Onko Suomessa harjoitetuissa KM-variaatoissa hankkiuduttu eroon noista ainakin takavuosina harjoitetuista selkeästi Wing Chun/Tsungista otetuista tekniikoista, joita oli ainakin vanhalla Douiebin videolla?
Tiedätte varmasti mitä tarkoitan, eli ilman kiemurteluja, vieläkö niitä on mukana vai ei?
Vieläkö KM:ssä Wing Tsung -tekniikoita?
Kysyjä
4
232
Vastaukset
- magsmind
Eikö kaikki Magan tekniikat ole jostakin ripattu, ja muokattu ?
- On.
On.
- Mikko 1000
Se Douiebin Krav maga mitä Suomessa edustaa PKMI on lähinnä Karaten ja Taekwondon sekotusta.
- Epäilenpä
Mikko 1000 kirjoitti:
Se Douiebin Krav maga mitä Suomessa edustaa PKMI on lähinnä Karaten ja Taekwondon sekotusta.
Ei kai sentään? Taekwondon perustekniikkahan (salihiihto eli laahaus eli väkisin hiihto) tulee karaten jostain tyylisuunnasta, lisäksi kilpailutekniikat (lähinnä potkuihin perustuen). Ihan tuollaista ei kyllä näy noilla vanhoilla videoilla. Tai karatessa tyypillisiä tsiutsau-tekniikoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2862963Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482017- 1151751
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661327
- 611283
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781213