Mitäs mieltä ootte, tuleeks naruton suosio kestää kuin pitkään :0 sehän lopetetaan nyt japanissa jaa narutohan on tullu jo aikaa sitten eli on aika "vanha", onks sil viel paljo fanei maailmalla jne.
Mul häiritsee iha hirveesti ku tuntuu et oon ainut joka fanittaa narutoo 100-0 8)
Asun perä pohjolas ja en oo ku vasta 14 ja halluisin iha sikana mennä _joskus_ tulevaisuudessa johonki coniin ja cossaa narutoo (ryhmäcossi) mut must tuntuu et sillo ei oo enää nii paljoo katsojii xD
narutosta!
5
124
Vastaukset
- rein.
Naruto on muutenki huono ni toivottavasti poistuu pian, en kestä enää yhtäkää naruto fania.
Puhutaanhan tosin nykyäänkin vielä vaikkapa cowbow bebopista ja serial experiments lainistä (molemmat alkoivat vuonna 1998) - Entinen fani
Ite olin joskus kauan kauan sit Naruto fani mut jossakin vaiheessa se fanius vaan hiipu. Tuli ostettua sitä mangaakin ihan simona(suomenkielistä julkaisua) ja katottua netissä animea tämän tästä mut sit vaan alko innostus tippumaan ku lehmän häntä. Tuntuu että jaksoja vaan oli ja oli ja oli ja oli jne ja mangapokkareita vaan tuli ja tuli ja tuli..
Vaikka oma innostus on lopahtanut jo aikapäiviä sitten, luulen siltikin että Naruto tulee olemaan suosittu kauan aikaa, aina tulee syntymään uusia faneja. - Anime
Onhan se hyvä sarja, mutta ärsyttää, että puolet jaksoista ovat fillereitä. Ja pahin synti on vieläpä se, että niitä fillereitä ei jakseta tehdä alusta loppuun kunnolla. Pari ekaa jaksoa arcissa on piirretty hyvin, taistelukohtaukset sujuvat jouhevasti, mutta sitten rupeaa tulemaan kuraa. Kamera pannaa hitaasti kohtaukseen ja kuvasta erottaa heti jo kymmenen huonosti piirrettyä kohtaa, taistelut ovat kankeampia kuin pakkaseen jätetty juusto ja muutenkin kerronta muuttuu huonoksi. Muuten ihan hyvä sarja, mutta tosiaan nuo fillerit ovat kuraa.
- Mirpoliin
Tuleehan niitä Naruto-faneja ihan varmasti aina jonkin verran vielä vuosien ajan. Voi vaan olla vaikeaa löytää ihmisiä jotka haluaa juuri sillä conilla cossata Narutoa, eikä mitään sillä hetkellä hyvin suosittua sarjaa.
- jälkeejääny
Ääh joo ja ku oon täält pohjosest nii saattas olla vähä vaikee saaha nukkumapaikka conin ajaks yksinäiselle kakashi cossaajalle.
mut voiha joltai olla jääny naruto cossi kaappiin ja vähä muistella narutoo ja mennä coniin siin cossis :'D plääh kuha kuvittelen ^///^
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768