Olemme seurustelleet tämän miehen kanssa vasta 8kk ja esimerkiksi eilen aamulla hän kyykistyi eteeni solmimaan kengän nauhoja ja oli että "älä pelkää en mä sua kosi" ja eilen illalla makasimme sängyssä menossa nukkumaan niin taas hän sanoi jotain että ei kosi minua, en muista tarkalleen kun en jaksa kuunnella noita juttuja.. olen vasta 21v enkä itse halua vielä naimisiin enkä tiedä onko mies edes se oikea joten hänellä ei ole pelättävää että painostaisin.
Mies myös kerran kyseli että jos tulisin nyt raskaaksi pitäisinkö lapsen. Sanoin että pitäisin ja hän kysyi että pidänkö lapsista, sanoin että oma olisi eri asia jne ja hän sanoi että "ettei se ole ihan että 'ei ikinä lapsia'?" sanoin että ei kai.
Mitä tää tarkoittaa? Tuntuu että ajatus pyörii paljon miehen päässä mutta miksi täytyy sanoa se ääneen? Ja vielä tuollain että 'en kosi'? Valmistaako hän minua siihen että ei tosiaan koskaan kosi vai mitä ihmettä?
Ei meillä ole yhteisiä tulevaisuuden suunnitelmia tai emme ole puhuneet tulevaisuudesta, hän muuttaa jossain vaiheessa 100km päähän enkä tiedä loppuuko juttu siihen, saa nähdä.
Mies puhuu koko ajan että ei aijo kosia?
hämmentynyt
1
272
Vastaukset
- väärä osoite
Paras kysyä mieheltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi317048Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313683882- 883879
- 2683330
- 612807
- 522775
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322630- 1532500
- 322094
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1422017