narutosta!

jälkeejääny

Mitäs mieltä ootte, tuleeks naruton suosio kestää kuin pitkään :0 sehän lopetetaan nyt japanissa jaa narutohan on tullu jo aikaa sitten eli on aika "vanha", onks sil viel paljo fanei maailmalla jne.

Mul häiritsee iha hirveesti ku tuntuu et oon ainut joka fanittaa narutoo 100-0 8)
Asun perä pohjolas ja en oo ku vasta 14 ja halluisin iha sikana mennä _joskus_ tulevaisuudessa johonki coniin ja cossaa narutoo (ryhmäcossi) mut must tuntuu et sillo ei oo enää nii paljoo katsojii xD

5

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rein.

      Naruto on muutenki huono ni toivottavasti poistuu pian, en kestä enää yhtäkää naruto fania.

      Puhutaanhan tosin nykyäänkin vielä vaikkapa cowbow bebopista ja serial experiments lainistä (molemmat alkoivat vuonna 1998)

    • Entinen fani

      Ite olin joskus kauan kauan sit Naruto fani mut jossakin vaiheessa se fanius vaan hiipu. Tuli ostettua sitä mangaakin ihan simona(suomenkielistä julkaisua) ja katottua netissä animea tämän tästä mut sit vaan alko innostus tippumaan ku lehmän häntä. Tuntuu että jaksoja vaan oli ja oli ja oli ja oli jne ja mangapokkareita vaan tuli ja tuli ja tuli..

      Vaikka oma innostus on lopahtanut jo aikapäiviä sitten, luulen siltikin että Naruto tulee olemaan suosittu kauan aikaa, aina tulee syntymään uusia faneja.

    • Anime

      Onhan se hyvä sarja, mutta ärsyttää, että puolet jaksoista ovat fillereitä. Ja pahin synti on vieläpä se, että niitä fillereitä ei jakseta tehdä alusta loppuun kunnolla. Pari ekaa jaksoa arcissa on piirretty hyvin, taistelukohtaukset sujuvat jouhevasti, mutta sitten rupeaa tulemaan kuraa. Kamera pannaa hitaasti kohtaukseen ja kuvasta erottaa heti jo kymmenen huonosti piirrettyä kohtaa, taistelut ovat kankeampia kuin pakkaseen jätetty juusto ja muutenkin kerronta muuttuu huonoksi. Muuten ihan hyvä sarja, mutta tosiaan nuo fillerit ovat kuraa.

    • Mirpoliin

      Tuleehan niitä Naruto-faneja ihan varmasti aina jonkin verran vielä vuosien ajan. Voi vaan olla vaikeaa löytää ihmisiä jotka haluaa juuri sillä conilla cossata Narutoa, eikä mitään sillä hetkellä hyvin suosittua sarjaa.

      • jälkeejääny

        Ääh joo ja ku oon täält pohjosest nii saattas olla vähä vaikee saaha nukkumapaikka conin ajaks yksinäiselle kakashi cossaajalle.

        mut voiha joltai olla jääny naruto cossi kaappiin ja vähä muistella narutoo ja mennä coniin siin cossis :'D plääh kuha kuvittelen ^///^


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1908
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe