"pelasin" eilen myöhään kaverin kanssa Afrikkalaista spiritsmiä,eli siinähän kysytään tarot-korteilta jotain mitä halutaan tietää,joka liittyy myös jollain tapaa omaan itseensä. Mun kaveri kysy et, Millanen tunne mulla on?... aika laaja kysymys tavallaan..No se
valitsi sit kolme korttia ja kortit oli: Julmuus(yhdeksän miekkaa vuosi verta), Erakko ja sauvojen prinssi/prinsessa(kun en muista!)...Eli minkä johtopäätelmän noista korteista vois tehdä? Mitä ne kokonaisuudessaan saatto tarkottaa?
Afrik. Spiritismi
f86.
2
551
Vastaukset
- tämä
Johtopäätöksenä on, että olet herkkäuskoinen tyttö.
- Awyrol
Täällä on taas sotkettu käsitteitä.
Tarot-korteilla ennustaminen on yksi asia. Siitä löydät varmasti paremmin tietoa kyseisen aiheen alta (Horoskoopit & Astrologia).
Spiritismi on toinen asia. Se on henkien kutsumista.
En edes lähde arvailemaan, mistä olette tuon "afrikkalainen" tuohon eteen saaneet...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512