alkaisin palsta häiriköksi?
Ja täyttäisin tyhjillä mielipiteilläni koko foorumin?
Se riittää,että vastailen teidän aloitteellisuuten tuomiin haasteisiin ja näinollen pysyn kärryillä
Olisiko se ihan mukavaa,jos minä
10
59
Vastaukset
- Miten sie voisit
alkaa?
- siehä oot
jo pitkään ollut
siehä oot kirjoitti:
jo pitkään ollut
Ai minäkö olen ollut palstan häirikkö?
Jospa sie nyt kertoisit faktat sielt pusikoistas,niin meille kaikille selkenisi mitä toi mielipide kaikenkaikkiaan pitää sisällään.
Minä en päätäni pensaaseen lykkää,joten face to face please
Ei mielipiteillä voi ruveta häirikösi. Sinäkin saat vastakaikua ajatuksillesi, jotka ovat elämänläheisiä ja sellaisina aitoja ja hyviä.
Minä ja moni muukin ovat hengessä mukana jos sallitaan.Olet sinä ihana kannustava Ruune,jotenkin olen alkanut kulkea mukanasi,jopa melken hand by hand.
Käyn omaa taisteluani,ollako vaiko eikö olla ihminen ja vielä eloisa,sitä tuskin Hamletkaan osaisi ratkaistarituliini_38 kirjoitti:
Olet sinä ihana kannustava Ruune,jotenkin olen alkanut kulkea mukanasi,jopa melken hand by hand.
Käyn omaa taisteluani,ollako vaiko eikö olla ihminen ja vielä eloisa,sitä tuskin Hamletkaan osaisi ratkaistaElät hyvin aitoa elämää sisältöineen, osaat myös hyvin kuvata tapahtumia.
Ruuneperi kirjoitti:
Elät hyvin aitoa elämää sisältöineen, osaat myös hyvin kuvata tapahtumia.
Ei tätä palstan uudistumista voi ymmärtää,samat häiriköt,minä todennäköisesti mukaan luettuna tolta karjalanmurrehemmolta olemme palstahäirikköjä.
Minä kirjoittelen mielestäni todella harvoin,mutta sekin vähä lienee liikaa jollekin.
Luojankiitos minulla on tätä netin ulkoista elämää ja jopa viihteellistärituliini_38 kirjoitti:
Ei tätä palstan uudistumista voi ymmärtää,samat häiriköt,minä todennäköisesti mukaan luettuna tolta karjalanmurrehemmolta olemme palstahäirikköjä.
Minä kirjoittelen mielestäni todella harvoin,mutta sekin vähä lienee liikaa jollekin.
Luojankiitos minulla on tätä netin ulkoista elämää ja jopa viihteellistäÄlä välitä! Tuo häirikkö on toiminnallaan kiusannut palstalaisia yli 10 vuotta. Pysy mukana, sinua tarvitaan! Elämän arki on pahempaa kuin luullaan ja tiedetään. Yhdessä kestämme paremmin!
Minuakin pidettiin "joskus" häirikkönä kun tykkää Sääksistä --no niistä Kala sääksistä . --
Mutta nyt tykkään Kisuista .
Ne tykkäyksetkin voi vaihtua ilmanalan mukaan . Talvesta en oikein tykkää - minulla ainakin.
Mutta kirjoitellaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 771545
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee71518- 871426
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen851155Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole3896- 64856
- 74805
- 52787
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol140738- 79694