Apuuva!!! Moikka kaikki!!! Voiko siis the Sims 2:sessa vain soittaa ja adoptoida lapsen eikä silleen niinku ykkösessä että perheeseesi soitettiin JOS soitettiin???
Tärkeä kysymys! TS2
9
527
Vastaukset
- *lumina*
Voi soittaa. Puhelin vaan kauniiseen käteen. En tiedä onko siinä sitten jotaki edellytyksiä et miten saa vauvelin adoptoitua....en oo kokeillu vielä.
- Elisabeth
Voit adoptoida lapsen,vaikka perheeseesi kuuluisi vain yksi aikuinen tai jos simisi ovat vanhuksia.Mitään edellytyksiä ei siis ole.
Adoptiolapsen saaminen kestää noin yhden päivän.Lapsi tuodaan ovelle ja saat valita mitä odotat adoptiolta,vaihtoehdot ovat:
*vauva
*taapero
*lapsi
:) - Aino
Elisabeth kirjoitti:
Voit adoptoida lapsen,vaikka perheeseesi kuuluisi vain yksi aikuinen tai jos simisi ovat vanhuksia.Mitään edellytyksiä ei siis ole.
Adoptiolapsen saaminen kestää noin yhden päivän.Lapsi tuodaan ovelle ja saat valita mitä odotat adoptiolta,vaihtoehdot ovat:
*vauva
*taapero
*lapsi
:)Vähä toi kuullostaa hienolle!!! Kiitti molemmille vastanneille!!! :D
- *lumina*
Aino kirjoitti:
Vähä toi kuullostaa hienolle!!! Kiitti molemmille vastanneille!!! :D
Kunpa joku vielä vastais tuohon minun viestiin. Däämn. Tahtoo tietää missä voi nähdä kummituksia!
Elisabeth kirjoitti:
Voit adoptoida lapsen,vaikka perheeseesi kuuluisi vain yksi aikuinen tai jos simisi ovat vanhuksia.Mitään edellytyksiä ei siis ole.
Adoptiolapsen saaminen kestää noin yhden päivän.Lapsi tuodaan ovelle ja saat valita mitä odotat adoptiolta,vaihtoehdot ovat:
*vauva
*taapero
*lapsi
:)Jotta simi voi adoptoida lapsen tulee hänen olla työssä käyvä. Simillä pitää myös olla tietty määrä varallisuutta, joten köyhät eivät voi adoptoida.
- Elisabeth
Simoleon84 kirjoitti:
Jotta simi voi adoptoida lapsen tulee hänen olla työssä käyvä. Simillä pitää myös olla tietty määrä varallisuutta, joten köyhät eivät voi adoptoida.
Hmh.Minulla oli perhe,johon kuului yksinäinen mies,hän ei ollut töissä eikä rahaakan kovin paljoa ollut.Sain adoptoitua.
Elisabeth kirjoitti:
Hmh.Minulla oli perhe,johon kuului yksinäinen mies,hän ei ollut töissä eikä rahaakan kovin paljoa ollut.Sain adoptoitua.
Sen simin täytyy olla aikuinen eli työikäinen.
- jassu
lammas-jr kirjoitti:
Sen simin täytyy olla aikuinen eli työikäinen.
mulla ei ollu mies ja nainen töissä ja kun yritin soittaa siihen adoptio juttuun ni ne sano et ptää olla työssäkäyvä että voi adoptoida...
- *lumina*
jassu kirjoitti:
mulla ei ollu mies ja nainen töissä ja kun yritin soittaa siihen adoptio juttuun ni ne sano et ptää olla työssäkäyvä että voi adoptoida...
Aika outo juttu jos kerran olis vaikka perhe, joka on niin ökyrikas ettei tartte käyä töissä, ja ne ei saa adoptiolasta koska eivät työskentele. Vai tajusinkohan väärin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368