Miten ihmeessä saa vauva pokeja ruby/sapphiressa? Esim. Pichu jne.
Oon koittanu breedata 2 raichuu ja 2 pikachuu mut ei onnaa? Miten se tehdään? pitäs saaha dexiin lisäyst niitte avul..
Vauva poket Rubyssa
6
679
Vastaukset
- Firered!
eihän sulla varmasti ne oo samaa sukupuolta?!?!?
ja se egg ei tuu ihan hetkessä kannattaa kysellä siltä ukolta siinä pihalla että miten ne tulee toimeen keskenään.. ja se onnistuu myös eri pokeillaki mm. yleensä pikachu ja joku normaali poke pystyy risteytyy mut pikachun pitää olla naaras puolinen.. toivottavasti autto!- Soul-Of-Zidane
On ollu samaa sukupuoltakin.. Mut ain tulee Pikachu. Moneenkin otteeseen olen kokeillut.. Tota Pikachu joku normaali poke, juttuu en ookkaa koklannu. Sano joku esimerkki "Normaali" pokesta? Siis mikä pokemon esim pikan kaa.
- Heppu
Soul-Of-Zidane kirjoitti:
On ollu samaa sukupuoltakin.. Mut ain tulee Pikachu. Moneenkin otteeseen olen kokeillut.. Tota Pikachu joku normaali poke, juttuu en ookkaa koklannu. Sano joku esimerkki "Normaali" pokesta? Siis mikä pokemon esim pikan kaa.
Naaras puolinen pikachu ja ditto.
- Enjoy89
Musta sen pitäs oll pikachu raichu...
Mulla se toimi niin =) ja nyt mul on pichuja ihan simona! - tomppa
vie care ladylle eli tarhaa vaikka tyttö ja poika pikacu pidä ne siellä vähä aikaa ja ota pois sit siinä ihan tarhan vieressä on se pappa juttele sen kanssa nii se antaa sulle egin ja siitä tulee pizu
- Henkka
Se on sillai, että laitat sinne tarhaan mies puolisen raichun ja nais puolisen Pikachun. (toisten päinkin käy(?)) Sitten kun ne on tehnyt munan nii yrität saada sen kuoriutuu, ja sieltä paljastuu PICHU!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954