Olen ollut nyt pari päivää flunssassa ja jostain luin että inkivääritee helpottaisi oloa. Kokeilin sitä sitten ja ilokseni totesin että se oikeasti auttoi. Kannattaa kokeilla jos kärsii flunssasta, inkivääri on suhteellisen halpaakin. Väkevää se on tietysti mutta ainakin se lämmittää.
Tässä esimerkiksi inkivääriteen ohje:
http://yle.fi/uutiset/inkivaari_kiehuu_terveytta/5062237
P.S. Inkiväärin sanotaan myös tekevän ihmeitä libidolle, itselläni se ainakin piti paikkansa. ;)
Inkivääri!
4
392
Vastaukset
- Herkkävatsaineneivoi
Poistaa tulehduksia, siinä sen juju.
- tehokkain
En ole ennen pahemmin arvostanut mitään luonnontuotteita mutta kokeilin inkivääriä keuhkojen vuoksi, niihin kerääntyi limaa ja kurkunpäässäni on krooninen tulehdus.... Ei meinaa uskoa mutta inkivääri on vienyt limat pois ja kurkunpääni on lähes terve.. Aivan ihmeelliset tulehduksenpoisto ominaisuudet! ja kunto on noussut kohisten!.. Mitkään lääkkeet eivät ole olleet näin tehokkaita!.. Lisäksi minulla oli silmissä sellaisia kirkkaita täpliä näkökentässä, jotka mennä vilistelivät, nekin ovat poissa!.. Nivelet ovat notkistuneet nuoruuden tasolle, olen ihan äimänkäkenä.. Mitkään sanat eivät riitä ylistämään tarpeeksi tuota kasvia!.. Olen syönyt päivittäin noin peukalon kokoisen palan raakana, kuorinut ja siivunnut sen pienemmäksi ja sitten suuhun ja pureskellut hyvin ja nielaissut.. Tuosta peukalon kokoisesta palan olen jakanut kahteen suulliseen.. Raakana nauttinut, alussa oli vaikeuksia kitkeryyden vuoksi mutta nyt menee jo helposti.. Pidän inkivääriä tehokkaimpana aineena mitä ikinä olen kokeillut, lyö synteettiset lääkkeet 6-0 ja vaiktus on ollut nopeaa, noin kuukauden päivät käyttänyt ja jatkan koko elämäni ajan. Olen 64v. mies.
- irkkuuuu
Totta, inkivääriä minäkin jauheena jo pitkää nauttinut ja tehokasta on. Tigeristä saa edullisesti.
- teodor.huonompi
Onpa hyvä vinkki näin syksyn kynnyksellä. Vanha perivihollinen, tulehdusalttius on jo viikon verran vaivannut.
Tulehduskohteita on kehossani useita, rapakuntoiset keuhkot keulimmaisena. Olen räkinyt limaa pian 20 vuotta.
Keuhkoputki tulehtuu tulevana syys-talvikautena useita kymmeniä kertoja. Nostaa ylilämpöä ja alentaa elämänhaluakin.
Lääkkeenä minulla on vaan Ventoline Diskus ja erilaiset luontaistuote yrttitipat. Kokeilen inkivääriä jos sitä meidän taajamasta saa.
Valkosipulia olen syönyt raakana nyt parina päivänä. Silläkin on lääkkeellisiä vaikutuksia kuulemma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.313942Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131523Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2421456Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1771203Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ80990Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254968Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲116965Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34943- 62939
Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56775