Apuuva!!! Moikka kaikki!!! Voiko siis the Sims 2:sessa vain soittaa ja adoptoida lapsen eikä silleen niinku ykkösessä että perheeseesi soitettiin JOS soitettiin???
Tärkeä kysymys! TS2
9
507
Vastaukset
- *lumina*
Voi soittaa. Puhelin vaan kauniiseen käteen. En tiedä onko siinä sitten jotaki edellytyksiä et miten saa vauvelin adoptoitua....en oo kokeillu vielä.
- Elisabeth
Voit adoptoida lapsen,vaikka perheeseesi kuuluisi vain yksi aikuinen tai jos simisi ovat vanhuksia.Mitään edellytyksiä ei siis ole.
Adoptiolapsen saaminen kestää noin yhden päivän.Lapsi tuodaan ovelle ja saat valita mitä odotat adoptiolta,vaihtoehdot ovat:
*vauva
*taapero
*lapsi
:) - Aino
Elisabeth kirjoitti:
Voit adoptoida lapsen,vaikka perheeseesi kuuluisi vain yksi aikuinen tai jos simisi ovat vanhuksia.Mitään edellytyksiä ei siis ole.
Adoptiolapsen saaminen kestää noin yhden päivän.Lapsi tuodaan ovelle ja saat valita mitä odotat adoptiolta,vaihtoehdot ovat:
*vauva
*taapero
*lapsi
:)Vähä toi kuullostaa hienolle!!! Kiitti molemmille vastanneille!!! :D
- *lumina*
Aino kirjoitti:
Vähä toi kuullostaa hienolle!!! Kiitti molemmille vastanneille!!! :D
Kunpa joku vielä vastais tuohon minun viestiin. Däämn. Tahtoo tietää missä voi nähdä kummituksia!
Elisabeth kirjoitti:
*vauva
*taapero
*lapsi
:)Jotta simi voi adoptoida lapsen tulee hänen olla työssä käyvä. Simillä pitää myös olla tietty määrä varallisuutta, joten köyhät eivät voi adoptoida.
- Elisabeth
Simoleon84 kirjoitti:
Jotta simi voi adoptoida lapsen tulee hänen olla työssä käyvä. Simillä pitää myös olla tietty määrä varallisuutta, joten köyhät eivät voi adoptoida.
Hmh.Minulla oli perhe,johon kuului yksinäinen mies,hän ei ollut töissä eikä rahaakan kovin paljoa ollut.Sain adoptoitua.
Elisabeth kirjoitti:
Hmh.Minulla oli perhe,johon kuului yksinäinen mies,hän ei ollut töissä eikä rahaakan kovin paljoa ollut.Sain adoptoitua.
Sen simin täytyy olla aikuinen eli työikäinen.
- jassu
lammas-jr kirjoitti:
Sen simin täytyy olla aikuinen eli työikäinen.
mulla ei ollu mies ja nainen töissä ja kun yritin soittaa siihen adoptio juttuun ni ne sano et ptää olla työssäkäyvä että voi adoptoida...
- *lumina*
jassu kirjoitti:
mulla ei ollu mies ja nainen töissä ja kun yritin soittaa siihen adoptio juttuun ni ne sano et ptää olla työssäkäyvä että voi adoptoida...
Aika outo juttu jos kerran olis vaikka perhe, joka on niin ökyrikas ettei tartte käyä töissä, ja ne ei saa adoptiolasta koska eivät työskentele. Vai tajusinkohan väärin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843359
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442797Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742336- 612298
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512231Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162216Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212033Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202027- 621944
- 1061863