Turun a-kilta on mennyt raskaasti sivuraiteille, lieköhän addikti-ihmisiä enää 10%. On kaikenmaailman "viheltäjää". Mulle tuli kaveri sanomaan, että tänne tullaan mersulla hakeen leipää ja syömään, täähän on työttömien paikka. Kun olin kankaanpäässä alkoholismista hoidossa, Ahto sano että tule vertaistesi pariin, olet köyhä tai varakas, sillä ei väliä. Nyt olen ollut jo 6vuotta. Se paikka on muuttunut maahanmuuttajien oleskelupaikaksi. Ihmisiä hekin toki ovat, mutta oisko heidän paikka kuitenkin muualla. ELI AHTO SULLA ALKAA OTE LIVETÄ, ja pahasti.
turun a-kilta
4
505
Vastaukset
- Anonyymi
Vähän on aikaa kulunut Ahto on ollut kuolleena jo pitkään?
- Anonyymi
Vieläkö Föli vesibussissa on ongelmia sen kolmannen penkkirivistön kakkosistuimen kanssa, josta Ahto valitti, että se natisee ärsyttävästi?
- Anonyymi
En muista ketä soitti, mutta oli ihan hyvä että se natina loppus. Ahto teki oikein.
- Anonyymi
Juu, se asia on kunnossa. Tuleeko Ahto tänä vuonna meidän messiin pilkille? Teltan olen nyt saanut siihen kuntoon, että pysyy paremmin paikoillaan, kun kairataan. Käytän sun kehoituksesta sitä parempaa siimaa, ettei käy enää kuten viimeksi. Anselmi lähettää terveisiä, parsi sen sun villapusakan kuntoon muuten, sille saattaa tulla käyttöä Turun saaristossa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 455851
- 485346
- 483718
- 143675
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise963346- 313126
- 592884
- 572740
- 532400
- 381854