Sims 2: Missä on kummituksia??

*lumina*

Simini haluaa nähdä kummituksen. Mutta onko tuolla jossain yhteisötonteilla hautoja vai pitääkö mun murhata joku omalle tontille jos haluan toteuttaa sen toiveen?

Vastatkaa pian niin pääsen pelaamaan :)

8

664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kika

      Mullakin halusi nainen nähdä aaveen, mut se olikin helppo nakki, koska niiden isoäiti oli kuollut ja kummitteli siellä aina välillä.
      Mä kyllä luulinkin et sellanen toive tulee vaan silloin jos se on helposti toteutettavissa..
      Sen perheen teini sit vastaavasti ei kaiketi halunnu nähdä aavetta, koska säikähti niin että kuoli! Et varo vaan jos saat jonku kummittelemaan.. En tiedä saisko siitä naapurustovalikosta jotenkin luotua niitä hautoja tonteille kun saahan sieltä kaikenlaista muutakin...

      • *lumina*

        Kiitän kauniisti vastauksesta. Pitäis varmaan käydä kattomassa mitä yhteisötonteille saa ostettua. Jos ei muuten ni pitää varmaan vaikka hukuttaa joku naapuri uima-altaaseen tai jotain :D Julmaa...


      • Mafutsu

        Mun perheen teini haluu nähdä yhen tyypin haamun mutku se on viel elossa ja se on aikunen ja se elää ainaki viel 50 päivää... se inhoo sitä tyyppiä melkeen -100


      • Mafutsu kirjoitti:

        Mun perheen teini haluu nähdä yhen tyypin haamun mutku se on viel elossa ja se on aikunen ja se elää ainaki viel 50 päivää... se inhoo sitä tyyppiä melkeen -100

        Pelaa sil tyypil ja tapa se nälkään :D


      • hmm...
        *lumina* kirjoitti:

        Kiitän kauniisti vastauksesta. Pitäis varmaan käydä kattomassa mitä yhteisötonteille saa ostettua. Jos ei muuten ni pitää varmaan vaikka hukuttaa joku naapuri uima-altaaseen tai jotain :D Julmaa...

        Olet ihan oikeassa että joku pitää tappaa... helpoin keino on olla pitämättä huolta ja sytyttää hella palamaan. tee ylimääräinen simi jonka uhraat tulipalolle tai muulle...

        Onnea yritykseen...


      • Nizza
        lammas-jr kirjoitti:

        Pelaa sil tyypil ja tapa se nälkään :D

        Nii tai sitte pelaa sillä tyypillä ja rakenna sen tyypin ympärille aitaus josta se ei sitte pääse pois! eipähän tarvi vahtia sitä ettei se mee syömään! Mä tekkiin kerran sillain xD


      • *lumina*
        Nizza kirjoitti:

        Nii tai sitte pelaa sillä tyypillä ja rakenna sen tyypin ympärille aitaus josta se ei sitte pääse pois! eipähän tarvi vahtia sitä ettei se mee syömään! Mä tekkiin kerran sillain xD

        ...tappaa joku naapurin heppu mun pihalle? Ykkösessä yks supertähti vahingossa hukku mun uima-altaaseen ku olin poistanut portaat :D (treenasin oman perheeni body-pisteitä silleen, koska nehän tahtoo tulla koko ajan pois sieltä uimasta)
        Oli muuten hieno hautakivi :D
        Ku se mun simi, joka tahtoo nähä kummituksen, asuu yksin. Ois varmaan pitäny luoda sille joku vanha mummo.

        Muuten, tietääkö joku voiko olemassa olevia simejä ja niiden perheitä vielä muokata luomisen jälkeen? Ilmeisesti ei...


      • vampire
        Nizza kirjoitti:

        Nii tai sitte pelaa sillä tyypillä ja rakenna sen tyypin ympärille aitaus josta se ei sitte pääse pois! eipähän tarvi vahtia sitä ettei se mee syömään! Mä tekkiin kerran sillain xD

        Mutt... eks sitt tuu jotain h****tin muistutuksii... ai niin... niihän voi tulla vain joss on vanginnut vieraan jonka pitäis mennä kotia ^^;.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe