MANgA ja ANIME

loukussa

mitä mangoja ja animeja luette?
mistä ostatte?

itse ostan fennica comicksista (ja ruokakaupoista)
luen Gravitationia (maki murakami),
ranma1/2, inu yashaa, witch (TUNNUSTAN!!), ja paria muuta oon kokeillu.. lisäks katon tv:stä (musta) surkeaa Sailor moonia ja nii.. muuta mulla ei vielä oo..

7

627

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bella

itseasiassa en LUE animea,vaan katson...noh..sarjoja on monia..esm. Ranma½,InuYasha jne..jne...nooh..ostan vähän mistä sattuu...nee..*kröhöm* witch ei ole manga Ô_o'

• Sametti

Juuri niin. Sitä animea ei lueta, sitä katsotaan. Tuolla tv&radio osiossa on mangalle ja animelle oma osios.

Niin. Witch ei ole mangaa. En tiedä, ei se ole pseudo mangaa. Harminaisen tyhmää sarjakuvaa kliseisellä aiheella. Minun mielipide. verta ja vämpyyreitä. *menee lukemaan Veren Vankeja ja halajamaan Hellsingiä*

• Bella

jep..olen samaa mieltä kanssasi...nyt sinne TV&Radio puolelle ;D

• manga friikkimys O_o

ostan itse pikku divareista, puolenkuunpeleistä ja tietty ranmaa tavalisista kaupoista...

Ite luen chobitsia! (

• tyhmä(kö?)

mikä se siis on ja jos se on kauppa nii missä se on..
        mäki rakastan gravitationia ja inu yashaa.. luen myös ranmaa ja öö.. joitain..:)

animea mulla ei oo.. dvd ei pyöritä.. :'(

• Manga friikkimys O_o
        tyhmä(kö?) kirjoitti:

mikä se siis on ja jos se on kauppa nii missä se on..
        mäki rakastan gravitationia ja inu yashaa.. luen myös ranmaa ja öö.. joitain..:)

animea mulla ei oo.. dvd ei pyöritä.. :'(

siis puolenkuun pelit? SE on yksi enimmikseen pojille suunnattu kauppa, sillä sielä myydään enimmikseen tietokone- ja pleikkapelejä, mut sieltä löytyy mangaa! 12e kappale. Sun pitäs mennä kattoo sen sivuja http://www.puolenkuunpelit.com Käyppä vilkasee ;)

ps. Etkä ole tyhmä :P Aina saa kysyä.

• suomalainen_poika

Siis animen ja mangan ystävänä pitäisi olla kiinostusta Dragon Ballin maailmaan. Ite siis diggaan kyseisestä sarjasta nii, et kaikki tarvittava tieto on jo käytännössä päässäni. Kehotan kaikkia nuoria lukemaan kyseistä sarjaa Salattujen elämien sijaan. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      64
      6185
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      81
      3826
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2831
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      2360
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      44
      2260
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1863
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1709
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      85
      1322
    9. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1271
    10. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1256
    Aihe