Meller odottaa Damaskoksen nuketusta

444

14

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 444

      Jesaja (740-700).
      Kommentaareissa mainitaan Tiglath-Pileser III (vallassa 745–727) ja Nebukadnesar (II vallassa 605-562).

      Lisäksi pitäisi huomioida liittolaisuus Efraimin kanssa.

      Pulpit Commentary:

      "Damascus is seen once more in alliance with Ephraim (ver. 3), and the two are joined with a new power, Aroer (ver. 2), which possesses several "cities." Woe is denounced on all the three powers: desolation on Damascus and Aroer; on Damascus and Ephraim, the complete loss of the last shadow of independence. The Assyrian inscriptions point out, as the probable date of the prophecy, the commencement of Sargun's reign - about B.C. 722 or 721. Verse 1. - Damascus is taken away from being a city. According to Vitringa, Damascus has been destroyed oftener than any other town; but it has a wonderful power of rising again from its ashes. Probably a destruction by Sargon is here intended ('Records of the Past,' vol. 9. p. 6)."

    • Ingenjör_81
    • Ilmestyskirjassa ei

      mitään taida olla Damaskoksesta, mutta Jerusalemista ja Babyloniasta ja Eufratista se yhteydessä on jonkun verran. Ja Jerusalemista on sekä maan päällisenä kaupunkina ja taivaallisena Herran valtaistuimen sijaintina. Hyvä ymmärtää se, mitä meille on ilmoitettu vaikka toki on vajavaista kaikki aina ja hyvä arka tunto säilyttää näissäkin asioissa.

      • Raamattu: Damasko raunioituu.

        ”Ennustus Damaskosta. Katso, Damasko poistetaan kaupunkien luvusta ja tulee raunioiksi; hylättynä ainiaaksi, olemaan karsina ja leposija karjalaumoille, ja eikä kukaan mene heidän peräänsä. Ja enää hän ei tule olemaan Efraimin vahva pakopaikka, ja enää ei tule olemaan valtakuntaa Damaskoksessa, tai jäännöstä syyrialaisista, sillä sinä et ole Israelin lapsia parempi, edes kunniassasi, näin sanoo Herra Sebaot. Sinä päivänä Jaakobin mahti vaipuu, ja sen loiston rikkauksia ravistellaan.” – Jesaja 17:1-4:
        http://ennustuksia.com/2013/06/05/syyrian-kohtalo-kirjoituksissa/


    • fghfghj

      Leksalla vaan harmaa vouku värisee pää kuumuu niin että rillit punasina hohkaa ja linssit sulaa kun se tapittaa karttaa, jossa Syyria on kuin kintas joka on Irakin kädessä jota Venäjä-niminen käsivarsi heiluttaa. Jonkin tuommosen vertauksen se on ihan oikeesti joskus heittänyt jossain taivaan ja maan väliltä-lähetyksessä

    • -jarmo-

      Uskon vahvasti että ennen yhtään nukettia maailmaa kohtaa pitkähkö asemasotajakso, jossa on sekä Israelin rauha, että sitä edeltää Venäjän, EU:n ja Naton välinen yhteenotto, jossa P-Suomi ja pohjoiskalotti miehitetään.
      Tätä seuraa Israelin rauhan riokkoutuminen ja heti perään nopea ydinsota, jonka aloittaa Israel. Sen jälkeen vasta alkaa maailma koota joukkojaan kostamaan tuo koko homma Israelille jne. joka päättyy siihen että Jerusalem valloitetaan, talot ryöstetään, naiset raiskataan, ja puoli kaupunkia lähtee pakkosiirtolaisuuteen, mutta jäljelle jäävää kansaa ei hävitetä kaupungista. Ja Herra on lähtevä liikkeelle ja sotiva näitä pakanoita vastaan, niinkuin sotimispäivänänsä, taistelun päivänä. Sakarja 14.

      • -jarmo-

        Nii, sellainen asemasotavaihe on oikein hyvä tilaisuus suurelle herätykselle ja Raamattuhan kertoo että lopunaikana uskovat saavat yhden hetken menestyksen. Tässä tilanteessa säkkipukuiset saarnaavat ja tekevät ihmeitä ja kansaa kääntyy pilvin pimein ja sitten peto saaa vallan ja voittaa heidät.

        Olen tutkinut omalla näkökulmallani ilmestykirjaa ja koko Raamattua tämän pelastussanoman kaltaisen sadonkorjuun ja lopunajan kantilta ja olen löytänyt asiaan yleensä vain pelkkää tukea jokaisesta uudesta aiheesta joka vastaan on tullut. En voi ketään vakuuttaa, vaan näen tämän sydämelläni ja vertauskuvin sekä eräänlaisin flash näyin. Tuo kuva lopunajasta on kuin verkkokalvoille astettu filmi, kuin dokumentti tulevasta, jossa näen mitkä asiat seuraa mitäkin ja Raamattu kaikenlisäksi vahvistaa sanoman.

        En voi ketään vakuuttaa uskomaan, vaan sanoa uskoo kuka uskoo ja ottaa kuka ottaa omakseen. Hedelmäthän aina kuitenkin todistaa mitä kukin jakaa.

        Moni katsoo että olen tuonut kymmenittäin toteutumattomia profetioita ja hedelmät ovat siksi kaikki mätiä, niin voin sanoa että hedelmät ovat olleet tähän asti ainakin vasta liian raakoja syötäviksi ja siksi kelpaamattomia.


    • Vääristely on synti

      VALHEELLISTA KETJUA TAAS MUKA USKOVAT TAAS PYÖRITTÄMÄSSÄ:
      EIKÖ TEILLE KELPAA IHMISEN ITSENSÄ KIRJOITUS, joka on hänen nimeämänsä ja kirjoittamansa blogi. Sanaakaan ei ole muutettu. Ketjun nimi - Sinun vihollisesi neuvottelevat keskenään...
      Omiin tarkoitusperiin taas muokattiin Mellerin blogia ja oikein raflaavalla otsikoinnilla, joka on väärennös, valhetta.
      Älä sano väärää todistusta lähimmäisestä.

      Useat laittavat kiellon kopiontiin juuri tekstien vääristelyjen takia.

      Kuinka syvällä synnissä vaeltaa kansa. Ei ole enää syntiä, ei synnintuntoa.



      Tässä 1 uskovan evankelistan sivulta.

      Päivitetty 4.7.20014 LUE ALHAALTA

      SUOMI sinua suomitaan (= perkataan )

      Kiellän kaikilta näiltä sivuiltani tekstien ja kuvien kopioinnin, koska olen huomannut, että niitä on levitetty muualle nettiin ja muokattu omiin tarkoitusperiin.
      http://mangusti.planeetta.com/Olavimakela/index.php/olavin-kirjoituksia/8-olavi/28-s-u-o-m-i-s-u-o-m-i

    • z x c

      ISisksellä on melkein sadan miljardin käteisvarat, joka riittää ydinpommin tai radioaktiivisen aineen hankintaan.

      Neuvotoliiton hajoamisen jälkimainingeissa katosi ainakin 100 ydinkärkeä. Joku näistä voi päätyä jihadistien haltuun.

      Lisäksi juuri kerrottiin kuinka Kazakstanissa oli "hukattu" lasti ydinjätettä. ISIS saattaa rakentaa ns. llikaisen pommin ja tehdä Damaskon elinkelvottomaksi alueeksi tämän avulla.

    • mahdollisesti,

      Iranista, Israeliin suunnattu ydinpommi Jumalan ohjauksesta lyhenee ja putoaakin jo Damaskokseen.

      • KTS (Ei kirj.)

        Ihan mahdollista että teijän vippasjumalanne asettaa ihmisiä eriarvoiseen asemaan ja tappaa lämpimikseen viattomia.

        Meillä kristityillä on kuitenkin toisenlainen Jumala Luojan kiitos.


      • Niinkö se onkin
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Ihan mahdollista että teijän vippasjumalanne asettaa ihmisiä eriarvoiseen asemaan ja tappaa lämpimikseen viattomia.

        Meillä kristityillä on kuitenkin toisenlainen Jumala Luojan kiitos.

        Valehtelijoiden klubiksiko luulit palstaa.

        sympaatti
        4.5.2014 18:29
        Niin, KTS on tarkoin varonut levittelemästä mitään oikeita tietoja täällä palstalla ja aavistan millainen järkytys hänelle on kun netissä julkaistaan oikeitakin tietoja. Sehän vetää pohjan pois koko vuosikausien myyräntyöltä, kalvamiselta ja tunnelienkaivuulta, voi raukkaa, kauhea työ menee hukkaan..
        Voisiko palstanvahti järjestää KTS:lle kriisiapua ja terapiaa, ehkä tapaaminen psykiatrin kanssa ja vahvempi lääkitys?
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12321001terkkuja.

        KTS 22.5.2014 15:400 SULJE
        "Onko ihan pakko kaikkeen soopaan kansan suostua.
        Just noin me__ iranilaiset__ on aateltu ameriiikkalaisista !
        Vihon viimen mennee kaaliin tääl Pohjolaskii...:o

        KTS (Ei kirj.)23.8.2014 12:180 SULJE
        Meijän iranilaisten vallankumouskaarti oli Irakissa jo paljon ennen USA:n ilmaiskuja laittamassa esteitä Isixen etenemiselle, joten meillä on ensmäinen pelivuoro!
        Te tuutte kaukaa perästä...


        Islamista
        http://www.reinosav.net/IS - Islamilainen valtio-1.html
        http://aikapommi.wordpress.com


      • Ystävällisesti
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Ihan mahdollista että teijän vippasjumalanne asettaa ihmisiä eriarvoiseen asemaan ja tappaa lämpimikseen viattomia.

        Meillä kristityillä on kuitenkin toisenlainen Jumala Luojan kiitos.

        Vaihtakaapa sivustoa.


      • uikki
        Niinkö se onkin kirjoitti:

        Valehtelijoiden klubiksiko luulit palstaa.

        sympaatti
        4.5.2014 18:29
        Niin, KTS on tarkoin varonut levittelemästä mitään oikeita tietoja täällä palstalla ja aavistan millainen järkytys hänelle on kun netissä julkaistaan oikeitakin tietoja. Sehän vetää pohjan pois koko vuosikausien myyräntyöltä, kalvamiselta ja tunnelienkaivuulta, voi raukkaa, kauhea työ menee hukkaan..
        Voisiko palstanvahti järjestää KTS:lle kriisiapua ja terapiaa, ehkä tapaaminen psykiatrin kanssa ja vahvempi lääkitys?
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12321001terkkuja.

        KTS 22.5.2014 15:400 SULJE
        "Onko ihan pakko kaikkeen soopaan kansan suostua.
        Just noin me__ iranilaiset__ on aateltu ameriiikkalaisista !
        Vihon viimen mennee kaaliin tääl Pohjolaskii...:o

        KTS (Ei kirj.)23.8.2014 12:180 SULJE
        Meijän iranilaisten vallankumouskaarti oli Irakissa jo paljon ennen USA:n ilmaiskuja laittamassa esteitä Isixen etenemiselle, joten meillä on ensmäinen pelivuoro!
        Te tuutte kaukaa perästä...


        Islamista
        http://www.reinosav.net/IS - Islamilainen valtio-1.html
        http://aikapommi.wordpress.com

        Iran eli vanha Persian kansa ei ole arabeja ja siksi siellä onkin joidenkin viisaiden suusta kuullut sanottavan "kannettu vesi ei pysy kaivossa" eli tällä tarkoitetaan arabien uskontoa. Iranissa onkin valveutuneita nuoria ja viisaita. Tyhmintä ryhmää edustaa radikaali islamistit, kuten näyttäisi olevan tuo KTS.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe