kaiketi palstan tarjonnan pitäisi olla,mutta onko se sitä.
Huomioni mukaan yhden ja saman henkistä taistoa tuulimyllyjä vastaan,saatan nyt poiketa ladulta,mutta ajatus on aman
Sielunhoitoa ja sympatiaa,
2
<50
Vastaukset
Tuota otsikossa toivomaasi toimintaa pitäisi palstalla olla ja kaikkea päinvastaista rajoittaa.
Kuitenkin yritykset tukea ja auttaa vaikeuksissa olevaa, tyrmätään. Kanssaeläjien yritykset auttaa ja tukea, nakerretaan epäuskottaviksi, mielistelyiksi ja ties miksi.
Otsikon käsittämiä asioita on vaikea pukea sanoiksi, tässä minun yritykseni.Minulle tämä palsta on nimenomaan ollut sitä sielunhoitoa ja sympatiaakin olen saanut kiitettävästi.
Olen kömpinyt omille jaloilleni sieltä sieluni syvimmistä syövereistä ja se on jo paljon,kiitos tämän palstan.
Se agressiivinen henkilö joka aikoinaan kirjoitti palstalle paineiden alaisena häpeää nyt kaikkia loukkauksiaan.
Kuoriutuminen omaishoitajuuden kuosista,ei se niin helppoa ole,mutta teidän myötävaikutuksella sen uskon tekeväni ama
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958466- 1743802
- 533299
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2562584- 492207
- 422045
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291990- 481922
- 191793
- 601788