Olisiko se ihan mukavaa,jos minä

alkaisin palsta häiriköksi?
Ja täyttäisin tyhjillä mielipiteilläni koko foorumin?
Se riittää,että vastailen teidän aloitteellisuuten tuomiin haasteisiin ja näinollen pysyn kärryillä

10

82

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten sie voisit

alkaa?

• En tietty mitenkään,kun eihän minulla ole sitä luppoaikaa,joten palaillaan ruotuun

• siehä oot

jo pitkään ollut

• siehä oot kirjoitti:

jo pitkään ollut

Ai minäkö olen ollut palstan häirikkö?
        Jospa sie nyt kertoisit faktat sielt pusikoistas,niin meille kaikille selkenisi mitä toi mielipide kaikenkaikkiaan pitää sisällään.
        Minä en päätäni pensaaseen lykkää,joten face to face please

• Ei mielipiteillä voi ruveta häirikösi. Sinäkin saat vastakaikua ajatuksillesi, jotka ovat elämänläheisiä ja sellaisina aitoja ja hyviä.

Minä ja moni muukin ovat hengessä mukana jos sallitaan.

• Olet sinä ihana kannustava Ruune,jotenkin olen alkanut kulkea mukanasi,jopa melken hand by hand.
        Käyn omaa taisteluani,ollako vaiko eikö olla ihminen ja vielä eloisa,sitä tuskin Hamletkaan osaisi ratkaista

• rituliini_38 kirjoitti:

Olet sinä ihana kannustava Ruune,jotenkin olen alkanut kulkea mukanasi,jopa melken hand by hand.
        Käyn omaa taisteluani,ollako vaiko eikö olla ihminen ja vielä eloisa,sitä tuskin Hamletkaan osaisi ratkaista

Elät hyvin aitoa elämää sisältöineen, osaat myös hyvin kuvata tapahtumia.

• Ruuneperi kirjoitti:

Elät hyvin aitoa elämää sisältöineen, osaat myös hyvin kuvata tapahtumia.

Ei tätä palstan uudistumista voi ymmärtää,samat häiriköt,minä todennäköisesti mukaan luettuna tolta karjalanmurrehemmolta olemme palstahäirikköjä.
        Minä kirjoittelen mielestäni todella harvoin,mutta sekin vähä lienee liikaa jollekin.

Luojankiitos minulla on tätä netin ulkoista elämää ja jopa viihteellistä

• rituliini_38 kirjoitti:

Ei tätä palstan uudistumista voi ymmärtää,samat häiriköt,minä todennäköisesti mukaan luettuna tolta karjalanmurrehemmolta olemme palstahäirikköjä.
        Minä kirjoittelen mielestäni todella harvoin,mutta sekin vähä lienee liikaa jollekin.

Luojankiitos minulla on tätä netin ulkoista elämää ja jopa viihteellistä

Älä välitä! Tuo häirikkö on toiminnallaan kiusannut palstalaisia yli 10 vuotta. Pysy mukana, sinua tarvitaan! Elämän arki on pahempaa kuin luullaan ja tiedetään. Yhdessä kestämme paremmin!

• Minuakin pidettiin "joskus" häirikkönä kun tykkää Sääksistä --no niistä Kala sääksistä . --
      Mutta nyt tykkään Kisuista .
      Ne tykkäyksetkin voi vaihtua ilmanalan mukaan . Talvesta en oikein tykkää - minulla ainakin.
      Mutta kirjoitellaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      80
      2127
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1289
    3. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      32
      1200
    4. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1058
    5. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      152
      926
    6. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      866
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      45
      747
    8. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      62
      746
    9. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      61
      716
    10. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      682
    Aihe