Saatko seksiä tarpeeksi?
Kuinka useasti viikossa?
Kuinka useasti itsetyydytät viikossa?
Saatko tarpeeksi
63
2060
Vastaukset
- urospuolinen
- saan, vaimoni on hyvin seksuaalisesti aktiivinen myös, ei ole perheessä pihtausta
- noin 2-6 kertaa viikossa, ruuhkavuodet menossa lasten kanssa joten välillä tulee viikkoja jolloin ei yksinkertaisesti jaksa eikä kerkeä, eikä välttämättä haluakkaan, mutta ne otetaan korkojen kanssa takaisin sitten kun kerkeää.
- vähiin on jäänyt, alle 1. kerran viikossa nykyään. - Ukko +70v
1. Melkein
2. Pari kertaa
3. 3 - 6 kertaa
Tänään en runkkaa koska huominen sopii viikkorutiineihimme. - puutteinen rouva
en saa
viikossa? ...sais ees kerran viikossa
harva se ilta kun en runkkaa- DrilliXXX
Hei puutteinen rouva! No sitten sun täytyy nyt laitella viestia minulle mailiin ja sopia miten edetään koska haluan antaa sulle nälkäiselle aimoannoksen sitä ihanaa sielu-ja vartaloruokaa. Voimme runkatakin yhdessä, se in kivaa :o) Kirjoittele... drilliand6 @ gmail.com
- Gugel
1. En saa
2. 1-5
3. Joka päivä - puutteessa ukkeli 46
En saa riittävästi kotoa, en vuoksi kakkosen haku päällä.
Seksiä vaimon kaa 1-3 kertaa viikossa, välillä 1-2 viikon taukoja. Tahtikin olisi ok, jos olisi edes joskus muutakin kuin aina ne kaksi samaa juttua jotka toistuu rutiinilla.
1-5 kertaa viikossa, riippuen vaimon anteliaisuudesta. - mies 54
En saa kun täytyy vielä runkata
Kerran viikossa
Rakastajatar Meiki saa 1-2 kertaa viikko. - aatumi
En saa, runkkauksen varassa ollaan kokonaan. Viimeinen yhdyntä kahden vuoden takaa.
- Pettynyt mies
Sama täällä,oman käden varassa ollaan.Viime seksikerrasta vaimon kanssa jo viisi vuotta.
- -Lady-
Pettynyt mies kirjoitti:
Sama täällä,oman käden varassa ollaan.Viime seksikerrasta vaimon kanssa jo viisi vuotta.
Jos tämä on totta niin ei voi kun todeta, että on vaimon oma vika jos mies ajautuu vieraaseen petiin. Kyllä minä omani kanssa sekstaan vaikka joka päivä ja mikäs sen mukavampaa ;)
- Pettynyt mies
-Lady- kirjoitti:
Jos tämä on totta niin ei voi kun todeta, että on vaimon oma vika jos mies ajautuu vieraaseen petiin. Kyllä minä omani kanssa sekstaan vaikka joka päivä ja mikäs sen mukavampaa ;)
Totta on joka sana,valitettavasti.
- -Lady-
Pettynyt mies kirjoitti:
Totta on joka sana,valitettavasti.
Sinun kannattaa kyllä ottaa asia esille tai erota, toisenlaisiakin naisia on! Menee parhaat vuodet elämästä hukkaan...sitä mieltä minä olen! Voiko tuollaisessa suhteessa loppujen lopuksi olla kukaan onnellinen? Käykö vaimo vieraissa? Luulisi hänelläkin jonkunlaisia seksihaluja olevan...
- Pettynyt mies
-Lady- kirjoitti:
Sinun kannattaa kyllä ottaa asia esille tai erota, toisenlaisiakin naisia on! Menee parhaat vuodet elämästä hukkaan...sitä mieltä minä olen! Voiko tuollaisessa suhteessa loppujen lopuksi olla kukaan onnellinen? Käykö vaimo vieraissa? Luulisi hänelläkin jonkunlaisia seksihaluja olevan...
Kyllä on monesti yritetty ottaa asia käsittelyyn,vastauksena on ollut vain jotain epämääräistä ja aihekin on nopeasti vaihtunut tai sitten ilmennyt muuta tärkeämpää puuhaa.
Omien sanojensa mukaan ei käy vieraissa,enkä usko siihen itsekään.
Kyllä hänellä jonkinlaisia seksihalujakin on,koska sanoo masturboivansa,olen useati sanonut,että minut voisi pyytää mukaan,saa herättää vaikka keskellä yötä,no rauhassa olen saanut nukkua.
Tällainen käy aika paljon itsetunnon päälle,kun ei noteerata miehenä mitenkään. - -Lady-
Pettynyt mies kirjoitti:
Kyllä on monesti yritetty ottaa asia käsittelyyn,vastauksena on ollut vain jotain epämääräistä ja aihekin on nopeasti vaihtunut tai sitten ilmennyt muuta tärkeämpää puuhaa.
Omien sanojensa mukaan ei käy vieraissa,enkä usko siihen itsekään.
Kyllä hänellä jonkinlaisia seksihalujakin on,koska sanoo masturboivansa,olen useati sanonut,että minut voisi pyytää mukaan,saa herättää vaikka keskellä yötä,no rauhassa olen saanut nukkua.
Tällainen käy aika paljon itsetunnon päälle,kun ei noteerata miehenä mitenkään.Tiedän tunteen, se käy todella itsetunnon päälle jos toinen ei halua. Olen senkin eräässä suhteessa joutunut kokemaan. Olen ihan näyttävä nainen ja tiedän, että olisin saanut seuraa koska tahansa, mutta en ole sellainen että hakisin lohtua vieraista. Tein usein aloitetta, mutta se jatkuva torjuminen oli todella hämmentävää ja se myös sattui. Itse olen seksuaalisesti aktiivinen ja haluan sellaisen miehen joka haluaa minua ja myös näyttää sen. Naisena se torjuminen oli varsin hämmentävää kun harvemmin kuulee miehestä joka ei halua seksiä...
Jokin siinä hommassa nyt kyllä mättää jos nainen kuitenkin masturboi...olethan huomioinut naisen tyydytyksen? Ymmärrän jos naista ei seksi kiinnosta jos tyydytys on yksipuolista tai jos seksi alkaa olla rutiininomaista. Mutta olen kyllä sitä mieltä, että asialle olisi tehtävä jotain ja nopeasti...eihän mies saa olla mies tuollaisessa liitossa ja kyllä naisellakin on velvollisuutensa avioliitossa. Toki molemmilla on velvollisuus tehdä toisensa onnelliseksi. - Pettynyt mies
-Lady- kirjoitti:
Tiedän tunteen, se käy todella itsetunnon päälle jos toinen ei halua. Olen senkin eräässä suhteessa joutunut kokemaan. Olen ihan näyttävä nainen ja tiedän, että olisin saanut seuraa koska tahansa, mutta en ole sellainen että hakisin lohtua vieraista. Tein usein aloitetta, mutta se jatkuva torjuminen oli todella hämmentävää ja se myös sattui. Itse olen seksuaalisesti aktiivinen ja haluan sellaisen miehen joka haluaa minua ja myös näyttää sen. Naisena se torjuminen oli varsin hämmentävää kun harvemmin kuulee miehestä joka ei halua seksiä...
Jokin siinä hommassa nyt kyllä mättää jos nainen kuitenkin masturboi...olethan huomioinut naisen tyydytyksen? Ymmärrän jos naista ei seksi kiinnosta jos tyydytys on yksipuolista tai jos seksi alkaa olla rutiininomaista. Mutta olen kyllä sitä mieltä, että asialle olisi tehtävä jotain ja nopeasti...eihän mies saa olla mies tuollaisessa liitossa ja kyllä naisellakin on velvollisuutensa avioliitossa. Toki molemmilla on velvollisuus tehdä toisensa onnelliseksi.Ei hän nyt päivittäin tai edes viikottain,itseään tyydytä,mutta satunnaisesti kuitenkin,jostain syystä minua vain ei huolita mukaan.
Silloin kun vielä harrastimme seksiä keskenämme,asetin aina hänen tyydyttämisensä etusijalle,sen jälkeen oli vasta minun vuoro.
Minulle kelpasi se rutiininomainenkin seksi ja olin itse se joka ehdotti vaihtelua,monin eri tavoin.
Kyllä me edelleenkin hassutellaan toistemme kanssa,monellakin tapaa,mutta seksiä en saa häntä harrastamaan kanssani.
En ole sellainen,joka menisi vieraisiin,jotenkin seksistä saa enemmän irti kun sitä harrastaa ihmisen kanssa josta välittää. - -Lady-
Pettynyt mies kirjoitti:
Ei hän nyt päivittäin tai edes viikottain,itseään tyydytä,mutta satunnaisesti kuitenkin,jostain syystä minua vain ei huolita mukaan.
Silloin kun vielä harrastimme seksiä keskenämme,asetin aina hänen tyydyttämisensä etusijalle,sen jälkeen oli vasta minun vuoro.
Minulle kelpasi se rutiininomainenkin seksi ja olin itse se joka ehdotti vaihtelua,monin eri tavoin.
Kyllä me edelleenkin hassutellaan toistemme kanssa,monellakin tapaa,mutta seksiä en saa häntä harrastamaan kanssani.
En ole sellainen,joka menisi vieraisiin,jotenkin seksistä saa enemmän irti kun sitä harrastaa ihmisen kanssa josta välittää.Kyllä, seksistä saa enemmän irti kun siinä on tunnetta mukana, mutta täytyy kyllä nostaa hattua kun et ole vieraisiin mennyt...moni muu mies ei olisi sinun tilanteessasi pystynyt samaan. Enkä tietenkään siihen edes yllytä...itsekin kun liputan uskollisuuden puolesta :) ennemmin sitten eroaa jos ei enää kestä tilannetta.
Eihän rutiininomaisessa seksissäkään mitään vikaa ole...mutta se voi ehkä jonkun mielestä tuntua joskus "pakkopullalta"
Onko siitä seksin harrastamisesta tullut siten teidän suhteessa niin "vieras ja kaukainen" asia, ettei kumpikaan osaa sitä asiaa enää lähestyä? Ehkä voisit pehmitellä hieman vaimoasi esim. laittamalla kahdenkeskeisen kynttiläillallisen, hieman viiniä, pehmeää musiikkia, mukavaa yhdessä oloa...halaamista, koskettamista...suukottelua...ehkä yksi asia johtaisi toiseen? Nainen kaipaa monesti kosketusta ja läheisyyttä ja jos tunteetkin on viilentyneet niin sillä tavalla niitä on hyvä lähteä taas lämmittelemään...itse ainakin rakastan sitä kun mies halaa ja koskettaa...kukapa siitä voisi olla syttymättä, enkä nyt tarkoita seksuaalista koskettelua...vaan esim. hieromista yms. - EI pettymiselle!
Pettynyt mies kirjoitti:
Ei hän nyt päivittäin tai edes viikottain,itseään tyydytä,mutta satunnaisesti kuitenkin,jostain syystä minua vain ei huolita mukaan.
En ole sellainen,joka menisi vieraisiin,jotenkin seksistä saa enemmän irti kun sitä harrastaa ihmisen kanssa josta välittää.Oman emännän kanssa tauot on kasvanu vuosi vuodelta. 10 vuotta pian täyteen ja parhaimmillaan 3,5 viikon taukoja. Laskeskelin tässä, että tällä vaudilla viikot vaihtuu kuukausiksi parin vuoden sisällä ja vuosiksi viiden vuoden sisällä.
Nostin sitten kissan pöydälle ja käskin miettimään, että olenko minä se kaveri jonka kanssa haluaa olla hamaan hautaan saakka. Toin selvästi esille, että seksiä on aivanliian vähän. Voi sitä itkua ja vollausta kun tajusi, että eroonhan tämä voi tällä menolla johtaa.
Ehkä se puhuminen voisi auttaa sielläkin päässä. Kyllä, rakastan puolisoani, mutta haluan osoittaa sitä harrastamalla intiimiä seksiä. Jos ei kelpaa niin ehkä hän ei ole se oikea. Stressi ja ajan puute on lopuksi vain tekosyitä, molempiin voi vaikuttaa tekemällä valintoja. - Pettynyt mies
-Lady- kirjoitti:
Kyllä, seksistä saa enemmän irti kun siinä on tunnetta mukana, mutta täytyy kyllä nostaa hattua kun et ole vieraisiin mennyt...moni muu mies ei olisi sinun tilanteessasi pystynyt samaan. Enkä tietenkään siihen edes yllytä...itsekin kun liputan uskollisuuden puolesta :) ennemmin sitten eroaa jos ei enää kestä tilannetta.
Eihän rutiininomaisessa seksissäkään mitään vikaa ole...mutta se voi ehkä jonkun mielestä tuntua joskus "pakkopullalta"
Onko siitä seksin harrastamisesta tullut siten teidän suhteessa niin "vieras ja kaukainen" asia, ettei kumpikaan osaa sitä asiaa enää lähestyä? Ehkä voisit pehmitellä hieman vaimoasi esim. laittamalla kahdenkeskeisen kynttiläillallisen, hieman viiniä, pehmeää musiikkia, mukavaa yhdessä oloa...halaamista, koskettamista...suukottelua...ehkä yksi asia johtaisi toiseen? Nainen kaipaa monesti kosketusta ja läheisyyttä ja jos tunteetkin on viilentyneet niin sillä tavalla niitä on hyvä lähteä taas lämmittelemään...itse ainakin rakastan sitä kun mies halaa ja koskettaa...kukapa siitä voisi olla syttymättä, enkä nyt tarkoita seksuaalista koskettelua...vaan esim. hieromista yms.Tilanteesta huolimatta,en ole edes vakavasti harkinnut vieraissa käyntiä,mahdollisuuksia on toki ollut,mutta se olisi sitten seksiä ilman tunteita,niin ajatus tuntuu vieraalta.Mun mielestä uskollisuus ja rehellisyys on parisuhteen kulmakiviä.
Varmaan on niin,että ollaan oltu jo niin kauan ilman,ettei osatakkaan enää tarttua toimeen,usein on vaimokin todennut,ettei osaa enää.
Tiedän montakin naista,johon mainitsemasi pehmittelyt tehoaisivat,mutta tunnen vaimoni sen verran hyvin,ettei yksikään noista toimi,tai no,hyvällä ruoalla saan kyllä suupielet kääntymään ylöspäin,mutta senkin hän tahtoo syödä mieluiten sohvalla maaten ja katsoen telkkaria kuin kanssani pöydän ääressä.
Minä ole se romanttisempi osapuoli meidän suhteessa,muistan merkkipäivät,ostan lahjoja,kaipaan kosketusta ja yhdessä oloa,itkenkin joskus(jota en ole vaimoni koskaan nähnyt tekevän),mutta kun sitä vastakaikua ei tule,niin se syö miestä.
Jos kuulostan nössöltä tai masentuneelta,niin olen kyllä ihan miehen näköinen ja kokoinen enkä kulje hartiat kasassa,kyllä multa vielä sitä asennettakin löytyy.;) - nainen 55
Pettynyt mies kirjoitti:
Heippa,oletko vielä naimisissa ? Hirveän pitkä aika ilman seksiä.Itse olen ollut ilman huhtikuusta lähtien ja nyt tuntuu jo ihan hirveeltä.Pitkän liiton jälkeen on noloa lähteä hakemaan uutta seuraa,mutta toivottavasti ei tarvitse vuositolkulla olla ilman.Omin käsin onneen on mentävä harvase ilta
- -Lady-
Pettynyt mies kirjoitti:
Tilanteesta huolimatta,en ole edes vakavasti harkinnut vieraissa käyntiä,mahdollisuuksia on toki ollut,mutta se olisi sitten seksiä ilman tunteita,niin ajatus tuntuu vieraalta.Mun mielestä uskollisuus ja rehellisyys on parisuhteen kulmakiviä.
Varmaan on niin,että ollaan oltu jo niin kauan ilman,ettei osatakkaan enää tarttua toimeen,usein on vaimokin todennut,ettei osaa enää.
Tiedän montakin naista,johon mainitsemasi pehmittelyt tehoaisivat,mutta tunnen vaimoni sen verran hyvin,ettei yksikään noista toimi,tai no,hyvällä ruoalla saan kyllä suupielet kääntymään ylöspäin,mutta senkin hän tahtoo syödä mieluiten sohvalla maaten ja katsoen telkkaria kuin kanssani pöydän ääressä.
Minä ole se romanttisempi osapuoli meidän suhteessa,muistan merkkipäivät,ostan lahjoja,kaipaan kosketusta ja yhdessä oloa,itkenkin joskus(jota en ole vaimoni koskaan nähnyt tekevän),mutta kun sitä vastakaikua ei tule,niin se syö miestä.
Jos kuulostan nössöltä tai masentuneelta,niin olen kyllä ihan miehen näköinen ja kokoinen enkä kulje hartiat kasassa,kyllä multa vielä sitä asennettakin löytyy.;)Vaikuttaa siltä kuin teillä tai ainakin vaimollasi olisi nyt joku henkinen kynnys siihen seksin aloittamiseen. Toinen mikä tulee mieleen, että onko vaimollasi yhä tunteita sinua kohtaan? Seksi ei ehkä kiinnostaa enää jos tunteet toista kohtaan ovat hiipuneet. Myös se jos riitelette paljon saattaa viedä seksihalut...
Siihen voisi auttaa se "tunteiden uudelleen lämmittely" ja mukavien asioiden yhdessä tekeminen...yrittää vältellä niitä asioita joista riidellään ja keskittyä vain asioihin joista molemmat nauttivat...ehkä sitten yksi asia johtaa toiseen...pikkuhiljaa, ilman paineita. Toisaalta jos on suuri kynnys alkaa harrastamaan heti seksiä niin voisiko sitä aloitella esim. käsin hyväilyllä yms. ja katsoa seuraavalla kerralla jos pääsisitte pidemmälle... - nainen 55
Heippa,oletko naimisissa?Jos et,niin kiinnostaisiko? Olen itse saanut viimeksi huhtikuussa.Olen asumuserossa,ja ero vireillä,siis vapaa.
- Tungtung
Hupsis! Mulla ei ihan noin pitkiä session välejä ole ollut.
Vaikka häät olisikin takana sama tahti jatkuu. Silloin tällöin annan kultaselleni. - ahistaa
Pettynyt mies kirjoitti:
Sama täällä, lähes viisi vuotta ilman. Paitsi kuukausi sitten oli hyvä hetki. Jännetupen tulehdus kohta vaarana, kun on vaan toiskätinen.
- puutteinen rouva
Miten se voi ollakin tää elämä näin epäoikeudenmukaista. Me halukkaat ajaudutaan jotenkin näköjään nuorena yhteen niiden kanssa, jotka sitten ajan myötä joko orautuu seksuaalisesti, tai jostain muusta syystä heillä ei enää nappaa. Meillä ei ole siitä kiinni, ettenkö yrittäisi, mutta kaikista kikkakolmosita huolimatta mieheni ei vain syty. On hepeneitä ja rajumpiakin asusteita, en ole mikään ns jokinorsukaan, liikunnallinen ja kelpaan itselleni ja nänen sanojensa mukaan hänellekin. Olen vähentäyt tyrkytystä, kun ei kerran sytytä, mutta mitä vielä voisin kokeilla. En haluaisi vieraisiin....
- jep jep
Sama tilanne täälläkin. Olen mies joka kehtaa katsoa peiliin...Alussa kaikki hienosti, useiden vuosien ajan seksiä ja todella paljon. Sitten vaan hiipuu ja hiipuu. Kun aikansa tekee kaikkensa ja kyllästyy runkkailemaan niin sitä vaan sitten kaikesta rakkaudesta huolimatta ajautuu vieraisiin ja maksullisiin. Se, että fyysiset halut ovat lopulta aivan erilaiset ei ole hyvä asia, mutta sen puolen voi hoitaa muutenkin. Siis jos puitteet ovat sellaiset että muut asiat ovat kunnossa.
1. En omalta mieheltä
2. 1-2 kertaa viikossa
3. Jos en käy 'vieraissa' niin 2-4 kertaa/viikko- Joku höylä
En saa tarpeeksi, mieli tekisi vaikka joka päivä, mutta rouvan ei. Käsi käy siis päivittäin... Lupa olisi hoitaa asiat vaikka vieraan kanssa, mutta lienee helpompi saada VR:ltä veturi lainaan kun salarakas.
- Onkoliikaapyydetty?
Onko niin että vetelet nesteet käteesi? Kun ei oma anna. Sehän on jo perin merkillistä. Selvähän se kun noin kerta on. Missä päin majailet? HÖH!
Ehkä mä voisin jeesata, mutta kondoomi pitää olla sitten. Niin herkeää ainakin.
No mitäs se joku höylä on? VR:n veturi ei ainakaan halujasi lopeta. Eikä Pendolinonkaa ohjausvaunun pääty, Minä käsitin sen näin kun luin juttus.
Siinä lukee näin:
Lupa olisi hoitaa asia vaikka vieraan kanssa. Mutta lienee helpompi saada VR:n veturi lainaan kun salarakas.
Viittaa naisen haluttomuuteen. Eikä hän juuri sulle anna. Lainaat helpommin Pendolinon ohjaamon ajat sillä kuin vaimoasi ?
Ehkäpä jonakin päivänä auatan sua tuossa apaattisessa tilaanteessasi.
kerro kuka olet missä majailet?
Missä voisimme tavta joskus? Niin puhutaan niin ei jää mieltäsi kaivamaan.
Voimme sitten siinä samalla tehdä jotain mukavaa. - Joku höylä
Onkoliikaapyydetty? kirjoitti:
Onko niin että vetelet nesteet käteesi? Kun ei oma anna. Sehän on jo perin merkillistä. Selvähän se kun noin kerta on. Missä päin majailet? HÖH!
Ehkä mä voisin jeesata, mutta kondoomi pitää olla sitten. Niin herkeää ainakin.
No mitäs se joku höylä on? VR:n veturi ei ainakaan halujasi lopeta. Eikä Pendolinonkaa ohjausvaunun pääty, Minä käsitin sen näin kun luin juttus.
Siinä lukee näin:
Lupa olisi hoitaa asia vaikka vieraan kanssa. Mutta lienee helpompi saada VR:n veturi lainaan kun salarakas.
Viittaa naisen haluttomuuteen. Eikä hän juuri sulle anna. Lainaat helpommin Pendolinon ohjaamon ajat sillä kuin vaimoasi ?
Ehkäpä jonakin päivänä auatan sua tuossa apaattisessa tilaanteessasi.
kerro kuka olet missä majailet?
Missä voisimme tavta joskus? Niin puhutaan niin ei jää mieltäsi kaivamaan.
Voimme sitten siinä samalla tehdä jotain mukavaa.Eipä siinä paljon muita vaihtoehtoja jää, kuin omin käsin onneeni. Jostain syystä meikäläisen libido lienee tavallista voimakkaampi, mieli tekisi vielä tällä(kin) iällä koko ajan.
nettideitti.fi-saitilta minut löytää nimimerkillä Jerkku_Kettunen, ota sitä kautta yhteyttä, niin jatketaan aiheen parissa? Täällä en ala sen enempää yhteystietojani jakamaan...
Paikka ja aika järjestynee tarvittaessa. - Onkoliikaapyydetty?
Millon haluat tavata? Vaikka hotelli Alexsandrassa 10.1.2014 lauantai.
Varaa tuo hotelli niinpääset kurjuudestasi.
Minä voin antaa sulle pillua. Sano mitä halaut siksi yöksi?
Haluatko ensin mennä kanssa ajelulle autolla kun tulen jo aamusta sinne Jyväskylään
Klo 13.09 saapuvassa IC - junassa. Virkasi ei mua haittaa pätkääkään.
Mulla on aivan sama missä mä tyydytän sut. Mikäs siinä eihän sekään paikka ole kielletty. Lainataan vaikka sitä siksi ajaksi? Kunhan siivotaan jätökset pois.
Hotellin huone on kyllä vahaän viksumpi paikka tyydyttää sun halut.
Huom! En ole prostitoitu! Enkä ole maksullinen nainen.
Sinulta täytyy tyydyttää sen hetkiset tarpeet. Kunei oma akka anna.
Minulta saat kerro vain mielipiteesi.
Ei kai haittaa jos mulla on varatun naisen merkki sormessa?
Kunhan saat varattua naista. Saat minulta kelpaako tarjous?
Tarjous astuu voimaan 11.1.2015 lauantaina 13.09 junalta. - oulummyes
Haluatko ensin mennä kanssa ajelulle autolla kun tulen jo aamusta sinne Jyväskylään
Mulla on aivan sama missä mä tyydytän sut. Mikäs siinä eihän sekään paikka ole kielletty. Lainataan vaikka sitä siksi ajaksi? Kunhan siivotaan jätökset pois.
Tarjous astuu voimaan 11.1.2015 lauantaina 13.09 junalta.Elä ota enää.
- Onkoliikaapyydetty?
Tarjous astuu voimaan 11.1.2015 lauantaina 13.09 junalta.Milloin haluat tavata kanssani ? Minä voin antaa Sinulle pillua. Sano vain mitä haluat siksi yöksi? Lainataan vaikka sitä siksi ajaksi? Ei kaiketi haittaa jos mulla on varatun naisen maerkki sormessa? Kunhan saat varattua naista. Saat minulta kelpaako tarjous?Tavataan lippuautomaatin luona Jyväskylässa. Varaa vaikka hotelli Alexsanda 10.1.2015 lauantai. Varaa tuo hotelli niin pääset kurjuudestasi eroon. Haluatko ensin mennä kanssani ajelulle kun tulen jo aamusta sine Jyväskylään. Klo9.24 saapuvassa junassa. Virkasi ei mua haittaa. Mulla on aivan sama missä mä tyydytän sut. Mikäs siinnä eihän sekään paikka ole kielletty? Lainataan vaikka sitä siksi aikaksi? Kuunhan siivotaan jätökset pois. Hotellihuone on kyllä vähän viksumpi paikka tyydyttää sun tarpeet. Kun ei oma akka anna. Minulta saat kerro vain mieli piteesi? Ei kait haitaa jos mulla on varatun naisen markki sormessa? Kunhan saat varattua naista. Saat minulta kelpaako tarjous? Tarjous astuu voimaan 11.1.2015 lauantaina 9.24 alakaen VR:n lippuautomaatin luona ensimmäisen laituri puolella.
- Joku höylä
Milloin haluat tavata kanssani ? Minä voin antaa Sinulle pillua. Sano vain mitä haluat siksi yöksi? Lainataan vaikka sitä siksi ajaksi? Ei kaiketi haittaa jos mulla on varatun naisen maerkki sormessa? Kunhan saat varattua naista. Saat minulta kelpaako tarjous?Tavataan lippuautomaatin luona Jyväskylässa. Varaa vaikka hotelli Alexsanda 10.1.2015 lauantai. Varaa tuo hotelli niin pääset kurjuudestasi eroon. Haluatko ensin mennä kanssani ajelulle kun tulen jo aamusta sine Jyväskylään. Klo9.24 saapuvassa junassa. Virkasi ei mua haittaa. Mulla on aivan sama missä mä tyydytän sut. Mikäs siinnä eihän sekään paikka ole kielletty? Lainataan vaikka sitä siksi aikaksi? Kuunhan siivotaan jätökset pois. Hotellihuone on kyllä vähän viksumpi paikka tyydyttää sun tarpeet. Kun ei oma akka anna. Minulta saat kerro vain mieli piteesi? Ei kait haitaa jos mulla on varatun naisen markki sormessa? Kunhan saat varattua naista. Saat minulta kelpaako tarjous? Tarjous astuu voimaan 11.1.2015 lauantaina 9.24 alakaen VR:n lippuautomaatin luona ensimmäisen laituri puolella.
Pillu kelpaa aina, autossa tai missä vain. Ainoa mikä jäi mietityttämään sinällään hyvässä tarjouksessa, ettei VR:n mukaan Jyväskylään saavu yhtään junaa klo. 9.24...
Ja yhteydenotot mielellään edellä antamieni yhteystietojen kautta, tai pistä mistä sinut tavoitta muuten kuin täältä? - Onkoliikaapyydetty?
Joku höylä kirjoitti:
Pillu kelpaa aina, autossa tai missä vain. Ainoa mikä jäi mietityttämään sinällään hyvässä tarjouksessa, ettei VR:n mukaan Jyväskylään saavu yhtään junaa klo. 9.24...
Ja yhteydenotot mielellään edellä antamieni yhteystietojen kautta, tai pistä mistä sinut tavoitta muuten kuin täältä?No kyllä mun tietääkseni pitäis tuula kun se lähtee täältä 9.24 ja se on seillä ootas nyt...klo 10 jälkeen. Aempikin lähtee 7.19 katsoo sieltä tarkemmin. Sano tässä niin kerron sitten muuta kautta sulle.
- Dadadidam
oulummyes kirjoitti:
Elä ota enää.
En ole kännissä. Olen vielä selvä.
- Onkoliikaapyydetty?
Joku höylä kirjoitti:
Ja yhteydenotot mielellään edellä antamieni yhteystietojen kautta, tai pistä mistä sinut tavoitta muuten kuin täältä?No mä tuun siinä klo 13.09 junas sitten kun niin sipimus on paluumatka on sitten lihas voimalla kulkevalla resiinalla se iso ei pieni resiina.
Iso resiina on vakaampi siinä on kunnollinen tanko millä polkee menemään.
Se keltanen on yhden hengen resiina koplasin kulkiko kyllä lähti eteenpäin takgosta lähdin suotamaan edes takainen liike. Ajoin museon sivukiskoilla sillä vuonna 1996 ihan vain kokeillakseni miten sillä olisi pääsyt kotiin Haapamäeltä Jyväskylään silloisella reissullani. Tämän kertaisella reisulla on enemmän pelissä.
Saa nähdä saanko pumppulla pelaavan resiinan liikkeelle ketjuvetoinen ainakin lähti. Nyt ajankin sinun luvalla oikeasti kotiin sunutaina 14.12.2014. Matkaan lähdemme klo 8 aamulla miedän pitäisi olla perillä Pieksämäellä klo 9.30 paikallista aikaa. Siitä setten jatkan kotiin jalan. Ellei sitten joudu ajamaan jo Kuopioon asti sillä pumppu resiinalla. Resiinaretki kotiin.
- Rouvalle
1. En
2. Kotona 1-2 krt/kk, Muualta 1 krt/vko
3. 1-2 krt/vko - vhhvjvhjhc
En saa.
En saa seksiä edes viikottain. Viimeinen kerta kun harrastimme avovaimon kanssa seksiä on viime tammikuulta. Sitä ennenkin tahti oli noin kerta kahden kuukauden välein. Tyydytän itseäni joka toinen päivä, kun ei pää muutoin tätä puutetta kestäisi.
Asiasta on keskusteltu jo kymmenen vuotta ja tunnustaa kyllä sen ongelmaksi, mutta silti asialle ei koskaan tapahdu mitään. Masturboi kyllä säännöllisesti hänkin, mutta ei uskalla tehdä aloitteita, tai ainakin niin sanoo. Luulisi seksuaaliseksi, mutta kun olen tehnyt aloitteita, on hänellä aina jotain muuta silloin mielessä. - m 30v
1. En
2. n. 3 kert. kuukaudessa
3. Joka päivä saa runkata ja monesti ei se yks kerta riitä kun tekee mieli mutta ei auta ku ei vaimolta saa pillua. Puhuttu on perinpohjin, eikä ole kiva mankua seksiä ja En haluais käydä vieraissa. Onneks nettipornossa on valikoimaa. Tosin Vanhana voi harmittaa ku elämä meni runkatessa eikä panemisesta nauttiessa. - kattinainen
Seksiä ja rakastelua joka päivä.
Liittoomme mahtunut kyllä toisenlaisiakin
vuosia.
Mikä herätti?
Ymmärrys, että väsymys ja stressi yms eivät ole este
nautinnolle vaan rentoutuksen saa seksin kautta.
Tämän oivaltaminen vei lähes 20-vuotta itseltäni.
Nyt molemmat ollaan tyytyväisiä ja monipuolista seksiä
saadaan toisiltamme yllin kyllin.
Itsetyydytystä ei olla tehty kumpikaan tämän "löydön" jälkeen.
Halut on bihdoin kohdanneet. Ikää meillä 40. - Älkää kusettako
Ihan vitunmoisia kusettajia täällä tai sitten jotain jotka nussi kerran etelän lomalla viis kertaa viikossa ja mainostaa sitä sääntönä. Keskiverto suomalainen pari panee alle kaksi kertaa kuukaudessa. Kerta viikossa on jo hyvä. Suhteen alkuaikanahan sitä panee 5 kertaa päivässä, mutta kyllä se siitä vähenee kun 24/7 aletaan yhdessä olemaan. Lapset tappaa monen seksielämän kokonaan.
Voitte hakea lähteet tietooni Googlesta. Esim. suomalaisten seksielämää tutkinut Osmo Kontula on hyvä lähde. - myös miestä
Hei. 1.en saa. 2.en kertaakaan 3.3-5kertaa viikossa.sen takia tekisi mieli kokeilla miehen kanssa seksiä.laittakaa viestejä.
- suhteellinen
En saa tarpeeksi.31v.avioliitto ja nykyisin minusta riippumattomasta syystä seksitön.Haluaisin niin kovasti,vaikka samassa tilanteessa olevan salarakkaan,jonka kanssa voisimme toistemme tarpeet tyydyttää iloisesti.En tarvitse pikkusieluisia moraalikommentteja tähän,olen viisas ja päättäväinen,hyväkuntoinen 60-kymppinen.
Ongelma on sen kaverin etsiminen ja löytäminen.- suhteellinen
...edelliseen lisäisin,että normielämässä haluaisin muutaman kerran viikossa,mutta näissä "sala" sekseissä kerta viikossa tai harvemminkin.
- suhteellinen
suhteellinen kirjoitti:
...edelliseen lisäisin,että normielämässä haluaisin muutaman kerran viikossa,mutta näissä "sala" sekseissä kerta viikossa tai harvemminkin.
...ai niin ja olen nainen:)
- Joopasejoojoo
Yleensä puutteessa olevat valittaa kuinka ne naisi joka päivä, mutta kun se nymfo löytyy, niin tulee paine ja eipä se enää nussitutakkaan.
- Tigis
1) Viikkotasolla en aina saa tarpeeksi*
2) 0-4
3) Olen lopettanut sooloilun**
* Elämäntilanne syynä. 3 lasta ja 4. tulossa. Työkiireet, arkiaskareet, omat ja perheenjäsenten harrastukset.
** Mun mielestä masturbointi on toiselta pois. Seksi tuntuu paremmalta ja kumppani tykkää, että oon tietyllä tapaa kyltymätön sängyssä, kun säästän kaiken hänelle.
Välillä olisi kiva päästä vieraisiin vaihtelun vuoksi. Pitkässä suhteessa seksitaidot kehittyy, mutta helposti myös kangistuu samoihin kaavoihin. Vuorovaikutus on avainasemassa. Lapset rajoittavat aikaa ja paikkaa. Enää ei nussita aamupalapöydässä, ellei lapset ole hoidossa. - Älä lisäänny
Olisit käyttänyt kortsua. Kaltaisesi kuspäät ja luuserit jakaantuvat liikaa.
- Tigis
No ohhoh ja naurut perään. Ehkä parempi, ettet sinä ^ lisäänny. Tämänkö saa kun vastaa perustellen AP:n aloitukseen? Kommenttisi kertoo ihan riittävästi sinusta. Taitaa olla katkeruutta kommenttisi takana. Onko maailma kohdellut pientä kaltoin? Tai sitten olet vielä siinä iässä, jossa aivojen kehitys on vähän kesken. Mitäpä, jos ens kerralla vain luet ketjun viestit ja jätät kommentoimatta, kerran viestisi sisältö on luokkaa yläastepojan vessanseinäkirjoitus. Voit piirrellä ne kirkkoveneet sitten viikonloppuiltana huoltoaseman vessassa.
Täsmennetään, etten missään tapauksessa sanonut, että lapseni olisivat jokin riippakivi tjsp. Jos nyt analysoin oikein viestisi sanoman? Päinvastoin, lapset ovat parasta mitä mies voi elämässä saada. Voin yleisesti suositella kaikille, jotka pystyvät kantamaan vastuuta. Meillä perheen perustaminen on ollut täysin suunnitelmallista. Fakta vain on se, että aktiivinen perhe-elämä on lähes poikkeuksetta jostain muusta elämän osa-alueesta pois. Se kannattaa huomioida jo aiemmissa elämänvaiheissa, jottei jäisi tunnetta, ettei tehnyt elämässään sitä eikä tätä.
En nyt lähde erittelemään perusteluja miksi olen kaikkea muuta kuin luuseri, sillä loppulukemana sinä jäisit pelkäksi kakkoseksi (ehkä jollekin oletkin sitä sanan varsinaisessa merkityksessä) ja perustelut antaisivat minusta melko "kuspäisen" imagon, mitä en mielelläni edusta. Täytyy itsekin ihmetellä miksi edes vaivaudun vastaamaan vähäpätöiseen provoosi. Olet todennäköisesti kuitenkin enemmän mikkihiiri kuin mies.
Totean tähän lisäksi vain sen, että paskoille ihmisille tapahtuu paskoja asioita. - Tungtung
Hyvin harvoin pyydän kaverilta tyydytystä. Vähemmän kuin 10 kertaa vuodessa.
Useimmin jopa 100 kertaa kuukaudessa.
Hyvin harvoin kultani tyydyttämmänä. Laukeen melko usein sormetuksesta. - Notsatisfied
Olen 50v mies ja minulle pari kertaa päivässä olisi kiva annos,aamuin ja illoin.Valitettavasti vain joudun tyytymään pariin kertaan kuussa.En runkkaa enkä katsele pornoa,
- Kuumanakäyn
tule ruskaretkelle ,tää on kivaaa.
Vapautuneita ihmisiä. TÄÄLLÄ SEKSIÄ- Notsatisfied
Missäs noin kivaa on?Lomailen juuri.
- HerrLederhose
Etäsuhteessa elävänä en saa tarpeekseni. Tosin yhteisinä viikonloppuina seksiä on luonnollisesti paljon, joskus jopa liikaa, mutta kun on eroviikko edessä, niin ei vaan malta lopettaa. Kertoja on vähän vaikea laskea kun ei erota aina edellisen loppua ja uuden alkua. Eroviikon aikana vedän käteen pari kertaa päivässä.
kyllä saan
joka toinen päivä naidaan
joka toinen päivä runkkaan 1-2 kertaa- toinenhoito
Kotona en saa sexyä tarpeeksi, mutta hoidan toista naista joka ei mieheltään saa. Ehkä pitäisi suorittaa parinvaihto..?
- xcvxcvxc
Kannattaa tilata heti ilmaiset NELJÄ näytenumeroa Aku Ankkaa. Siinä on lehtien lehti. EI mitään ketunhäntiä, saat neljä lehteä ja sitten jakso loppuu. Ei maksa mitään. TIlaa mummollesikin vaikka! Täältä ILMAISET LEHDET: http://tinyurl.com/4akuankkaa
- N1M1MERKK123
Saatko seksiä tarpeeksi?
- kyllä, olen oikein tyytyväinen tilanteeseen.
Kuinka useasti viikossa?
- 4-5krt
Kuinka useasti itsetyydytät viikossa?
- 0 - 7krt, vaihtelee
Tämmöistä siis kaukosuhteessa elävällä lesbolla. - Kuumanaillalla
Täällä väriloiston keskellä ja yöllä lakanoiden välissä, tule vaikka Kittilään.
Lomailu parasta A-luokkaa.
Varteni lepää nyt... - DIKCSTEEL
Seksiä noin kolme kertaa vuodessa,oman vaimon kassa,en tiedä mistä kiikastaa mutta puheet ei auta,saapi tumputtaa ihan rauhassa,panokavereita ollut muutamia mutta aina menee siihen että alkavat vongata yhteen muuttoo
- Anonyymi
1. En saa 😜
2. 1-2 kertaa
3. Harvemmin - Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://2422333.com/H/gO8uN 👈
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3563045Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011473En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi791045Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847