* Iso terraario pikkujyrsijöille, mitat 80 x 40 x 45.5 cm. Yhteensä 3 kerrosta. Pohja 2 lasi"liuskaa". Kansi lasia ja "verkkoa". Hyvässä kunnossa, noin vuoden vanha.
Hinta 50 €.
* Hamsterin häkki, pohja vihertävän turkoosi ja valkoiset kalterit. 3-kerroksinen. Vähän käytetty. Hinta 20 €.
Kuvia saa sähköpostilla.
En lähetä postissa. Vain nouto mahdollista tai puoliksi vastaantulo.
[email protected]
Paikkakunta TURKU.
Myytävänä iso terraario ja hamsterinhäkki
15
675
Vastaukset
- Jutta
Kuule minusta se olisi puoliksi vastaan tuloa jos lähettäisit sen meille postissa. Iskä kuitenkin maksaa kun meidän tuleva marsu tarvitsee itselleen ensi asunnon enne kuin se voi muuttaa huoneeseensa.
- kyllästynyt sun juttuihin
Jos en oo väärin käsittänyt niin nuo häkki ja terraario on PIKKU JYRSIÖILLE!!!! Eli ei siis Marsuille. Ota selvää minkä kokoinen häkki pitää olla marsulla. Olit yrittänyt jo tuolla ennemminkin ostaa liian pientä asumusta marsullesi. Vaikka Sinulle olisi se ja sama missä marsu on koska isi maksaa niin koita jo tajuta että Marsu kärsii jos se joutuu asua liian pienessa asumuksessa!!!
- Jutta
kyllästynyt sun juttuihin kirjoitti:
Jos en oo väärin käsittänyt niin nuo häkki ja terraario on PIKKU JYRSIÖILLE!!!! Eli ei siis Marsuille. Ota selvää minkä kokoinen häkki pitää olla marsulla. Olit yrittänyt jo tuolla ennemminkin ostaa liian pientä asumusta marsullesi. Vaikka Sinulle olisi se ja sama missä marsu on koska isi maksaa niin koita jo tajuta että Marsu kärsii jos se joutuu asua liian pienessa asumuksessa!!!
Mutta kun meidän marsu saa oman huoneen mutta ei sitä vauvana voi sinne heti heittää!
LUE VIESTINI TARKEMMIN! - ~Jenni~
Jutta kirjoitti:
Mutta kun meidän marsu saa oman huoneen mutta ei sitä vauvana voi sinne heti heittää!
LUE VIESTINI TARKEMMIN!Toivon todellakin ettet saisikaan marsua ollenkaan. Ja ikäsi on 9v?!
- Toffo
Voisitko lähettää kuvia terrasta ja häkistä mu sähköpostiin???? Osoite on [email protected] . Kiitos jo etukäteen =)
- Gebbu
Terra ja häkki myyty!
- Toffo
Gebbu kirjoitti:
Terra ja häkki myyty!
Ei voi sit mitään =(
- Jutta
Gebbu kirjoitti:
Terra ja häkki myyty!
Ajattelin että voit varmasti peruuttaa sen ettet myykkään sille joka tuon akvaarion ja häkin on varannut. Jos viet ne heti postiin ne ehtivät vielä tänne ajoissa. Sitten meillä molemmilla on hyvä mieli. En nyt ehdi kirjoittamaan tarkemmin kun mulla on tälssä kiire hommia ja töitä kun sisustan marsu huonetta. Ajattelin panne kattoon serpentiiniäkin marsun kunniaksi. Sunnuntaina sillä vietetään ristiäisiä ja meidän mummu ja enokin on kutsuttu paikalle.
- Päivi
Jutta kirjoitti:
Ajattelin että voit varmasti peruuttaa sen ettet myykkään sille joka tuon akvaarion ja häkin on varannut. Jos viet ne heti postiin ne ehtivät vielä tänne ajoissa. Sitten meillä molemmilla on hyvä mieli. En nyt ehdi kirjoittamaan tarkemmin kun mulla on tälssä kiire hommia ja töitä kun sisustan marsu huonetta. Ajattelin panne kattoon serpentiiniäkin marsun kunniaksi. Sunnuntaina sillä vietetään ristiäisiä ja meidän mummu ja enokin on kutsuttu paikalle.
Eikö marsut ole todella arkoja vedolle? ja lattialla vetoa on eniten, aijotko pitää marsuja jossain huoneen lattialla kylmässä? :O Ja marsu on edelleen laumaeläin.. Mikset muuten voi vastata noihin kysymyksiin mitkä sulle on tuolla esitetty? Et taida tietää niin kuin kaikki täällä epäilee.. ;)
Tuommoiselle en kyllä ikinä marsuja tai muita eläimiäni myisi.. - Jutta
Päivi kirjoitti:
Eikö marsut ole todella arkoja vedolle? ja lattialla vetoa on eniten, aijotko pitää marsuja jossain huoneen lattialla kylmässä? :O Ja marsu on edelleen laumaeläin.. Mikset muuten voi vastata noihin kysymyksiin mitkä sulle on tuolla esitetty? Et taida tietää niin kuin kaikki täällä epäilee.. ;)
Tuommoiselle en kyllä ikinä marsuja tai muita eläimiäni myisi..Minä olen kyllä yrittänyt vastata kaikkiin minulle esitettyihin kysymyksiin mutta ilmeisesti en ole kaikkia huomannut kun kerran on jäänyt nokan koputtamista. Ja marsujen huoneessa on lattia lämmitys ja ikkunatkin on tiivistetty!
Kyllä minä kaiken tiedän koska olen lukenut niitä kirjojakin. Itse et lue tarkkaan vastauksiani koska et vieläkään ymmärrä että minulle on tulossa myöhemmin muitakin marsuja. Minähän olen kirjoittanut siitä melkein kaikissa viesteissäni. - AARGH
Jutta kirjoitti:
Minä olen kyllä yrittänyt vastata kaikkiin minulle esitettyihin kysymyksiin mutta ilmeisesti en ole kaikkia huomannut kun kerran on jäänyt nokan koputtamista. Ja marsujen huoneessa on lattia lämmitys ja ikkunatkin on tiivistetty!
Kyllä minä kaiken tiedän koska olen lukenut niitä kirjojakin. Itse et lue tarkkaan vastauksiani koska et vieläkään ymmärrä että minulle on tulossa myöhemmin muitakin marsuja. Minähän olen kirjoittanut siitä melkein kaikissa viesteissäni.Lopeta nyt hyvä ihminen tuo höpöttäminen. Eikö sun pääs oikeesti liiku mitään järkevää? Kuka hullu myy tuollaselle ääliölle mitään eläimiä? Nehän vain kärsii tuollaisella omistajalla!!!! Hanki ensin aivot ja sitten vasta eläimiä, eiköhän se isi sulle nekin kustanna, SIIS AIVOT!!!! Säälin sun tulevaa marsua!!!!
- Kertomus
Vai on se Jutta täälläkin käynyt pärisemässä ja ilmeisesti meinannut tuon hamsterihäkinkin marsulleen ostaa? :D
- Oili83
...Ja tässä keskustelussa ei näy mitään merkkejä mistään "lähes aikuisesta bisnesnaisesta", vai että mummot ja enotkin tulee marsun tuloa juhlistamaan... Heh :D
- Kertomus
Oili83 kirjoitti:
...Ja tässä keskustelussa ei näy mitään merkkejä mistään "lähes aikuisesta bisnesnaisesta", vai että mummot ja enotkin tulee marsun tuloa juhlistamaan... Heh :D
Ja minulle jossain viestissä siinä toisessa, pidemmässä ketjussa, vihjaili että pitäisimme lemmikkejämme meidän lapsina ja häneltä tulee puoli sukua juhlistamaan marsun saapumista :D Joopa joo... Kukin tyylillään :P
- jee!!!
eikö tää ollu hamterin keskustelupalsta? ikä marsujen? jos oikein muistan menin hamsterin keskustelu palstalle jos tää on se hamsterin ni miks toi yks jauhaa marsuista???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984822Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143952Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113850Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1192257Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575781980Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801366- 1371324
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1681296En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5461178- 531135