narutosta!

jälkeejääny

Mitäs mieltä ootte, tuleeks naruton suosio kestää kuin pitkään :0 sehän lopetetaan nyt japanissa jaa narutohan on tullu jo aikaa sitten eli on aika "vanha", onks sil viel paljo fanei maailmalla jne.

Mul häiritsee iha hirveesti ku tuntuu et oon ainut joka fanittaa narutoo 100-0 8)
Asun perä pohjolas ja en oo ku vasta 14 ja halluisin iha sikana mennä _joskus_ tulevaisuudessa johonki coniin ja cossaa narutoo (ryhmäcossi) mut must tuntuu et sillo ei oo enää nii paljoo katsojii xD

5

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rein.

Naruto on muutenki huono ni toivottavasti poistuu pian, en kestä enää yhtäkää naruto fania.

Puhutaanhan tosin nykyäänkin vielä vaikkapa cowbow bebopista ja serial experiments lainistä (molemmat alkoivat vuonna 1998)

• Entinen fani

Ite olin joskus kauan kauan sit Naruto fani mut jossakin vaiheessa se fanius vaan hiipu. Tuli ostettua sitä mangaakin ihan simona(suomenkielistä julkaisua) ja katottua netissä animea tämän tästä mut sit vaan alko innostus tippumaan ku lehmän häntä. Tuntuu että jaksoja vaan oli ja oli ja oli ja oli jne ja mangapokkareita vaan tuli ja tuli ja tuli..

Vaikka oma innostus on lopahtanut jo aikapäiviä sitten, luulen siltikin että Naruto tulee olemaan suosittu kauan aikaa, aina tulee syntymään uusia faneja.

• Anime

Onhan se hyvä sarja, mutta ärsyttää, että puolet jaksoista ovat fillereitä. Ja pahin synti on vieläpä se, että niitä fillereitä ei jakseta tehdä alusta loppuun kunnolla. Pari ekaa jaksoa arcissa on piirretty hyvin, taistelukohtaukset sujuvat jouhevasti, mutta sitten rupeaa tulemaan kuraa. Kamera pannaa hitaasti kohtaukseen ja kuvasta erottaa heti jo kymmenen huonosti piirrettyä kohtaa, taistelut ovat kankeampia kuin pakkaseen jätetty juusto ja muutenkin kerronta muuttuu huonoksi. Muuten ihan hyvä sarja, mutta tosiaan nuo fillerit ovat kuraa.

• Mirpoliin

Tuleehan niitä Naruto-faneja ihan varmasti aina jonkin verran vielä vuosien ajan. Voi vaan olla vaikeaa löytää ihmisiä jotka haluaa juuri sillä conilla cossata Narutoa, eikä mitään sillä hetkellä hyvin suosittua sarjaa.

• jälkeejääny

Ääh joo ja ku oon täält pohjosest nii saattas olla vähä vaikee saaha nukkumapaikka conin ajaks yksinäiselle kakashi cossaajalle.

mut voiha joltai olla jääny naruto cossi kaappiin ja vähä muistella narutoo ja mennä coniin siin cossis :'D plääh kuha kuvittelen ^///^

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2668
    2. 169
      2098
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      123
      1351
    4. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1316
    5. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1311
    6. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      30
      1197
    7. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1161
    8. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      35
      1142
    9. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1129
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      84
      1078
    Aihe