miten paljon tollanen 4kk työsuhde vaikuttaa loppuun 8kk mikä on sitten työmarkkinatuella. palkka ollu siinä 1500-1800 euron välissä kuukaudessa riippuen työtunneista. voisin saada jotain kymppejä/satasia niiltä kuukausilta millon on pienet tulot ehkä. vai oisko parempi jättää työaika kokonaan huomioimatta ja hakea uutta asumistukea työn päätyttyä? ongelma on vaan se että mulle on maksettu asumistuki yhdeltä kuukaudelta niinkun ylimääräsenä ennekun työ alko ja joutuis palauttaa sen yhdeltä kuukaudelta jos haen uutta asumistukea vasta työn jälkeen. vaikea tilanne.
kannattaako tarkistaa asumistuki 4kk työn ajalta vai ei?
3
281
Vastaukset
- Takaisinperitty
Mulla on ollut tapana lakkauttaa asumistuki aina töiden alkaessa ja hakea uudelleen töiden päättyessä. Tämä siksi, että on tullut koettua takaisinperintä ja se on sen verran viheliäinen prosessi, etten toista kertaa enää siihen itseäni altista.
- Ajoissa ilmoittamaan
Eikös se kannata heti hakea uutta tukea kun on tiedossa ollut työllistyminen? Jos kela on maksanut asumistukea nyt työmarkkinatuen mukaan ja oletkin ollut työssä ja tienannut tuon 1500-1800 kk, niin takasin joudut maksamaan kelalle ja parhaimmassa tapauksessa rutkasti.
- 167-176
Tuo takaisnpeittävä raha on korotonta lainaa Kelalta jonka maksussa pitää vetkutella, vitkutella ja viivytellä kuten viranomaisetkin tekee silloin kun on sieltä jotain saamassa. Valitus vakuutusoikeuteen saakka kestää n. 3 vuotta ja korko ei juokse eikä takaisinperintää voida toimeenpanna ilman lainvoimaista päätöstä. Potut pottunina noille virkanilkeille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai999510Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki764937Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.504629Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j82398Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1051622- 441434
Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota551364Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441296Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.471289Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641272