alkaisin palsta häiriköksi?
Ja täyttäisin tyhjillä mielipiteilläni koko foorumin?
Se riittää,että vastailen teidän aloitteellisuuten tuomiin haasteisiin ja näinollen pysyn kärryillä
Olisiko se ihan mukavaa,jos minä
10
64
Vastaukset
- Miten sie voisit
alkaa?
- siehä oot
jo pitkään ollut
siehä oot kirjoitti:
jo pitkään ollut
Ai minäkö olen ollut palstan häirikkö?
Jospa sie nyt kertoisit faktat sielt pusikoistas,niin meille kaikille selkenisi mitä toi mielipide kaikenkaikkiaan pitää sisällään.
Minä en päätäni pensaaseen lykkää,joten face to face please
Ei mielipiteillä voi ruveta häirikösi. Sinäkin saat vastakaikua ajatuksillesi, jotka ovat elämänläheisiä ja sellaisina aitoja ja hyviä.
Minä ja moni muukin ovat hengessä mukana jos sallitaan.Olet sinä ihana kannustava Ruune,jotenkin olen alkanut kulkea mukanasi,jopa melken hand by hand.
Käyn omaa taisteluani,ollako vaiko eikö olla ihminen ja vielä eloisa,sitä tuskin Hamletkaan osaisi ratkaistarituliini_38 kirjoitti:
Olet sinä ihana kannustava Ruune,jotenkin olen alkanut kulkea mukanasi,jopa melken hand by hand.
Käyn omaa taisteluani,ollako vaiko eikö olla ihminen ja vielä eloisa,sitä tuskin Hamletkaan osaisi ratkaistaElät hyvin aitoa elämää sisältöineen, osaat myös hyvin kuvata tapahtumia.
Ruuneperi kirjoitti:
Elät hyvin aitoa elämää sisältöineen, osaat myös hyvin kuvata tapahtumia.
Ei tätä palstan uudistumista voi ymmärtää,samat häiriköt,minä todennäköisesti mukaan luettuna tolta karjalanmurrehemmolta olemme palstahäirikköjä.
Minä kirjoittelen mielestäni todella harvoin,mutta sekin vähä lienee liikaa jollekin.
Luojankiitos minulla on tätä netin ulkoista elämää ja jopa viihteellistärituliini_38 kirjoitti:
Ei tätä palstan uudistumista voi ymmärtää,samat häiriköt,minä todennäköisesti mukaan luettuna tolta karjalanmurrehemmolta olemme palstahäirikköjä.
Minä kirjoittelen mielestäni todella harvoin,mutta sekin vähä lienee liikaa jollekin.
Luojankiitos minulla on tätä netin ulkoista elämää ja jopa viihteellistäÄlä välitä! Tuo häirikkö on toiminnallaan kiusannut palstalaisia yli 10 vuotta. Pysy mukana, sinua tarvitaan! Elämän arki on pahempaa kuin luullaan ja tiedetään. Yhdessä kestämme paremmin!
Minuakin pidettiin "joskus" häirikkönä kun tykkää Sääksistä --no niistä Kala sääksistä . --
Mutta nyt tykkään Kisuista .
Ne tykkäyksetkin voi vaihtua ilmanalan mukaan . Talvesta en oikein tykkää - minulla ainakin.
Mutta kirjoitellaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184221Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032350Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421871- 761484
- 1581456
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91254- 106737
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34724- 27711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25691