Tärkeä kysymys! TS2

Aino

Apuuva!!! Moikka kaikki!!! Voiko siis the Sims 2:sessa vain soittaa ja adoptoida lapsen eikä silleen niinku ykkösessä että perheeseesi soitettiin JOS soitettiin???

9

527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *lumina*

      Voi soittaa. Puhelin vaan kauniiseen käteen. En tiedä onko siinä sitten jotaki edellytyksiä et miten saa vauvelin adoptoitua....en oo kokeillu vielä.

      • Elisabeth

        Voit adoptoida lapsen,vaikka perheeseesi kuuluisi vain yksi aikuinen tai jos simisi ovat vanhuksia.Mitään edellytyksiä ei siis ole.
        Adoptiolapsen saaminen kestää noin yhden päivän.Lapsi tuodaan ovelle ja saat valita mitä odotat adoptiolta,vaihtoehdot ovat:
        *vauva
        *taapero
        *lapsi
        :)


      • Aino
        Elisabeth kirjoitti:

        Voit adoptoida lapsen,vaikka perheeseesi kuuluisi vain yksi aikuinen tai jos simisi ovat vanhuksia.Mitään edellytyksiä ei siis ole.
        Adoptiolapsen saaminen kestää noin yhden päivän.Lapsi tuodaan ovelle ja saat valita mitä odotat adoptiolta,vaihtoehdot ovat:
        *vauva
        *taapero
        *lapsi
        :)

        Vähä toi kuullostaa hienolle!!! Kiitti molemmille vastanneille!!! :D


      • *lumina*
        Aino kirjoitti:

        Vähä toi kuullostaa hienolle!!! Kiitti molemmille vastanneille!!! :D

        Kunpa joku vielä vastais tuohon minun viestiin. Däämn. Tahtoo tietää missä voi nähdä kummituksia!


      • Elisabeth kirjoitti:

        Voit adoptoida lapsen,vaikka perheeseesi kuuluisi vain yksi aikuinen tai jos simisi ovat vanhuksia.Mitään edellytyksiä ei siis ole.
        Adoptiolapsen saaminen kestää noin yhden päivän.Lapsi tuodaan ovelle ja saat valita mitä odotat adoptiolta,vaihtoehdot ovat:
        *vauva
        *taapero
        *lapsi
        :)

        Jotta simi voi adoptoida lapsen tulee hänen olla työssä käyvä. Simillä pitää myös olla tietty määrä varallisuutta, joten köyhät eivät voi adoptoida.


      • Elisabeth
        Simoleon84 kirjoitti:

        Jotta simi voi adoptoida lapsen tulee hänen olla työssä käyvä. Simillä pitää myös olla tietty määrä varallisuutta, joten köyhät eivät voi adoptoida.

        Hmh.Minulla oli perhe,johon kuului yksinäinen mies,hän ei ollut töissä eikä rahaakan kovin paljoa ollut.Sain adoptoitua.


      • Elisabeth kirjoitti:

        Hmh.Minulla oli perhe,johon kuului yksinäinen mies,hän ei ollut töissä eikä rahaakan kovin paljoa ollut.Sain adoptoitua.

        Sen simin täytyy olla aikuinen eli työikäinen.


      • jassu
        lammas-jr kirjoitti:

        Sen simin täytyy olla aikuinen eli työikäinen.

        mulla ei ollu mies ja nainen töissä ja kun yritin soittaa siihen adoptio juttuun ni ne sano et ptää olla työssäkäyvä että voi adoptoida...


      • *lumina*
        jassu kirjoitti:

        mulla ei ollu mies ja nainen töissä ja kun yritin soittaa siihen adoptio juttuun ni ne sano et ptää olla työssäkäyvä että voi adoptoida...

        Aika outo juttu jos kerran olis vaikka perhe, joka on niin ökyrikas ettei tartte käyä töissä, ja ne ei saa adoptiolasta koska eivät työskentele. Vai tajusinkohan väärin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe