyyppejä kaikki!
- Lide
Unelma kirjoitti:
Olen myös ollut sattumoisin Unelmavävyjen keikalla kesällä. Pidin kuulemastani. Reipasta menoa! Olen sen jälkeen pari kertaa muulloinkin käynyt heitä kuuntelemassa. Aina heillä on aikaa myös yleisölleen. Kivoja tyyppejä kaikki!
Juu, minä myös olen ollut vävyjen keikalla ja en todellakaan pitänyt, toista kertaa en mene vaikka maksettaisiin.
Ärsyttää kun Nebelung tunkee niin moneen biisiin sitä halkutin torveansa ja eipä oo äijäl ees lauluääntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760