lasten vapaa ottelut !

/% €£¥₩,,

Kyllä on vanhemmilla kusta päässä!

7

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Black Eyed Mr. Bean

      Jaa? Toivottavasti ei ainakaan niin paljoa, ettei yhdyssanojen oikeinkirjoitus onnistuisi.

      Perustele mielipidettäsi. Mites juniorinyrkkeily? Huomaa, että siinä kolisee nuppiin enemmän ja tiheämpään kuin vapaaottelussa (varsinkin noihin lasten sääntöihin verrattuna, mutta jopa ammattilaissääntöihin verrattuna). Se posken mustelmakin oli luultavammin tullut painiessa kaverin pään tai kyynärpään kolahtaessa vahingossa kuin lyöntisparrissa. Mullakin oli vähän väliä silmä mustana, ja aina painimisesta...

      • pruselee

        Nyrkkeily sama asia, kusipäiden laji. Harrastus jossa toista lyödään päähän, tuloksen näkee näissä lajin parissa pitenpään olleilla, hieman juttu takeltelee.

        Hyvät vanhemmat miettikää pari kertaa haluatteko että lapsen harrastus on toisen tarkoituksellinen pahonpihely.

        Itsepuollustuslajit ovat asia erikseen.


      • perehtykää vähän
        pruselee kirjoitti:

        Nyrkkeily sama asia, kusipäiden laji. Harrastus jossa toista lyödään päähän, tuloksen näkee näissä lajin parissa pitenpään olleilla, hieman juttu takeltelee.

        Hyvät vanhemmat miettikää pari kertaa haluatteko että lapsen harrastus on toisen tarkoituksellinen pahonpihely.

        Itsepuollustuslajit ovat asia erikseen.

        Sekä kamppailu-urheilua että itsepuolustuslajeja harrastaneena voin sanoa että luonnehäiriöisiä ja taitojensa väärinkäyttämiseen taipuvaisia ihmisiä on enemmän itsepuolustuslajeissa kuin kamppailu-urheilussa. Kilpakamppailu on reilua ja siinä saa oppia myös miltä turpaan saaminen tuntuu ja taidot voi mitata aina muualla kuin nakkikioskilla.

        En laittaisi lapsiani vapaaotteluun mutta enemmän eri syistä kuin täällä kauhistellaan. Junioreiden vaparin urheilullinen taso ja valmennus ovat vielä lapsenkengissaan ja siksi perinteisistä isoista kamppailulajeista kuten judo tai paini ja pian myös kasvavasta bjj:stä saa paremman pohjan, jos junnu joskus murrosiän jälkeen itse haluaisi alkaa vapaaotella.


      • puselii
        perehtykää vähän kirjoitti:

        Sekä kamppailu-urheilua että itsepuolustuslajeja harrastaneena voin sanoa että luonnehäiriöisiä ja taitojensa väärinkäyttämiseen taipuvaisia ihmisiä on enemmän itsepuolustuslajeissa kuin kamppailu-urheilussa. Kilpakamppailu on reilua ja siinä saa oppia myös miltä turpaan saaminen tuntuu ja taidot voi mitata aina muualla kuin nakkikioskilla.

        En laittaisi lapsiani vapaaotteluun mutta enemmän eri syistä kuin täällä kauhistellaan. Junioreiden vaparin urheilullinen taso ja valmennus ovat vielä lapsenkengissaan ja siksi perinteisistä isoista kamppailulajeista kuten judo tai paini ja pian myös kasvavasta bjj:stä saa paremman pohjan, jos junnu joskus murrosiän jälkeen itse haluaisi alkaa vapaaotella.

        Joo säälittäviä näkyjä noi pitempään nyrkkeilleet. Ovat kuin zombeja vailla älyllistä aivotoimintaa. Pääkopan sisältö hakattu muusiksi.


      • Listaa kiellettävist
        pruselee kirjoitti:

        Nyrkkeily sama asia, kusipäiden laji. Harrastus jossa toista lyödään päähän, tuloksen näkee näissä lajin parissa pitenpään olleilla, hieman juttu takeltelee.

        Hyvät vanhemmat miettikää pari kertaa haluatteko että lapsen harrastus on toisen tarkoituksellinen pahonpihely.

        Itsepuollustuslajit ovat asia erikseen.

        Jalkapallo sitten varmaankin vasta on kusipäiden laji, joka pitäisi kieltää ainakin lapsilta. Jalkapallossahan tulee tutkimusten mukaan enemmän vahinkoa aivoille kun amatöörinyrkkeilyssä, ja vain todella harva käyttää pääsuojaa jalkapallossa.

        Muistini mukaan näin on myös jääkiekossa kypärästä huolimatta (mikäli muistan väärin, korjannette).

        Nuo siis ainakin pitäisi keltää lapsilta, ja vain kusipää antaa lastensa harrastaa jalkapalloa tai jääkiekkoa, eikö niin?


    • Lapseto

      Mä oon lapsivapaa ottelija ;)

    • huoleto

      ai lapset on, vai lapseton?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1622
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1184
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1074
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      703
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe