Simini haluaa nähdä kummituksen. Mutta onko tuolla jossain yhteisötonteilla hautoja vai pitääkö mun murhata joku omalle tontille jos haluan toteuttaa sen toiveen?
Vastatkaa pian niin pääsen pelaamaan :)
Sims 2: Missä on kummituksia??
8
645
Vastaukset
- Kika
Mullakin halusi nainen nähdä aaveen, mut se olikin helppo nakki, koska niiden isoäiti oli kuollut ja kummitteli siellä aina välillä.
Mä kyllä luulinkin et sellanen toive tulee vaan silloin jos se on helposti toteutettavissa..
Sen perheen teini sit vastaavasti ei kaiketi halunnu nähdä aavetta, koska säikähti niin että kuoli! Et varo vaan jos saat jonku kummittelemaan.. En tiedä saisko siitä naapurustovalikosta jotenkin luotua niitä hautoja tonteille kun saahan sieltä kaikenlaista muutakin...- *lumina*
Kiitän kauniisti vastauksesta. Pitäis varmaan käydä kattomassa mitä yhteisötonteille saa ostettua. Jos ei muuten ni pitää varmaan vaikka hukuttaa joku naapuri uima-altaaseen tai jotain :D Julmaa...
- Mafutsu
Mun perheen teini haluu nähdä yhen tyypin haamun mutku se on viel elossa ja se on aikunen ja se elää ainaki viel 50 päivää... se inhoo sitä tyyppiä melkeen -100
Mafutsu kirjoitti:
Mun perheen teini haluu nähdä yhen tyypin haamun mutku se on viel elossa ja se on aikunen ja se elää ainaki viel 50 päivää... se inhoo sitä tyyppiä melkeen -100
Pelaa sil tyypil ja tapa se nälkään :D
- hmm...
*lumina* kirjoitti:
Kiitän kauniisti vastauksesta. Pitäis varmaan käydä kattomassa mitä yhteisötonteille saa ostettua. Jos ei muuten ni pitää varmaan vaikka hukuttaa joku naapuri uima-altaaseen tai jotain :D Julmaa...
Olet ihan oikeassa että joku pitää tappaa... helpoin keino on olla pitämättä huolta ja sytyttää hella palamaan. tee ylimääräinen simi jonka uhraat tulipalolle tai muulle...
Onnea yritykseen... - Nizza
lammas-jr kirjoitti:
Pelaa sil tyypil ja tapa se nälkään :D
Nii tai sitte pelaa sillä tyypillä ja rakenna sen tyypin ympärille aitaus josta se ei sitte pääse pois! eipähän tarvi vahtia sitä ettei se mee syömään! Mä tekkiin kerran sillain xD
- *lumina*
Nizza kirjoitti:
Nii tai sitte pelaa sillä tyypillä ja rakenna sen tyypin ympärille aitaus josta se ei sitte pääse pois! eipähän tarvi vahtia sitä ettei se mee syömään! Mä tekkiin kerran sillain xD
...tappaa joku naapurin heppu mun pihalle? Ykkösessä yks supertähti vahingossa hukku mun uima-altaaseen ku olin poistanut portaat :D (treenasin oman perheeni body-pisteitä silleen, koska nehän tahtoo tulla koko ajan pois sieltä uimasta)
Oli muuten hieno hautakivi :D
Ku se mun simi, joka tahtoo nähä kummituksen, asuu yksin. Ois varmaan pitäny luoda sille joku vanha mummo.
Muuten, tietääkö joku voiko olemassa olevia simejä ja niiden perheitä vielä muokata luomisen jälkeen? Ilmeisesti ei... - vampire
Nizza kirjoitti:
Mutt... eks sitt tuu jotain h****tin muistutuksii... ai niin... niihän voi tulla vain joss on vanginnut vieraan jonka pitäis mennä kotia ^^;.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292468- 1322385
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti141851Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151673Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731277- 1061234
- 171232
- 93967
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks134877Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon19868