Apua!!! Mulla on Sims 2 mutta en voi rakentaa seiniä tai muita rakennus juttuja!! Olen katsonut ohjeet ja harjoituspelit läpi mutta en tajua mistä se johtuu!! Apua!
APUA! (2)
8
565
Vastaukset
- moonflow88
mul on sama ongelma.. johtuu kuulemma crakcistä.. sitä ei saa kuulemma laittaa.. pitäis pelin toimii kuulemma ilmankin mut mä en saa sitä toimiin ilman crakcii... sen pitäis muka toimii ku mounttaa 1 cd daemon toolssilla ja käynnistää pelin mut mul ei toimi...
Mulla on Daemon Tools 3.46 ja laitan sen cd:n siihen silleen jotenkin et se näkyy Oma Tietokoneessa. Vaikee selittää. Siis se on siinä virtuaaliasemassa.
Sitten vaa painaa pelin kuvaketta ja alkaa pelaa.- KuuttiNti
lammas-jr kirjoitti:
Mulla on Daemon Tools 3.46 ja laitan sen cd:n siihen silleen jotenkin et se näkyy Oma Tietokoneessa. Vaikee selittää. Siis se on siinä virtuaaliasemassa.
Sitten vaa painaa pelin kuvaketta ja alkaa pelaa....en ymmärrä koneista paljoakaan. Mulla ei kans rakennus jutut toimi (The Sims 2) ja oon monta kertaa lukenut täältä ton et se johtuu jostain crackist, mut en edes, raukka, ymmärrä mikä se on. Osaisiko joku auttaa?! ehkä sinä lammas-jr?! Olis kiva itse rakentaa taloja... Kiitos vastanneille.
- moonflow88
KuuttiNti kirjoitti:
...en ymmärrä koneista paljoakaan. Mulla ei kans rakennus jutut toimi (The Sims 2) ja oon monta kertaa lukenut täältä ton et se johtuu jostain crackist, mut en edes, raukka, ymmärrä mikä se on. Osaisiko joku auttaa?! ehkä sinä lammas-jr?! Olis kiva itse rakentaa taloja... Kiitos vastanneille.
cracki on sellanen juttu mikä pitää useimpiin peleihin hakee jos se on netistä ladattu.. sims kakkosen pitäis siis toimii ilman sitä mounttaamalla se 1 cd virtuaali asemassa mut mä itte en oo saanu ainakaan toimiin... jos joku saa niin kertotaa mullekkin miten..
- .....
KuuttiNti kirjoitti:
...en ymmärrä koneista paljoakaan. Mulla ei kans rakennus jutut toimi (The Sims 2) ja oon monta kertaa lukenut täältä ton et se johtuu jostain crackist, mut en edes, raukka, ymmärrä mikä se on. Osaisiko joku auttaa?! ehkä sinä lammas-jr?! Olis kiva itse rakentaa taloja... Kiitos vastanneille.
crackejä käytetään yleensä ns. waretetuissa peleissä, eli jollain p2p-ohjelmalla ladatuissa kopioissa, jotta ne eivät kyselisi alkuperäisten cd:ten perään... myöskin alkuperäisiin pelehin jotkut käyttävät no-cd crackkeja jolloin niitä pystyy pelaamaan ilman cd:tä
crackejä pystyy lataamaan netistä, ovat yleensä .exe tiedostoja joilla korvataan pelin alkuperäinen .exe tiedosto... tästä syystä olisi aina syytä tehdä varokopio siitä alkuperäisestä .exestä johonkin kansioon, niin siinä tapauksessa jos crack ei toimi niin se on helppo palauttaa... mikäli vain poistaa sen crackin eikä ole alkuperäistä tilalle, niin peli ei toimi... muutenkin jos crackin poiston jälkeen tulee ongelmia niin ensimmäiseksi kannattaa tehdä uudelleen asennus
mikäli sinulla on alkuperäinen kaupasta ostettu peli ja tiedät ettet ole itse tai kukaan muukaan siihen lisäillyt mitään ylimääräistä, niin sitten syy on jossain muualla, eikä voi johtua crackistä
toivottavasti tämä auttoi edes hieman - ....
moonflow88 kirjoitti:
cracki on sellanen juttu mikä pitää useimpiin peleihin hakee jos se on netistä ladattu.. sims kakkosen pitäis siis toimii ilman sitä mounttaamalla se 1 cd virtuaali asemassa mut mä itte en oo saanu ainakaan toimiin... jos joku saa niin kertotaa mullekkin miten..
- KuuttiNti
..... kirjoitti:
crackejä käytetään yleensä ns. waretetuissa peleissä, eli jollain p2p-ohjelmalla ladatuissa kopioissa, jotta ne eivät kyselisi alkuperäisten cd:ten perään... myöskin alkuperäisiin pelehin jotkut käyttävät no-cd crackkeja jolloin niitä pystyy pelaamaan ilman cd:tä
crackejä pystyy lataamaan netistä, ovat yleensä .exe tiedostoja joilla korvataan pelin alkuperäinen .exe tiedosto... tästä syystä olisi aina syytä tehdä varokopio siitä alkuperäisestä .exestä johonkin kansioon, niin siinä tapauksessa jos crack ei toimi niin se on helppo palauttaa... mikäli vain poistaa sen crackin eikä ole alkuperäistä tilalle, niin peli ei toimi... muutenkin jos crackin poiston jälkeen tulee ongelmia niin ensimmäiseksi kannattaa tehdä uudelleen asennus
mikäli sinulla on alkuperäinen kaupasta ostettu peli ja tiedät ettet ole itse tai kukaan muukaan siihen lisäillyt mitään ylimääräistä, niin sitten syy on jossain muualla, eikä voi johtua crackistä
toivottavasti tämä auttoi edes hieman...pystyisn saamaan pelini toimimaan niin, että saisin niitä taloja rakennettua... nyt kun olette antaneet neuvoja tuon crackin suhteen..?! Kiitos taas teille.
- KuuttiNti
..... kirjoitti:
crackejä käytetään yleensä ns. waretetuissa peleissä, eli jollain p2p-ohjelmalla ladatuissa kopioissa, jotta ne eivät kyselisi alkuperäisten cd:ten perään... myöskin alkuperäisiin pelehin jotkut käyttävät no-cd crackkeja jolloin niitä pystyy pelaamaan ilman cd:tä
crackejä pystyy lataamaan netistä, ovat yleensä .exe tiedostoja joilla korvataan pelin alkuperäinen .exe tiedosto... tästä syystä olisi aina syytä tehdä varokopio siitä alkuperäisestä .exestä johonkin kansioon, niin siinä tapauksessa jos crack ei toimi niin se on helppo palauttaa... mikäli vain poistaa sen crackin eikä ole alkuperäistä tilalle, niin peli ei toimi... muutenkin jos crackin poiston jälkeen tulee ongelmia niin ensimmäiseksi kannattaa tehdä uudelleen asennus
mikäli sinulla on alkuperäinen kaupasta ostettu peli ja tiedät ettet ole itse tai kukaan muukaan siihen lisäillyt mitään ylimääräistä, niin sitten syy on jossain muualla, eikä voi johtua crackistä
toivottavasti tämä auttoi edes hieman...pystyisin saamaan pelini toimimaan niin, että saisin niitä taloja rakennettua... nyt kun olette antaneet neuvoja tuon crackin suhteen..?! Kiitos taas teille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372