Vanhempi mies kiihottaa.

miau3

Olen 22-vuotias nainen ja haluaisin ihan älyttömästi seksiä kokeneen 30-45-vuotiaan miehen kanssa.

Mitä kypsemmät miehet ajattelevat nuordn naisen kiinnostuksesta?

18

4122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • young fuck

Olen 45 195 95 miten ois ja mistä päin oket nainen.

• katso peiliin

Sano suoraan, että "vanhemman" miehen taloudellinen asema kiinnostaa. Kun on uusi hieno auto ja mahdollisesti omakotitalo yms. niin onhan se helpompaa elää, kun saa elämän perusasiat kuntoon ja pääsee elämään normaalia elämää.

Itse olen päälle 40v mies, mutta ei minulla ole rahaa tai omasisuutta.

• 39vmies

Jaa miksikö vanhemmat kiinnostaa. Varmasti vanhemman miehen karisma ja elämänkokemus kiinnostaa ja toki merkittävästi se raha ja status yhteiskunnassa. Jos naiseuteen puhkeava tyttö on vielä hiukan epävarma itsestään, isää ei ole tai hän ei välitä, haetaan myös parisuhteen ohella turvallista isähahmoa.

~40v mies on toki hyvinkin altis tämänkaltaisille houkutuksille, ketäpä meistä ei kiinnostaisi parikymppinen tyttöystävä, kun lähes jokainen mies on "sugar daddy", myönsi sitä tai ei. Keski-ikäinen mies ei vielä myöskään tunne itseään vanhukseksi, päinvastoin virtaa tuntuu riittävän, seksi maistuu ja hyvin itsestään , niin henkisesti kuin fyysisesti, huolta pitävä mies kyllä saa nuorempia naisystäviä.

• Anonyymi

Höpöhöpö

• biologiaa, m

Edellä oli useita psykologisia selityksiä. Biologia on havainnut, että ilmiö esiintyy kaikkialla luonnossa, on osa evoluutiota ja pohjautuu geeneihin.

Naaraan kannattaa tietysti hakeutua sellaisen uroksen seuraan, jolla on tarjota runsaimmat resurssit ja parhaat geenit. koska siten jälkeläisten määrä on runsain.

Aivan vanhan miehen kanssa ei tietenkään kannata liittoutua, koska hän jo melkoisella todennäköisyydellä kuolee, mutta jonkin verran , ehkä noin 10 vee, vanhempi on optimi.

• Nuoret naiset saa mut sekaisin onnesta. Ne on vaan niin ihania.

• Onnea sinulle

Olen 47 ja vaimoni 29. En ole rikas vaan keskivertopalkan nauttija. Vaimoni on ulkomaalainen, mutta nyt työtön. Muutamme vaimoni kotimaahan kahden vuoden kuluttua. Rakkauselämä kukoistaa kuuden vuoden jälkeen kuten ensimmäisenä vuonna.

Meitä on moneksi. Toivottavasti löydät onnesi.

• Kokeilua,

Olen ihan kurvikas 19v nainen ja vanhemmat miehet saa joskus housut märäksi. Kaikkea pitää kokeilla, tyttöystän isäpuolta mikä oli heti valmis. Olen kokeillut viiskyt vuotiaita miehiä ja hyviä kokemuksia. Vanhin on 71v minkä luona joskus käyn, mies ainakin nauttii pillerin voimalla kun saa nuorta naida tunti pari. Vanhemmilta saa kunnon suu seksiä, nuolee niin kauan kun saan kunnolla. Ei haittaa vaikka pissat lentää niin jatkavat mitä ei nuoret tee.

• Vanhempiuros

Minua kiinnostaa taas nuoremmat . Olen 44 ja tulisiko käymään minunkin luona.Odotan..

• VOI MORJES

ETTEKÖ TE HÖLMÖT TAJUA, ETTÄ ALOITUS ON PROVO!!!!

• xman

oon hyvä vartalollinen (bodattu) mies Lahdesta. ikä on sun toiveessa ylärajalla. Kirjoittele [email protected]. Olishan se kiva jos tälläinen vanhempi kiinostais. Missä päin pyörit?!

• T h o r

Ihan kivoja nuoret naiset on ollut, niin seurana muutenkin, kuin seksileikeissäkin. :)

• hepsson

www.adultdate24.com sieltä löytyy..

• StarMan1980

Mieskö pelkästään ihan sellaisenaan, siis miehenä, vaiko hänen mahdollisimman paksu lompakkonsa, yhteiskunnallinen asemansa sekä muu statuksensa?

• muhhis

Sitten nää pedo-keski-ikäiset äijät onnessaan kirjottelee tolle aloittaja-provolle, ja oikeasti siellä on joku hikinen nuori kundi joka vitsailee näiden kustannuksella.

Ei olekaan ylläri et sedät innostuu kun mahd oman lapsen ikäinen mimmi muka heitä sänkyynsä niin kaipailee :D

• Moikka.

Tässä olisi yksi, 52 v. Mitäkö ajattelen nuoremmasta naisesta. Osoittaa sinulta rohkeutta ja "kypsyyttä" toteuttaa omaa itseäsi. Uskoisin että etsit rakasteulu- et niinkään panokaveria. Ota yhteyttä, saat ensin mainitun.

• Pillua

Tottakai vanhaa miestä kiihottaa nuori pillu

• jasco

Minä olen huomannut, että intiimihieronnasta pitävät kaikenikäiset naiset. varsinkin juuri nuoremmat, jotka villiintyvät loputtomista kielikylvyistä ja monipuolisista "esi"seksileikeistä. Näin kokeneenpana tiedän, että hyvä ja nautinnollinen seksi vaatii aikaa, myös kiihkeimpien hetkien jälkeiseen hellyyteen. Kaiken ikäiset naiset, etsikää kaikenikäisiä kumppaneita, hyvä seksi ei ikää katso!

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      69
      3090
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      32
      1974
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      276
      1565
    4. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      100
      1533
    5. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      260
      1196
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      26
      1098
    7. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      79
      1066
    8. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1054
    9. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1030
    10. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      98
      1013
    Aihe