Taas Unelmavaväyistä

Sari

Kävin Keuruulla hotellikeurusselässä uteliaisuuttani, kun huomasin että ovat keikalla siellä ja telkkarista tuli poikia seurattua koko kesän ajan... Eli ensimmäistä kertaa näin livenä ja voinpa vaan tässä kaikille tiedoksi kertoa, että mikäli se vain minusta on kiinni niin tulen jatkossa ajamaan ehkä pitkiäkin matkoja jotta pääsen poikien keikoille=) Aivan uskomattoman hyvää tanssimusiikkia, hieno lavameininki ja mukavia poikia kun jaksoivat jutella yleisön kanssa tauot vaikka heillä varmaan olisi parempaakin tekemistä sinä aikana=) YHTEENVETO: Ilta oli loistava poikien ansiosta ja melkeinpä voisin vuosikausia tansseissa käyneenä povata pojille suurta tulevaisuutta!!!

8

1154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaana s.

kenenkä äiti olet, basistin?

• Kiva

sulla oli kivaa.

• Heh

Nytkö saa nauraa??

• Mammuli

...mahtoi olla koskettimien takana? Kaikenlaisia juoruja liikkuu.. ensin Tuominen kuulemma meni siihen soittamaan ja nyt kuulin ettei se enää olekaan siinä.

• Halipeikko

Keurusselällä oli koskettimissa Tuominen.

Olin nyt viikonloppuna Rosellalla, siellä oli Tuominen ja Tervahartialan Pekka molemmat. Tuominen tosin oli kuulemma vain sen yhden reissun huvittelumielellä mukana ja oli ottanut syntetisaattorin mukaan ja soitti muiden poikien kanssa illalla bilemusiikkia.

Tosi hyvältä kuulosti ja näytti, ainakin mun mielestä!!!

• Puppe

Nyt on pakko tunnustaa, että olen paremmin asiaan, siis bändiin, tutustumatta kirjoittanut niitä näitä juuri tänne suomikaksneloseen, ja yleensä negatiivissävytteisiä juttuja.

Kaverit lähti lauantaina katsomaan Unelmavävyjä Keurusselälle, ja oli pakko pilan päiten lähteä mukaan kun ei ollut muutakaan tekemistä. Ja häpeän tunnustaa, mutta ne oli oikeasti tosi hyviä. Soundi oli oikein hyvä, musiikki oli monipuolista ja pojat soitti tosi hyvin. Basisti tosi soitti aika paljon vääriä ääniä eli siitä pääse valittamaan =). Muuten todella taitavaa soittoa ja osaavaa laulamista. Hyvä ohjelmistokin.

Nyt oon fani. Enkä kenenkään äiti =).

• Unelma

Olen myös ollut sattumoisin Unelmavävyjen keikalla kesällä. Pidin kuulemastani. Reipasta menoa! Olen sen jälkeen pari kertaa muulloinkin käynyt heitä kuuntelemassa. Aina heillä on aikaa myös yleisölleen. Kivoja tyyppejä kaikki!

• Lide
        Unelma kirjoitti:

Olen myös ollut sattumoisin Unelmavävyjen keikalla kesällä. Pidin kuulemastani. Reipasta menoa! Olen sen jälkeen pari kertaa muulloinkin käynyt heitä kuuntelemassa. Aina heillä on aikaa myös yleisölleen. Kivoja tyyppejä kaikki!

Juu, minä myös olen ollut vävyjen keikalla ja en todellakaan pitänyt, toista kertaa en mene vaikka maksettaisiin.
        Ärsyttää kun Nebelung tunkee niin moneen biisiin sitä halkutin torveansa ja eipä oo äijäl ees lauluääntä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4158
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3127
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe