Mistä me löyettäisii hopeanuolest, pila versioita?? tai muumeist? niinku tietokoneelle..
Hopeanuolesta piloja?
10
4903
Vastaukset
Onko niitä sitten olemassa? En lähde ettimään ellen ole varma että semmosia on.
- Hamsu
Hopeanuolesta ei kiitos piloja!Tykkään siitä ohjelmasta!
- vsl
jos haluut muumei niin eti sellaisia videoita kuin "doomilaakso" (dupattu uusiks)
- Papaa1
oon yrittäny hakee niitä, mutta ei löydy enes sanalla: ''doomilaakso''...nii että mitä pitäs tehä???
- juhko
Papaa1 kirjoitti:
oon yrittäny hakee niitä, mutta ei löydy enes sanalla: ''doomilaakso''...nii että mitä pitäs tehä???
lähetä mulle doomilaaksoja [email protected]
- Syntcaani
DC :san kautta läytää muumi ja hopea nuoli piloja.. muumeja löytyy Doomi laakson tarinoita, ja hopeanuolta löytyy ihan hopeanuolella..
DC :ssan saa www.dcplusplus.com- hubi
Mitenkä ihmeessä saa dc :san toimimaan????
- jeps
hubi kirjoitti:
Mitenkä ihmeessä saa dc :san toimimaan????
Kyllä löytyy kummastikin piloja, Hopeanuolesta oon nähny tosin yhden lyhyen pilaversion ja sitten muumit, eli doomilaakson tarinoita. Niitä voi hakea esim. dc tai winMX:llä tms.
- Muumit ♥
Isis index:istä löytyy hopeanuoli pilaversioita. suosittelen! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 574614
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1554224- 673862
- 1253820
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans473648Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793478- 983031
- 542885
- 252706
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p152420