Vielä muutama päivä

Eilen soitti minulle

oikeusasiamiehen lakimies ja sanoi, että kyseessä on hyvin vakava tapaus. Valviralla on aikaa 12.9 asti aikaa uusi lausunto asiasta koska ensimmäinen oli valehtelua ja vääristelyä.

Kuulemma hyvin pian sen jälkeen tulee päätös asiasta ja mahdollisesti saatte sen lehdestä lukea.

167

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en ole ajan tasalla

      Kenelle soitti ja mikä päätös?

    • jkjkjkjkjkjkkjkjjk

      Etkö tiedä tästä on tarkoitus saada taas tehtyä pitkä typerää teksitiä sisältävä palsta! Voi kun tää olis nyt ainut ja viimeinen kirjoitus tähän!!!!!!

      • Loppuu, kun lääkärit

        ovat tuomionsa saaneet. Ei sinun ole pakko tätä lukea jos ahdistaa. Ja vielä vähemmän kirjoittaa tähän ketjuun.


      • Loppuu, kun lääkärit kirjoitti:

        ovat tuomionsa saaneet. Ei sinun ole pakko tätä lukea jos ahdistaa. Ja vielä vähemmän kirjoittaa tähän ketjuun.

        Mä voin kertoa sulle heidän mahdollisen tuomionsa, vakava huomautus ja mahdollisesti sakkoja.


      • Kyseessä ei ole
        azeriel kirjoitti:

        Mä voin kertoa sulle heidän mahdollisen tuomionsa, vakava huomautus ja mahdollisesti sakkoja.

        hoitovirhe vaan törkeä rikos johon on täysin selkeä näyttö. Voit olla vapaasti mitä mieltä haluat, mutta laki koskee myös lääkäreitä.


      • Turha toivo
        Loppuu, kun lääkärit kirjoitti:

        ovat tuomionsa saaneet. Ei sinun ole pakko tätä lukea jos ahdistaa. Ja vielä vähemmän kirjoittaa tähän ketjuun.

        Sitten kirjoittelusi ei lopu koskaan.


      • Loppuu kun lääkärit
        Turha toivo kirjoitti:

        Sitten kirjoittelusi ei lopu koskaan.

        ovat tuomionsa saneet. Miksi sen jälkeen viitsisin enää tänne kirjoittaa, kun täällä on vain vittuilevia paskakasoja?


      • Samaa sakkia
        Loppuu kun lääkärit kirjoitti:

        ovat tuomionsa saneet. Miksi sen jälkeen viitsisin enää tänne kirjoittaa, kun täällä on vain vittuilevia paskakasoja?

        Sittenhän sinä istut joukkoon kun nenä päähän.


      • Vittuilu on ensin
        Samaa sakkia kirjoitti:

        Sittenhän sinä istut joukkoon kun nenä päähän.

        aloitettu minua hohtaan ja vastaan vain samalla mitalla.


      • Just joo
        Vittuilu on ensin kirjoitti:

        aloitettu minua hohtaan ja vastaan vain samalla mitalla.

        Valehtele vielä lisää!


      • Kyseessä ei ole kirjoitti:

        hoitovirhe vaan törkeä rikos johon on täysin selkeä näyttö. Voit olla vapaasti mitä mieltä haluat, mutta laki koskee myös lääkäreitä.

        Kuule, jopa joskus kuoleman tuottanut lääkäri on päässyt muotoseikoilla, niin älä kuvittelekaan, että sun tapaukses olis jotenkin erillainen. Et usko sä vaan mitä haluat. :)


      • Etkä tosiaan tajua
        azeriel kirjoitti:

        Kuule, jopa joskus kuoleman tuottanut lääkäri on päässyt muotoseikoilla, niin älä kuvittelekaan, että sun tapaukses olis jotenkin erillainen. Et usko sä vaan mitä haluat. :)

        vai pitääkö rautalangasta vääntää, että nyt ei ole kysymys muotoseikoista. Kyse on lääkäreiden tekemästä rörkeästä rikoksesta. Kun et tämän asian kaikkia asioita tiedä, niin ei kannattaisi paljon kommentoida.


      • Ku o
        Etkä tosiaan tajua kirjoitti:

        vai pitääkö rautalangasta vääntää, että nyt ei ole kysymys muotoseikoista. Kyse on lääkäreiden tekemästä rörkeästä rikoksesta. Kun et tämän asian kaikkia asioita tiedä, niin ei kannattaisi paljon kommentoida.

        Sinä se jaksat vain yhtä ja samaa. Eikä ala tuntua tyhmältä toistaa samaa levyä päivästä toiseen?


      • Etkä tosiaan tajua kirjoitti:

        vai pitääkö rautalangasta vääntää, että nyt ei ole kysymys muotoseikoista. Kyse on lääkäreiden tekemästä rörkeästä rikoksesta. Kun et tämän asian kaikkia asioita tiedä, niin ei kannattaisi paljon kommentoida.

        Siis lääkärin hoitovirheestä aiheutunut kuolemantuottamus ei sun mielestä ole niin suuri törkeä rikos kuin se, että lääkäri ottaa sulta vain kivekset pois?

        Ja kyllä mä nää sun sepustukset asiasi tiimoilta olen lukenut, ellet sitten ole jättänyt jotain oleellista kertomatta?


      • Yritä nyt saada
        azeriel kirjoitti:

        Siis lääkärin hoitovirheestä aiheutunut kuolemantuottamus ei sun mielestä ole niin suuri törkeä rikos kuin se, että lääkäri ottaa sulta vain kivekset pois?

        Ja kyllä mä nää sun sepustukset asiasi tiimoilta olen lukenut, ellet sitten ole jättänyt jotain oleellista kertomatta?

        paksuun kalloosi, että kyse ei ole hoitovirheestä vaan rikoksesta. Virheitä ja vahinkoja tekeville ihmisille sattuu joka alalla. Valitettavasti lääkärin tekemä saattaa päätyä kuolemaan.

        Olen minäkin juossut pakoon sortuvan jäähallin alta vain sen takia, että pomo teki virheen. Siinäkin ole kuolema lähellä.

        Paksuun kalloosi ei mahdu, että nyt on kyse lääkärien tekemästä rikoksesta.


      • Yritä nyt saada kirjoitti:

        paksuun kalloosi, että kyse ei ole hoitovirheestä vaan rikoksesta. Virheitä ja vahinkoja tekeville ihmisille sattuu joka alalla. Valitettavasti lääkärin tekemä saattaa päätyä kuolemaan.

        Olen minäkin juossut pakoon sortuvan jäähallin alta vain sen takia, että pomo teki virheen. Siinäkin ole kuolema lähellä.

        Paksuun kalloosi ei mahdu, että nyt on kyse lääkärien tekemästä rikoksesta.

        No nyt mä en enää ihmettele miksi lekuri teki mitä teki, sullahan on mielenterveysongelmia ROFL. Sulla on psykopaatin kaltaisia oireita, kuten hermojen menettäminen heti kun sä et saa kannatusta tai kun sun kanssa ollaan erimieltä.

        Hoitovirhe voidaan ja tutkitaan rikoksena, erityisesti kun se on johtanut kuolemaan!

        Tuomiot näistä ovat olleet sakkoja ja vakava huomautus, meneekö ohkaiseen kalloosi!


      • Ongelmat kullakin
        Yritä nyt saada kirjoitti:

        paksuun kalloosi, että kyse ei ole hoitovirheestä vaan rikoksesta. Virheitä ja vahinkoja tekeville ihmisille sattuu joka alalla. Valitettavasti lääkärin tekemä saattaa päätyä kuolemaan.

        Olen minäkin juossut pakoon sortuvan jäähallin alta vain sen takia, että pomo teki virheen. Siinäkin ole kuolema lähellä.

        Paksuun kalloosi ei mahdu, että nyt on kyse lääkärien tekemästä rikoksesta.

        Ja sinuun lahoon päähäsi ei mene perille se, että he ovat vasta rikoksesta epäiltyjä.


      • Kumma peruste
        Yritä nyt saada kirjoitti:

        paksuun kalloosi, että kyse ei ole hoitovirheestä vaan rikoksesta. Virheitä ja vahinkoja tekeville ihmisille sattuu joka alalla. Valitettavasti lääkärin tekemä saattaa päätyä kuolemaan.

        Olen minäkin juossut pakoon sortuvan jäähallin alta vain sen takia, että pomo teki virheen. Siinäkin ole kuolema lähellä.

        Paksuun kalloosi ei mahdu, että nyt on kyse lääkärien tekemästä rikoksesta.

        Miten on mahdollista että lääkäri on tehnyt rikoksen kun olet mennyt vapaaehtoisesti omasta pyynnöstäsi leikkaukseen jossa on tehty haluamasi toimenpide eikä siinä ole tapahtunut hoitovirhettä. Ilmeisesti olet parantunut leikkauksesta ilman komplikaatioita joten siitäkään ei voida syyttää.


      • Jos tarkoitat
        Kumma peruste kirjoitti:

        Miten on mahdollista että lääkäri on tehnyt rikoksen kun olet mennyt vapaaehtoisesti omasta pyynnöstäsi leikkaukseen jossa on tehty haluamasi toimenpide eikä siinä ole tapahtunut hoitovirhettä. Ilmeisesti olet parantunut leikkauksesta ilman komplikaatioita joten siitäkään ei voida syyttää.

        kivestenpoistoleikkausta, niin siitä tässä ei ole kyse. Yritä älykääpiö seurata, että mistä on kyse.


      • Vieläkään et tajua,
        azeriel kirjoitti:

        No nyt mä en enää ihmettele miksi lekuri teki mitä teki, sullahan on mielenterveysongelmia ROFL. Sulla on psykopaatin kaltaisia oireita, kuten hermojen menettäminen heti kun sä et saa kannatusta tai kun sun kanssa ollaan erimieltä.

        Hoitovirhe voidaan ja tutkitaan rikoksena, erityisesti kun se on johtanut kuolemaan!

        Tuomiot näistä ovat olleet sakkoja ja vakava huomautus, meneekö ohkaiseen kalloosi!

        että minun kohdallani ei ole kyse hoitovirheestä. Tutkitaan mitä tutkitaan, mutta nyt ei ole tapahtunut kuolemaan johtanutta hoitovirhettä eikä yleensäkään mitään hoitovirhettä.

        Missä tilanteessa olen menettänyt hermoni?


      • Epäselkeää tekstiä
        Jos tarkoitat kirjoitti:

        kivestenpoistoleikkausta, niin siitä tässä ei ole kyse. Yritä älykääpiö seurata, että mistä on kyse.

        Itse kerroit tekeväsi rikosilmoituksen Mattilasta koska hän tuotti sinulle ruumiinvamman ohjaamalla sinut kivestenpoistoleikaukseen. Opettele ilmaisemaan itsesi riittävän selvästi, niin meidän ei tarvitsisi arvella mitä kulloinkin kirjoituksillasi tarkoitat.


      • Opetelkaa te tuomaan
        Epäselkeää tekstiä kirjoitti:

        Itse kerroit tekeväsi rikosilmoituksen Mattilasta koska hän tuotti sinulle ruumiinvamman ohjaamalla sinut kivestenpoistoleikaukseen. Opettele ilmaisemaan itsesi riittävän selvästi, niin meidän ei tarvitsisi arvella mitä kulloinkin kirjoituksillasi tarkoitat.

        asia selkeästi esille, että tietää mistä keskustelette. Tuo outo Azeriel alkoi mussuttamaan jostain asiasta, mutta ei selvittänyt mitä asia koskee. Kun hänen epäselvään mussutukseensa vastasin, niin sitten olin mielenvikainen.

        Täällä pitäisi olla meedio, että tietäisi mitä milloinkin sotkette.


      • Oletko järkevä
        Opetelkaa te tuomaan kirjoitti:

        asia selkeästi esille, että tietää mistä keskustelette. Tuo outo Azeriel alkoi mussuttamaan jostain asiasta, mutta ei selvittänyt mitä asia koskee. Kun hänen epäselvään mussutukseensa vastasin, niin sitten olin mielenvikainen.

        Täällä pitäisi olla meedio, että tietäisi mitä milloinkin sotkette.

        Järkevintä olisi että tällainen juupas-eipäs väittely ja arvuuttelu tulevista päätöksistä jätettäisiin kokonaan tekemättä. Sitten kun tai jos tuomioita jaetaan, voimme lukea siitä lehdestäkin. Tämä palsta rauhoittuisi.


      • Kuka pakotti ottamaa
        Oletko järkevä kirjoitti:

        Järkevintä olisi että tällainen juupas-eipäs väittely ja arvuuttelu tulevista päätöksistä jätettäisiin kokonaan tekemättä. Sitten kun tai jos tuomioita jaetaan, voimme lukea siitä lehdestäkin. Tämä palsta rauhoittuisi.

        asiaan mitään kantaa?


      • Vikansa kullakin
        Opetelkaa te tuomaan kirjoitti:

        asia selkeästi esille, että tietää mistä keskustelette. Tuo outo Azeriel alkoi mussuttamaan jostain asiasta, mutta ei selvittänyt mitä asia koskee. Kun hänen epäselvään mussutukseensa vastasin, niin sitten olin mielenvikainen.

        Täällä pitäisi olla meedio, että tietäisi mitä milloinkin sotkette.

        Sinuun verrattuna Azeriel on hyvinkin terve


      • Ku ny kysyit
        Kuka pakotti ottamaa kirjoitti:

        asiaan mitään kantaa?

        Ilmeisesti sairas mielesi pakottaa sinut ottamaan kantaa jokaiseen kirjoitukseen.


      • Millä perusteella
        Vikansa kullakin kirjoitti:

        Sinuun verrattuna Azeriel on hyvinkin terve

        annat tuon kommentin?


      • Nähty on
        Vieläkään et tajua, kirjoitti:

        että minun kohdallani ei ole kyse hoitovirheestä. Tutkitaan mitä tutkitaan, mutta nyt ei ole tapahtunut kuolemaan johtanutta hoitovirhettä eikä yleensäkään mitään hoitovirhettä.

        Missä tilanteessa olen menettänyt hermoni?

        Sinulla näkyy päreet palavan joka kerta kun tänne jotain kirjoitat. Sitä enemmän mitä varmemmin tiedät olevasi väärässä.


      • Kun ny kysyit
        Millä perusteella kirjoitti:

        annat tuon kommentin?

        Sillä perusteella mitä olen täällä teidän molempien kirjoituksia lukenut.


      • Jos tarkoitat kirjoitti:

        kivestenpoistoleikkausta, niin siitä tässä ei ole kyse. Yritä älykääpiö seurata, että mistä on kyse.

        kivestenpoistoleikkausta, niin siitä tässä ei ole kyse. Yritä älykääpiö seurata, että mistä on kyse.

        Ja taas sulla meni hermot!!!!


      • ;oöö' tavalla meni
        azeriel kirjoitti:

        kivestenpoistoleikkausta, niin siitä tässä ei ole kyse. Yritä älykääpiö seurata, että mistä on kyse.

        Ja taas sulla meni hermot!!!!

        hermot?


    • Niinköhän soitti

      Tuskin soitti tai ainakaan sanoi mitään muuta kun aikataulun.

      En jaksa uskoa että he kommentoisivat suuntaan tai toiseen keskeneräistä asiaa.

      • lakimies sanoi

        että kyseessä on hyvin vakava tapaus. Koska tiedän mitä on tapahtunut niin on helppo yhtyä tuohon asiaan.


      • Kuka kyseessä
        lakimies sanoi kirjoitti:

        että kyseessä on hyvin vakava tapaus. Koska tiedän mitä on tapahtunut niin on helppo yhtyä tuohon asiaan.

        Sitten voitkin kertoa hänen nimensä täällä.


      • Et tee mitään sillä
        Kuka kyseessä kirjoitti:

        Sitten voitkin kertoa hänen nimensä täällä.

        tiedolla kuka on kyseessä. Ota yhteyttä oikeusasiamiehen toimistoon, niin varmasti saat sieltä tietää kuka on kyseessä.


      • Ei yllättänyt
        Et tee mitään sillä kirjoitti:

        tiedolla kuka on kyseessä. Ota yhteyttä oikeusasiamiehen toimistoon, niin varmasti saat sieltä tietää kuka on kyseessä.

        Arvasin!
        Et uskalla kertoa nimeä koska kertomuksesi ei ole todellisten tapahtumien mukainen.


      • Kuinka tyhmä olet?
        Ei yllättänyt kirjoitti:

        Arvasin!
        Et uskalla kertoa nimeä koska kertomuksesi ei ole todellisten tapahtumien mukainen.

        Jos kerron sen lakimiehen nimen niin miten varmistat asian. Soitatko hänelle ja kuvittelet, että hän sinulle jotain kertoo. Putoa taas vaihteeksi maan pinnalle


      • Ei yllätä
        Kuinka tyhmä olet? kirjoitti:

        Jos kerron sen lakimiehen nimen niin miten varmistat asian. Soitatko hänelle ja kuvittelet, että hän sinulle jotain kertoo. Putoa taas vaihteeksi maan pinnalle

        Selityksiä ja lisää selityksiä. Se onkin hyvä keino koettaa kiemurrella ettei paljastuisi jutut perättömiksi.


      • Sinullahan on hyvää
        Ei yllätä kirjoitti:

        Selityksiä ja lisää selityksiä. Se onkin hyvä keino koettaa kiemurrella ettei paljastuisi jutut perättömiksi.

        aikaa selvittää asioiden todenperäisyys.


      • Ei tullut nimeä
        Sinullahan on hyvää kirjoitti:

        aikaa selvittää asioiden todenperäisyys.

        Julkisessa virassa olevan nimen voi paljastaa jos asia liittyy viranhoitoon. Nyt olikin viisaampi jättää nimi paljastamatta, ettei vaan joudu syytteeseen valheellisen tiedon levittämisestä.


      • Edelleen suosittelen
        Ei tullut nimeä kirjoitti:

        Julkisessa virassa olevan nimen voi paljastaa jos asia liittyy viranhoitoon. Nyt olikin viisaampi jättää nimi paljastamatta, ettei vaan joudu syytteeseen valheellisen tiedon levittämisestä.

        käsittelee.että kysyt sitä oikeusasiamieheltä. Hän varmasti kertoo kuka lakimies siellä asiaani käsittelee.

        Jos asia noin kovin vaivaa, niin helppohan sinun on sinne soittaa vai eikö sinulla ole puhelin rahaa?


      • ...
        Edelleen suosittelen kirjoitti:

        käsittelee.että kysyt sitä oikeusasiamieheltä. Hän varmasti kertoo kuka lakimies siellä asiaani käsittelee.

        Jos asia noin kovin vaivaa, niin helppohan sinun on sinne soittaa vai eikö sinulla ole puhelin rahaa?

        Vieläkö jostain löytyy kolikkopuhelimia johon tarvitaan puhelinrahaa?


      • Olen ymmärtänyt
        ... kirjoitti:

        Vieläkö jostain löytyy kolikkopuhelimia johon tarvitaan puhelinrahaa?

        että puhelinlaskut täytyy maksaa, mutta saatan olla väärässä?


      • Tuttu tyylisi
        Edelleen suosittelen kirjoitti:

        käsittelee.että kysyt sitä oikeusasiamieheltä. Hän varmasti kertoo kuka lakimies siellä asiaani käsittelee.

        Jos asia noin kovin vaivaa, niin helppohan sinun on sinne soittaa vai eikö sinulla ole puhelin rahaa?

        Järkevä sanottava näemmä loppui, kun siirryt viisastelulinjalle.


      • Sinun tuttu tyylisi
        Tuttu tyylisi kirjoitti:

        Järkevä sanottava näemmä loppui, kun siirryt viisastelulinjalle.

        erottuu myös erittäin selvästi. Mutta pidä linjasi sitä on kiva nauraa.


      • Kuinka on
        Sinun tuttu tyylisi kirjoitti:

        erottuu myös erittäin selvästi. Mutta pidä linjasi sitä on kiva nauraa.

        Kaikesta päätellen kirjoitukset täällä ennemminkin itkettävät sinua.


      • Täytyy sanoa, että
        Kuinka on kirjoitti:

        Kaikesta päätellen kirjoitukset täällä ennemminkin itkettävät sinua.

        joskus idioottien keskustelu myös itkettää. Kun oikein näyttävät tyhmyytensä niin ei sitä aina oikein nauraakaan voi.


      • Melko oikein
        Täytyy sanoa, että kirjoitti:

        joskus idioottien keskustelu myös itkettää. Kun oikein näyttävät tyhmyytensä niin ei sitä aina oikein nauraakaan voi.

        Juuri niin sinun juttuihisi täällä suhtaudutaan. Ei tiedetä itkeäkö vai nauraa.


    • Idiootti näyttää

      siinä todellisen idioottimaisuutensa, kun ei ala asialliseen keskusteluun. Sensijaan mämä idiootit alkavat vain vittuilemaan koska eivät muuta osaa.

      • jkjijkjkjkjkkkkk

        "oikeusasiamiehen lakimies ja sanoi, että kyseessä on hyvin vakava tapaus. "

        Kyllä nyt alkaa olla todella vakava tapaus! Toivottavasti laittaa tämän palstan aloittajan johonkin hoitokotiin lepäämään! Että osaa olla raskas ruikuttaja!!


      • Onko sinulla
        jkjijkjkjkjkkkkk kirjoitti:

        "oikeusasiamiehen lakimies ja sanoi, että kyseessä on hyvin vakava tapaus. "

        Kyllä nyt alkaa olla todella vakava tapaus! Toivottavasti laittaa tämän palstan aloittajan johonkin hoitokotiin lepäämään! Että osaa olla raskas ruikuttaja!!

        joku pakko lukea näitä kirjoituksia.


      • Kysyn määki
        Onko sinulla kirjoitti:

        joku pakko lukea näitä kirjoituksia.

        Onko sinulla joku pakko kirjoitella tänne?


      • Mene määkimään
        Kysyn määki kirjoitti:

        Onko sinulla joku pakko kirjoitella tänne?

        vaikka jonnekin niitylle.


      • Hyvä irea
        Mene määkimään kirjoitti:

        vaikka jonnekin niitylle.

        Kyl määki turuus


      • Niin ne turkulaiset
        Hyvä irea kirjoitti:

        Kyl määki turuus

        Turuus. Pääsisikin sinne kulttuurin kehtoon asumaan.


      • sinne vaa
        Niin ne turkulaiset kirjoitti:

        Turuus. Pääsisikin sinne kulttuurin kehtoon asumaan.

        Ei kukaan täysjärkinen vapaaehtoisesti turkuun muuta.


      • Missähän ne
        sinne vaa kirjoitti:

        Ei kukaan täysjärkinen vapaaehtoisesti turkuun muuta.

        täysjärkiset asuvat?


      • Melko lähellä
        Missähän ne kirjoitti:

        täysjärkiset asuvat?

        Raisiossa! Vähäjärkiset muuttavat sieltä pois.


      • Raisio on tunnettu
        Melko lähellä kirjoitti:

        Raisiossa! Vähäjärkiset muuttavat sieltä pois.

        isona risteyksenä.


    • Jallu piko

      Sit sulla onki kiireine ensviikko. Maanantaist alkae soittele EPAMlle ja kysele jok päätös o tehty. Ja sit vaa oottelet postiluuku alla jok koht tulloo. Siin mene käteväst ens viikko ast ja saatta orotelles pääst katket verisuani tai par.

      Ja ku se vihro tulee niin sit keksimä selityksi mix EOAMki otti moise kanna ette mitä rikost oo tapahtunu.

      • Varmasti omasta

        mielestäsi tuo oli joku huumoripläjäys.


      • Onneton tapaus
        Varmasti omasta kirjoitti:

        mielestäsi tuo oli joku huumoripläjäys.

        Taas on yöllä kytätty netissä kun ei muuta elämää ole!


      • Eri kirjoittaja
        Onneton tapaus kirjoitti:

        Taas on yöllä kytätty netissä kun ei muuta elämää ole!

        Kaikki eivät ole kaltaisiasi että menee nukkumaan klo 20. Minäkin olin tuohon kirjoitusaikaan valmistelemassa nukkumaanmenoa (en ollut kylläkään netissä) vaikka heräsinkin tänä aamuna klo 6. "Normaali-ihmiset" voivat hyvinkin valvoa klo 23 saakka vaikka heräisikin aamulla aikaisin. Klo 22.27 ei ole ainakaan minun tulkintani mukaan vielä yötä, vaan myöhäisiltaa.


      • Jotkut ihmiset
        Eri kirjoittaja kirjoitti:

        Kaikki eivät ole kaltaisiasi että menee nukkumaan klo 20. Minäkin olin tuohon kirjoitusaikaan valmistelemassa nukkumaanmenoa (en ollut kylläkään netissä) vaikka heräsinkin tänä aamuna klo 6. "Normaali-ihmiset" voivat hyvinkin valvoa klo 23 saakka vaikka heräisikin aamulla aikaisin. Klo 22.27 ei ole ainakaan minun tulkintani mukaan vielä yötä, vaan myöhäisiltaa.

        voivat aamulla nukkua miten pitkään haluavat joten mitä se kellekään kuuluu miten myöhään netissä ovat.


      • Olin aikanaan työssä
        Jotkut ihmiset kirjoitti:

        voivat aamulla nukkua miten pitkään haluavat joten mitä se kellekään kuuluu miten myöhään netissä ovat.

        jossa työpäivä saattoi loppua illalla kello 23.30 ja siihen kotimatka 1/2 tuntia. Muutama tunti unta ja taas aamulla kello 7 töihin. Varmasti tuon kitisijän mielestä minulla ei ollut muuta elämään kun työajat olivat tuollaisia.


      • Näin se on

        Nyt on sitten Kaarinassa piiiiiitkä viikko kun odotellaan postia


      • Merkillistä kyllä
        Olin aikanaan työssä kirjoitti:

        jossa työpäivä saattoi loppua illalla kello 23.30 ja siihen kotimatka 1/2 tuntia. Muutama tunti unta ja taas aamulla kello 7 töihin. Varmasti tuon kitisijän mielestä minulla ei ollut muuta elämään kun työajat olivat tuollaisia.

        niin tällä kertaa Valvira oli toimittanut lausuntonsa määräaikaan mennessä oikeusasiamiehelle. Olikohan tullut tiukka ukaasi, että pelleilyn pitää loppua.

        Viiimeksihän lausunto jossa törkeästi valehdeltiin tuli lähes kolme kuukautta määräajan jälkeen. Siinä valehdeltiin ja vääristeltiin totuutta.

        Mielenkiintoista katsoa, että mitä Valvira on tällä kertaa saanut aikaan.


      • tällä viikollako?
        Merkillistä kyllä kirjoitti:

        niin tällä kertaa Valvira oli toimittanut lausuntonsa määräaikaan mennessä oikeusasiamiehelle. Olikohan tullut tiukka ukaasi, että pelleilyn pitää loppua.

        Viiimeksihän lausunto jossa törkeästi valehdeltiin tuli lähes kolme kuukautta määräajan jälkeen. Siinä valehdeltiin ja vääristeltiin totuutta.

        Mielenkiintoista katsoa, että mitä Valvira on tällä kertaa saanut aikaan.

        Milloin oikeesti saa tietää mikä se lopullinen päätös on?


      • Päätös luvattiin
        tällä viikollako? kirjoitti:

        Milloin oikeesti saa tietää mikä se lopullinen päätös on?

        pian lausunnon tulon jälkeen, Olen kuitenkin jo oppinut, että se "pian" voi kestää kuukausia.

        Menihän ensimmäisen selvityksen tuloonkin lähes kolme kuukautta ylimääräistä aikaa.


      • Aika näyttää
        Päätös luvattiin kirjoitti:

        pian lausunnon tulon jälkeen, Olen kuitenkin jo oppinut, että se "pian" voi kestää kuukausia.

        Menihän ensimmäisen selvityksen tuloonkin lähes kolme kuukautta ylimääräistä aikaa.

        Kaivattutös on itse asiassa vasta oikeusasiamiehen ratkaisu siitä onko asiassa hänen nähdäkseen toimittu lain mukaan vai ei.

        Sen jälkeen asia joko raukeaa tai hän voi lähettää sen eteenpäin jolloin se osapuolten välillä joko sovitaan tai ratkaistaan oikeudessa. Viimeinen sana voi tulla korkeimmasta oikeudesta vasta vuosien päästä.

        Oikeusasiamiehen päätös ei vielä ole mikään tae syyllisyydestä saati syyttämyydestä, varsinkin kun soveltuvaa ennakkotapausta ei taida löytyä.


      • Kannattaa muistaa,
        Aika näyttää kirjoitti:

        Kaivattutös on itse asiassa vasta oikeusasiamiehen ratkaisu siitä onko asiassa hänen nähdäkseen toimittu lain mukaan vai ei.

        Sen jälkeen asia joko raukeaa tai hän voi lähettää sen eteenpäin jolloin se osapuolten välillä joko sovitaan tai ratkaistaan oikeudessa. Viimeinen sana voi tulla korkeimmasta oikeudesta vasta vuosien päästä.

        Oikeusasiamiehen päätös ei vielä ole mikään tae syyllisyydestä saati syyttämyydestä, varsinkin kun soveltuvaa ennakkotapausta ei taida löytyä.

        että asiassa ei ole kyse hoitovirheestä vaan törkeästä rikoksesta.


      • Kannattaa muistaa
        Kannattaa muistaa, kirjoitti:

        että asiassa ei ole kyse hoitovirheestä vaan törkeästä rikoksesta.

        Kannattaa muistaa, että tapauksessa vasta tutkitaan onko mahdollisesti syytä epäillä rikosta.


      • Mikäli poliisi ei
        Kannattaa muistaa kirjoitti:

        Kannattaa muistaa, että tapauksessa vasta tutkitaan onko mahdollisesti syytä epäillä rikosta.

        ole oikein korruptoitunutta ja lahjottavissa, niin lääkäreitä syytetään henkisestä kidutuksesta joka on vakava rikos. Sen perusteella mitä tässä asiassa on ilmitullut epäilen vahvasti sitä, että poliisi on korruptoitunut.


      • Kas vaan
        Mikäli poliisi ei kirjoitti:

        ole oikein korruptoitunutta ja lahjottavissa, niin lääkäreitä syytetään henkisestä kidutuksesta joka on vakava rikos. Sen perusteella mitä tässä asiassa on ilmitullut epäilen vahvasti sitä, että poliisi on korruptoitunut.

        Ja mikä antaa aiheen epäillä poliisin toimintaa puolueelliseksi?


      • Väärä kohde
        Mikäli poliisi ei kirjoitti:

        ole oikein korruptoitunutta ja lahjottavissa, niin lääkäreitä syytetään henkisestä kidutuksesta joka on vakava rikos. Sen perusteella mitä tässä asiassa on ilmitullut epäilen vahvasti sitä, että poliisi on korruptoitunut.

        Ei poliisi nosta syytteitä. Se ainoastaan kerää todisteet ja toimittaa ne syyttäjälle joka päättää mahdollisista jatkotoimista.

        Syyttäjällä on valta päättää joutuvatko lääkärit oikeuteen vai ei. Hänen lahjomattomuuttaan sinun pitää epäillä.


      • Poliisin tähänastine
        Kas vaan kirjoitti:

        Ja mikä antaa aiheen epäillä poliisin toimintaa puolueelliseksi?

        toiminta ei kestä päivänvaloa.


      • Toistaiseksi poliisi
        Väärä kohde kirjoitti:

        Ei poliisi nosta syytteitä. Se ainoastaan kerää todisteet ja toimittaa ne syyttäjälle joka päättää mahdollisista jatkotoimista.

        Syyttäjällä on valta päättää joutuvatko lääkärit oikeuteen vai ei. Hänen lahjomattomuuttaan sinun pitää epäillä.

        toiminta on sellaista, että olen tehnyt hyvillä perusteilla poliisista kantelun oikeusasimiehelle.


      • Aina paranee
        Toistaiseksi poliisi kirjoitti:

        toiminta on sellaista, että olen tehnyt hyvillä perusteilla poliisista kantelun oikeusasimiehelle.

        No mitä poliisi on tehnyt tai jättänyt tekemättä? Ja mikä on mainitsemasi hyvä perustelu?


      • Tein tähän asiaan
        Aina paranee kirjoitti:

        No mitä poliisi on tehnyt tai jättänyt tekemättä? Ja mikä on mainitsemasi hyvä perustelu?

        liittyen rikosilmoituksen ja siinä yhteydessä poliisi syyllistyi rikokseen.


      • No mitä tapahtui
        Tein tähän asiaan kirjoitti:

        liittyen rikosilmoituksen ja siinä yhteydessä poliisi syyllistyi rikokseen.

        Mikä oli se konkreettinen rikos jonka poliisi teki?


      • Kun tämä sotku
        No mitä tapahtui kirjoitti:

        Mikä oli se konkreettinen rikos jonka poliisi teki?

        alkoi, niin siinä poliisi syyllistyi ensimmäiseen rikokseen. Poliisillakin on säännöt minkä mukaan poliisin tulee toimia ja jos rikkoo sääntöjä, niin syyllistyy virkarikokseen.


      • Arska Tenu
        No mitä tapahtui kirjoitti:

        Mikä oli se konkreettinen rikos jonka poliisi teki?

        Älä suotta kysy, ei se kerro koska tietää joutuvansa naurunalaiseksi jos menee kertomaan. Selitykseksi tulee kaikkea soopaa johon ei usko itsekään.


      • Vakava tapaus
        Kun tämä sotku kirjoitti:

        alkoi, niin siinä poliisi syyllistyi ensimmäiseen rikokseen. Poliisillakin on säännöt minkä mukaan poliisin tulee toimia ja jos rikkoo sääntöjä, niin syyllistyy virkarikokseen.

        Kumma kuinka sinua vainoaa sairaala, Valvira ja nyt vielä poliisikin.


      • Katsokaa mitä laki
        Kun tämä sotku kirjoitti:

        alkoi, niin siinä poliisi syyllistyi ensimmäiseen rikokseen. Poliisillakin on säännöt minkä mukaan poliisin tulee toimia ja jos rikkoo sääntöjä, niin syyllistyy virkarikokseen.

        sanoo törkeästä virka-aseman väärinkäytöstä.


      • Sinähän sen tiedät
        Arska Tenu kirjoitti:

        Älä suotta kysy, ei se kerro koska tietää joutuvansa naurunalaiseksi jos menee kertomaan. Selitykseksi tulee kaikkea soopaa johon ei usko itsekään.

        mitä minä sanon, kun ilmeisesti olet asianomainen ja hyvin perillä tästä sotkusta. Jos et ole asianomainen niin pidä suusi kiinni.


      • Kauhia rikos
        Kun tämä sotku kirjoitti:

        alkoi, niin siinä poliisi syyllistyi ensimmäiseen rikokseen. Poliisillakin on säännöt minkä mukaan poliisin tulee toimia ja jos rikkoo sääntöjä, niin syyllistyy virkarikokseen.

        Vähäinen sääntöjen rikkominen ei ole rikos ja silloin ei voi syyllistyä myöskään rikokseen. Isommat jutut onkin sitren asia erikseen. Eikö poliisi sanonut sinulle 'päivää' kun menit siellä käymään?


      • Et siis osannut
        Kauhia rikos kirjoitti:

        Vähäinen sääntöjen rikkominen ei ole rikos ja silloin ei voi syyllistyä myöskään rikokseen. Isommat jutut onkin sitren asia erikseen. Eikö poliisi sanonut sinulle 'päivää' kun menit siellä käymään?

        katsoa Googlelta mitä laki sanoo törkeästä virka-aseman väärinkäytöstä? Sen sijaan aloit viisastelemaan asiasta josta et mitään tiedä.


      • Arska Tenu
        Sinähän sen tiedät kirjoitti:

        mitä minä sanon, kun ilmeisesti olet asianomainen ja hyvin perillä tästä sotkusta. Jos et ole asianomainen niin pidä suusi kiinni.

        Kuten sanoin!

        Ei herunut vastausta.


      • Skrnkfkkddd
        Katsokaa mitä laki kirjoitti:

        sanoo törkeästä virka-aseman väärinkäytöstä.

        Nauroiko poliii päin naamaa kun menit tekemään rikosilmoitusta Mattilasta?


      • Enkö vastannut, että
        Arska Tenu kirjoitti:

        Kuten sanoin!

        Ei herunut vastausta.

        poliisi teki virkarikoksen?


      • Ennenkin havaittu
        Et siis osannut kirjoitti:

        katsoa Googlelta mitä laki sanoo törkeästä virka-aseman väärinkäytöstä? Sen sijaan aloit viisastelemaan asiasta josta et mitään tiedä.

        Harvinaisen heikkohermoinen jätkä


      • Liian vaikea
        No mitä tapahtui kirjoitti:

        Mikä oli se konkreettinen rikos jonka poliisi teki?

        Älä käytä sivistyssanoja. Hän ei ymmärrä niitä ja hermostuu kun niitä kysymyksessä mukana on.


      • Rikosilmoitus on
        Skrnkfkkddd kirjoitti:

        Nauroiko poliii päin naamaa kun menit tekemään rikosilmoitusta Mattilasta?

        kätevä tehdä sähkoisesti. Ilmeisesti ette osaa Googlelta katsoa mitä laki sanoo törkeästä virka-ase,an väärinkäytöstä. Koska ette osaa yksinkertaista asiaa, niin yritätte kääntää asiaa muuksi.


      • Teille on liian
        Liian vaikea kirjoitti:

        Älä käytä sivistyssanoja. Hän ei ymmärrä niitä ja hermostuu kun niitä kysymyksessä mukana on.

        vaikeaa selvittää mitä laki sanoo törkeästä virka-aseman väärinkäytöstä.


      • Ei Valvira ja poliis
        Vakava tapaus kirjoitti:

        Kumma kuinka sinua vainoaa sairaala, Valvira ja nyt vielä poliisikin.

        minua Vainoa ne vaan syyllistyvät rikoksiin. Tosin ihmisille joilla on teidän älykkyystasonne asiaa on turha yrittää selittää.


      • Nähty on
        Ei Valvira ja poliis kirjoitti:

        minua Vainoa ne vaan syyllistyvät rikoksiin. Tosin ihmisille joilla on teidän älykkyystasonne asiaa on turha yrittää selittää.

        Ihmisen jolla on sinun älykkyysosamääräsi, vai pitäisikö sanoa jakojäännös, on mahdotonta selittää asioita niin että tulisi selkeästi itsensä ilmaisseeksi. Mikä on täällä nähty usein ja taas uudelleen.


      • Osoittaa varmasti
        Nähty on kirjoitti:

        Ihmisen jolla on sinun älykkyysosamääräsi, vai pitäisikö sanoa jakojäännös, on mahdotonta selittää asioita niin että tulisi selkeästi itsensä ilmaisseeksi. Mikä on täällä nähty usein ja taas uudelleen.

        valtavan suurta älykkyyttä, että aina saat väännettyä asian aivan muuksi. Sitä älykkyyttä sinulla on. Kirjoittaa mitä tahansa, niin aina alkaa vittuilu.

        Vittuili on hyvä suojautumiskeino ja sillä saa peitettyä hyvin oman tyhmyytentsä Sitä sinä harrastat.


      • Ei Valvira ja poliis kirjoitti:

        minua Vainoa ne vaan syyllistyvät rikoksiin. Tosin ihmisille joilla on teidän älykkyystasonne asiaa on turha yrittää selittää.

        minua Vainoa ne vaan syyllistyvät rikoksiin. Tosin ihmisille joilla on teidän älykkyystasonne asiaa on turha yrittää selittää.

        * Ja taas meni hermot, kohta taas kyselee ihmeitä.


      • Jos on suorasanainen
        azeriel kirjoitti:

        minua Vainoa ne vaan syyllistyvät rikoksiin. Tosin ihmisille joilla on teidän älykkyystasonne asiaa on turha yrittää selittää.

        * Ja taas meni hermot, kohta taas kyselee ihmeitä.

        niin sinun mielestäsi se tarkoittaa, että menee hermot. Ilmankos olen aina pitänyt sinua pimpona.


      • ja jatkuu...
        Poliisin tähänastine kirjoitti:

        toiminta ei kestä päivänvaloa.

        Ahaa, nyt sitten valmistelet jatkokertomuksen seuraavaa selitystä että poliisi on korruptoitunut kun lääkäreitä ei saatukaan vankilaan.


      • viilataan pilkkua
        Jos on suorasanainen kirjoitti:

        niin sinun mielestäsi se tarkoittaa, että menee hermot. Ilmankos olen aina pitänyt sinua pimpona.

        Mitä tuo pimpona tarkoittaa? Tarkoitit varmaan bimbona?


      • Selitä tarkemmin
        Teille on liian kirjoitti:

        vaikeaa selvittää mitä laki sanoo törkeästä virka-aseman väärinkäytöstä.

        Koska et suostu selittämään miten poliisi on käyttänyt virka-asemaansa väärin, meidänkin on vaikeaa alkaa arvuuttelemaan mitä tarkoitat. Viittaaminen lakiin ei anna mitään selitystä ellet kerro miten poliisi käytti väärin virka-asemaansa sinua kohtaan.

        Yhden arvauksen voisin heittää: Poliisin tutkijalla on oikeus rikosilmoitusta vastaanottaessaan päättää ettei ilmoitus aiheuta toimenpiteitä ja siirtää se ns. mappi ööhön.


      • Taas väärin
        Enkö vastannut, että kirjoitti:

        poliisi teki virkarikoksen?

        Tämä voi yllättää sinut, mutta lakikirja ei tunne rikosnimikettä 'virkarikos'.


      • Onko Vaino vai vaino
        Ei Valvira ja poliis kirjoitti:

        minua Vainoa ne vaan syyllistyvät rikoksiin. Tosin ihmisille joilla on teidän älykkyystasonne asiaa on turha yrittää selittää.

        Virossa oli joskus Vaino niminen poliitikko. Onko sellainen jo muuttanut suomeenkin, vai kenestä Vainosta nyt puhutaan?


      • Ensimmäisen
        Selitä tarkemmin kirjoitti:

        Koska et suostu selittämään miten poliisi on käyttänyt virka-asemaansa väärin, meidänkin on vaikeaa alkaa arvuuttelemaan mitä tarkoitat. Viittaaminen lakiin ei anna mitään selitystä ellet kerro miten poliisi käytti väärin virka-asemaansa sinua kohtaan.

        Yhden arvauksen voisin heittää: Poliisin tutkijalla on oikeus rikosilmoitusta vastaanottaessaan päättää ettei ilmoitus aiheuta toimenpiteitä ja siirtää se ns. mappi ööhön.

        törttöilyn poliisi teki, kun tämä sotku alkoi. Suominen teki rikosilmoituksen Helsingin poliisille, josta poliisi soitti minulle samana iltana. Olin autuaan tietämätön siitä mitä asia koski eikä tuo poliisikaan vaivautunut sitä minulle kertomaan.

        Samana iltana noin kello 21.30 odottaessani Tallinnan satamassa laivan lähtöä takaisin Suomeen poikani soitti, että poliisit olivat käyneet kotonani.

        Ihmettelin, että mitä oli tekeillä sillä en tiennyt mitään syytä tähän outoon toimintaan. Tulin kotiin ja ajattelin, että kai poliisi ottaa yhteyttä jos asiaa on.

        Meni viikko ja mitään ei tapahtunut eikä asia selvinnyt minulle. Seuraavana torstaina olin taas lähdössä Tallinnaan, mutta tulli esti Hesan satamassa aikeeni. ja matkani meni pilalle.

        Poliisi ei saa aiheuttaa mitään ylimääräistä vaikeutta ihmiselle. Poliisilla oli viikko aikaa ottaa minuun yhteyttä, mutta mitään ei kuulunut. Jos poliisi olisi soittanut minulle, niin olisin mennyt käymään siellä.

        Poliisilla ei ole mitään oikeutta aiheuttaa kenellekään henkilölle aiheettomia taloudellisia menetyksiä.

        Tämä oli vasta ensimmäinen poliisin törttöily josta tein kantelun.


      • Nyt naurattaa ja paljon
        Ensimmäisen kirjoitti:

        törttöilyn poliisi teki, kun tämä sotku alkoi. Suominen teki rikosilmoituksen Helsingin poliisille, josta poliisi soitti minulle samana iltana. Olin autuaan tietämätön siitä mitä asia koski eikä tuo poliisikaan vaivautunut sitä minulle kertomaan.

        Samana iltana noin kello 21.30 odottaessani Tallinnan satamassa laivan lähtöä takaisin Suomeen poikani soitti, että poliisit olivat käyneet kotonani.

        Ihmettelin, että mitä oli tekeillä sillä en tiennyt mitään syytä tähän outoon toimintaan. Tulin kotiin ja ajattelin, että kai poliisi ottaa yhteyttä jos asiaa on.

        Meni viikko ja mitään ei tapahtunut eikä asia selvinnyt minulle. Seuraavana torstaina olin taas lähdössä Tallinnaan, mutta tulli esti Hesan satamassa aikeeni. ja matkani meni pilalle.

        Poliisi ei saa aiheuttaa mitään ylimääräistä vaikeutta ihmiselle. Poliisilla oli viikko aikaa ottaa minuun yhteyttä, mutta mitään ei kuulunut. Jos poliisi olisi soittanut minulle, niin olisin mennyt käymään siellä.

        Poliisilla ei ole mitään oikeutta aiheuttaa kenellekään henkilölle aiheettomia taloudellisia menetyksiä.

        Tämä oli vasta ensimmäinen poliisin törttöily josta tein kantelun.

        Yritätkö selittää että poliisi syyllistyy virka-aseman väärinkäyttöön kiinniottaessaan henkilöitä joista on tehty rikosilmoitus ja jotka yritetään saada kuulusteltaviksi?

        Mielesi on kieroutuneempi kun mitä uskottiinkaan!


      • Tämä voi yllättää
        Taas väärin kirjoitti:

        Tämä voi yllättää sinut, mutta lakikirja ei tunne rikosnimikettä 'virkarikos'.

        sinut, mutta virkarikos=virka-aseman väärinkäyttö


      • Naurattaa vielä lisä
        Nyt naurattaa ja paljon kirjoitti:

        Yritätkö selittää että poliisi syyllistyy virka-aseman väärinkäyttöön kiinniottaessaan henkilöitä joista on tehty rikosilmoitus ja jotka yritetään saada kuulusteltaviksi?

        Mielesi on kieroutuneempi kun mitä uskottiinkaan!

        sanoinko minä noin? Sanoin, että poliisilla oli aikaa kokonainen viikko kutsua minut kuulusteluun, mutta tämän asian poliisi laiminlöi täysin. Poliisi olisi voinut halutessaan kuulustella minut Turussa jos olisi halunnut.

        Siinä poliisi teki törkeästi väärin, että esti minun Viron matkani. Mitä mielenkiintoista tähän keksit .


      • Paskaa jauhat taas
        Tämä voi yllättää kirjoitti:

        sinut, mutta virkarikos=virka-aseman väärinkäyttö

        Esitä se lainkohta jossa mainitaan rikosnimike "virkarikos"!

        Selityksiä ja vittuilua sinulta kyllä tulee, mutta ei oikeaa lainkohtaa.


      • Fakta juttu
        Naurattaa vielä lisä kirjoitti:

        sanoinko minä noin? Sanoin, että poliisilla oli aikaa kokonainen viikko kutsua minut kuulusteluun, mutta tämän asian poliisi laiminlöi täysin. Poliisi olisi voinut halutessaan kuulustella minut Turussa jos olisi halunnut.

        Siinä poliisi teki törkeästi väärin, että esti minun Viron matkani. Mitä mielenkiintoista tähän keksit .

        Tulli ja poliisi teki täysin oikein estäessään rikoksesta epäillyn maastapoistumisen.

        Kun niin mielelläsi esittelet laintietämystäsi, niin kerro mitä lainkohtaa poliisi rikkoi?


      • Oikein meni
        Ensimmäisen kirjoitti:

        törttöilyn poliisi teki, kun tämä sotku alkoi. Suominen teki rikosilmoituksen Helsingin poliisille, josta poliisi soitti minulle samana iltana. Olin autuaan tietämätön siitä mitä asia koski eikä tuo poliisikaan vaivautunut sitä minulle kertomaan.

        Samana iltana noin kello 21.30 odottaessani Tallinnan satamassa laivan lähtöä takaisin Suomeen poikani soitti, että poliisit olivat käyneet kotonani.

        Ihmettelin, että mitä oli tekeillä sillä en tiennyt mitään syytä tähän outoon toimintaan. Tulin kotiin ja ajattelin, että kai poliisi ottaa yhteyttä jos asiaa on.

        Meni viikko ja mitään ei tapahtunut eikä asia selvinnyt minulle. Seuraavana torstaina olin taas lähdössä Tallinnaan, mutta tulli esti Hesan satamassa aikeeni. ja matkani meni pilalle.

        Poliisi ei saa aiheuttaa mitään ylimääräistä vaikeutta ihmiselle. Poliisilla oli viikko aikaa ottaa minuun yhteyttä, mutta mitään ei kuulunut. Jos poliisi olisi soittanut minulle, niin olisin mennyt käymään siellä.

        Poliisilla ei ole mitään oikeutta aiheuttaa kenellekään henkilölle aiheettomia taloudellisia menetyksiä.

        Tämä oli vasta ensimmäinen poliisin törttöily josta tein kantelun.

        Muistatko kun kerroit poliisin soittaessaan kysyneen olinpaikkaasi etlä sitä heille kertonut?

        Ei sitten mikään ihme että panivat haun 'tavattaessa kiinniotettava' päälle.


      • Ja lisää tulossa
        Ensimmäisen kirjoitti:

        törttöilyn poliisi teki, kun tämä sotku alkoi. Suominen teki rikosilmoituksen Helsingin poliisille, josta poliisi soitti minulle samana iltana. Olin autuaan tietämätön siitä mitä asia koski eikä tuo poliisikaan vaivautunut sitä minulle kertomaan.

        Samana iltana noin kello 21.30 odottaessani Tallinnan satamassa laivan lähtöä takaisin Suomeen poikani soitti, että poliisit olivat käyneet kotonani.

        Ihmettelin, että mitä oli tekeillä sillä en tiennyt mitään syytä tähän outoon toimintaan. Tulin kotiin ja ajattelin, että kai poliisi ottaa yhteyttä jos asiaa on.

        Meni viikko ja mitään ei tapahtunut eikä asia selvinnyt minulle. Seuraavana torstaina olin taas lähdössä Tallinnaan, mutta tulli esti Hesan satamassa aikeeni. ja matkani meni pilalle.

        Poliisi ei saa aiheuttaa mitään ylimääräistä vaikeutta ihmiselle. Poliisilla oli viikko aikaa ottaa minuun yhteyttä, mutta mitään ei kuulunut. Jos poliisi olisi soittanut minulle, niin olisin mennyt käymään siellä.

        Poliisilla ei ole mitään oikeutta aiheuttaa kenellekään henkilölle aiheettomia taloudellisia menetyksiä.

        Tämä oli vasta ensimmäinen poliisin törttöily josta tein kantelun.

        Tekstistäsi päätellen poliisi olisi tehnyt muitakin virheitä?


      • Teille älypäille
        Ja lisää tulossa kirjoitti:

        Tekstistäsi päätellen poliisi olisi tehnyt muitakin virheitä?

        tiedoksi seeuraava asia. Poliisilla ei ole mitään lainmukaista oikeutta aiheuttaa kenellekään ihmiselle tarpeettomia taloudellisia menetyksiä.

        Poliisilla oli viikko aikaa ottaa Turussa minuun yhteyttä, mutta tämän asian poliisi laiminlöi täysin. Jos poliisi olisi menetellyt asiassa oikein, niin poliisi olisi soittanut tuon viikon aikana minulle ja pyytänyt käymään. Jos poliisi olisi näin menetellyt, niin mitään taloudellista vahinkoa ei minulle olisi syntynyt.

        Värällä toiminnallaan poliisi aiheutti minulle huomattavat taloudelliset menetykset.

        Tätähän nämä älypäät eivät pysty ymmärtämään.


      • Suhteellista sekin
        Teille älypäille kirjoitti:

        tiedoksi seeuraava asia. Poliisilla ei ole mitään lainmukaista oikeutta aiheuttaa kenellekään ihmiselle tarpeettomia taloudellisia menetyksiä.

        Poliisilla oli viikko aikaa ottaa Turussa minuun yhteyttä, mutta tämän asian poliisi laiminlöi täysin. Jos poliisi olisi menetellyt asiassa oikein, niin poliisi olisi soittanut tuon viikon aikana minulle ja pyytänyt käymään. Jos poliisi olisi näin menetellyt, niin mitään taloudellista vahinkoa ei minulle olisi syntynyt.

        Värällä toiminnallaan poliisi aiheutti minulle huomattavat taloudelliset menetykset.

        Tätähän nämä älypäät eivät pysty ymmärtämään.

        Tallinnan matkan peruuntuminen aiheuttaa HUOMATTAVAT taloudelliset menetykset. Persaukiselle kymppikin o n huomattava summa.


      • Niin persaukiselle
        Suhteellista sekin kirjoitti:

        Tallinnan matkan peruuntuminen aiheuttaa HUOMATTAVAT taloudelliset menetykset. Persaukiselle kymppikin o n huomattava summa.

        Mutta kuka on persaukinen?


      • Se joka
        Niin persaukiselle kirjoitti:

        Mutta kuka on persaukinen?

        Varmaankin juuri se joka merkittäviä taloudellisia tappioita itkee. Jätä korvausvaatimus poliisin toiminnasta, joku viranomainen varmaan auttaa sinua mielellään.


      • Outo ajatusmaailma
        Se joka kirjoitti:

        Varmaankin juuri se joka merkittäviä taloudellisia tappioita itkee. Jätä korvausvaatimus poliisin toiminnasta, joku viranomainen varmaan auttaa sinua mielellään.

        Ei tuossa ole kukaan itkenyt taloudellisia tappioita. On vain sanottu, että mitään tappioita poliisi ei saa aiheuttaa väärällä toiminnallaan.


      • Itse kerroit
        Outo ajatusmaailma kirjoitti:

        Ei tuossa ole kukaan itkenyt taloudellisia tappioita. On vain sanottu, että mitään tappioita poliisi ei saa aiheuttaa väärällä toiminnallaan.

        "Värällä toiminnallaan poliisi aiheutti minulle huomattavat taloudelliset menetykset."
        Tämä on kirjoitusvirheineen suora kopio omasta tekstistäsi, siinä kerrot kärsineesi huomattavan taloudellisen menetyksen.


      • Onko joku siinä
        Itse kerroit kirjoitti:

        "Värällä toiminnallaan poliisi aiheutti minulle huomattavat taloudelliset menetykset."
        Tämä on kirjoitusvirheineen suora kopio omasta tekstistäsi, siinä kerrot kärsineesi huomattavan taloudellisen menetyksen.

        itkenyt taloudellisia tappioita. Siinä on pelkkä toteamus, että poliisi ei saa sellaisia aiheyttaa.


      • Pimeää hommaa
        Teille älypäille kirjoitti:

        tiedoksi seeuraava asia. Poliisilla ei ole mitään lainmukaista oikeutta aiheuttaa kenellekään ihmiselle tarpeettomia taloudellisia menetyksiä.

        Poliisilla oli viikko aikaa ottaa Turussa minuun yhteyttä, mutta tämän asian poliisi laiminlöi täysin. Jos poliisi olisi menetellyt asiassa oikein, niin poliisi olisi soittanut tuon viikon aikana minulle ja pyytänyt käymään. Jos poliisi olisi näin menetellyt, niin mitään taloudellista vahinkoa ei minulle olisi syntynyt.

        Värällä toiminnallaan poliisi aiheutti minulle huomattavat taloudelliset menetykset.

        Tätähän nämä älypäät eivät pysty ymmärtämään.

        No mikä nyt on se taloudellinen menetys? Tallinnan matkan hinta? Mitä sä muuten siellä ylipäätään alvariinsa ramppaat? Eikö vanhojen autojen kauppa lyö leiville?


      • Kulkemiseni
        Pimeää hommaa kirjoitti:

        No mikä nyt on se taloudellinen menetys? Tallinnan matkan hinta? Mitä sä muuten siellä ylipäätään alvariinsa ramppaat? Eikö vanhojen autojen kauppa lyö leiville?

        ja niiden syy eivät tosiaankaan kuulu sinulle. Vai kyseletkö jokaiselta aina matkan syytä?


      • Normaalitoimintaa
        Outo ajatusmaailma kirjoitti:

        Ei tuossa ole kukaan itkenyt taloudellisia tappioita. On vain sanottu, että mitään tappioita poliisi ei saa aiheuttaa väärällä toiminnallaan.

        "On vain sanottu, että mitään tappioita poliisi ei saa aiheuttaa väärällä toiminnallaan."

        Eihän poliisi tehnyt tapauksessasi mitään väärää. Koska poliisi ei tavannut sinua kotiosoitteestasi, tehtiin etsintäkuulutus ja sen perusteella tulli ilmoitti poliisille kun olit poistumassa maasta. Kaikki täsmälleen oikein toimittuna.

        Se ettei poliisi ottanut yhteyttä kotiosoitteeseesi ensikäynnin jälkeen, on tietenkin hölmöä toimintaa, mutta ehkäpä olettivat ettet ole tavoitettavissa lähiaikoina ja tehttiin siksi etsintäkuulutus. Silloin ei tarvitse ravata jatkuvasti tarkistamassa että oletko kotona, toiset viranomaiset hoitaa pidätyksen.


      • Oletko kuullut
        Normaalitoimintaa kirjoitti:

        "On vain sanottu, että mitään tappioita poliisi ei saa aiheuttaa väärällä toiminnallaan."

        Eihän poliisi tehnyt tapauksessasi mitään väärää. Koska poliisi ei tavannut sinua kotiosoitteestasi, tehtiin etsintäkuulutus ja sen perusteella tulli ilmoitti poliisille kun olit poistumassa maasta. Kaikki täsmälleen oikein toimittuna.

        Se ettei poliisi ottanut yhteyttä kotiosoitteeseesi ensikäynnin jälkeen, on tietenkin hölmöä toimintaa, mutta ehkäpä olettivat ettet ole tavoitettavissa lähiaikoina ja tehttiin siksi etsintäkuulutus. Silloin ei tarvitse ravata jatkuvasti tarkistamassa että oletko kotona, toiset viranomaiset hoitaa pidätyksen.

        sellaisesta tekniikan ihmelaitteesta kuin puhelin? Se on sellainen laite jolla voi yrittää tavoitella jotain ihmistä.


      • hyvä huomio
        Oletko kuullut kirjoitti:

        sellaisesta tekniikan ihmelaitteesta kuin puhelin? Se on sellainen laite jolla voi yrittää tavoitella jotain ihmistä.

        Sillähän ne poliisit sinulle sinne Tallinnaan soittivat. Ja luultavasti lokitiedoista näkivät että puhelu kääntyy ulkomaille ja pistivät suosiolla haun päälle, kun ei kotoakaan löytynyt.


      • Eikö millään mene
        hyvä huomio kirjoitti:

        Sillähän ne poliisit sinulle sinne Tallinnaan soittivat. Ja luultavasti lokitiedoista näkivät että puhelu kääntyy ulkomaille ja pistivät suosiolla haun päälle, kun ei kotoakaan löytynyt.

        kaaliin se tosiasia, että poliisilla oli viikko aikaa tavoittaa minua kotoani. Lukekaa vähemmän dekkareita ja eläkää enemmän tosielämässä.

        Tosiasia on se, että poliisi laiminlöi täysin tehtävänsä. Jos jo kerran osasivat minua kotoani ja siellä jopa sohvan sisältä etsiä , niin olisi luullut, että on sellaista asiaa, että yrittävät minulle soittaa. Kun ei mitään viikkoon kuulunut, niin oletin, että kyseessä oli joku väärinkäsitys.


      • Voisit jäädä sinne
        Kulkemiseni kirjoitti:

        ja niiden syy eivät tosiaankaan kuulu sinulle. Vai kyseletkö jokaiselta aina matkan syytä?

        Niiden venakkojen seuraan pysyvästi.


      • Aina oikeassa
        Eikö millään mene kirjoitti:

        kaaliin se tosiasia, että poliisilla oli viikko aikaa tavoittaa minua kotoani. Lukekaa vähemmän dekkareita ja eläkää enemmän tosielämässä.

        Tosiasia on se, että poliisi laiminlöi täysin tehtävänsä. Jos jo kerran osasivat minua kotoani ja siellä jopa sohvan sisältä etsiä , niin olisi luullut, että on sellaista asiaa, että yrittävät minulle soittaa. Kun ei mitään viikkoon kuulunut, niin oletin, että kyseessä oli joku väärinkäsitys.

        Ei tullut mieleesi, että oletuksesi väärinkäsityksestä on väärä?
        Ei tietenkään tullut koska olet aina oikeassa, mutta nytkin sitten olit taas väärässä.


      • Ammatti valittaja
        Onko joku siinä kirjoitti:

        itkenyt taloudellisia tappioita. Siinä on pelkkä toteamus, että poliisi ei saa sellaisia aiheyttaa.

        Sinä olet itkenyt asioitasi useammassakin lehdessä ja täällä ties kuinka kauan.
        Tämä valitus poliisin toiminnasta on sille käytökselle hyvin luonnollista jatkoa.


      • qwe ewq
        Eikö millään mene kirjoitti:

        kaaliin se tosiasia, että poliisilla oli viikko aikaa tavoittaa minua kotoani. Lukekaa vähemmän dekkareita ja eläkää enemmän tosielämässä.

        Tosiasia on se, että poliisi laiminlöi täysin tehtävänsä. Jos jo kerran osasivat minua kotoani ja siellä jopa sohvan sisältä etsiä , niin olisi luullut, että on sellaista asiaa, että yrittävät minulle soittaa. Kun ei mitään viikkoon kuulunut, niin oletin, että kyseessä oli joku väärinkäsitys.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11063524#comment-58419392

        "...ja kyseli, että missä olen. En katsonut tarpeelliseksi kertoa sitä hänelle..."
        Ja sitten vielä ihmettelet kun pidättivät.


      • Minulle riittää
        Voisit jäädä sinne kirjoitti:

        Niiden venakkojen seuraan pysyvästi.

        oikein hyvin, että ex vaimoni on sieltä. Tähänkin sanot varmasti jotain loukkaavaa koska aivosi eivät pysty muunlaisia ajatuksia aikaansaamaan.


      • Et vieläkään tajua
        qwe ewq kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11063524#comment-58419392

        "...ja kyseli, että missä olen. En katsonut tarpeelliseksi kertoa sitä hänelle..."
        Ja sitten vielä ihmettelet kun pidättivät.

        sitä tosiasiaa, että poliisi soitti minulle perjantaina. Minut pysäytettiin Helsingin satamassa seuraavan viikon torstaina.

        Jos et osaa laskea niin siinä oli melkein viikko väliä. Oli siis viikko aikaa ottaa minuun yhteyttä. Kuinka helvetin tyhmä oikein olet?


      • Ja sinä olet idioott
        Ammatti valittaja kirjoitti:

        Sinä olet itkenyt asioitasi useammassakin lehdessä ja täällä ties kuinka kauan.
        Tämä valitus poliisin toiminnasta on sille käytökselle hyvin luonnollista jatkoa.

        joka ei erota päivää yöstä. Pääasia, että saa kertoa omia typeriä mielipiteitään.


      • Edelleen normaalia
        Et vieläkään tajua kirjoitti:

        sitä tosiasiaa, että poliisi soitti minulle perjantaina. Minut pysäytettiin Helsingin satamassa seuraavan viikon torstaina.

        Jos et osaa laskea niin siinä oli melkein viikko väliä. Oli siis viikko aikaa ottaa minuun yhteyttä. Kuinka helvetin tyhmä oikein olet?

        No jos poliisit totesivat että olet ulkomailla, kotoa ei kannata käydä etsimässä. Helpointa on laittaa etsintäkuulutus. Se vaan napsahti vasta viikon kuluttua, mikä oli sinällään aika nopeaa siihen nähden kuinkan pitkään moni pystyy pakoilemaan.


      • Mummot kuriin
        Et vieläkään tajua kirjoitti:

        sitä tosiasiaa, että poliisi soitti minulle perjantaina. Minut pysäytettiin Helsingin satamassa seuraavan viikon torstaina.

        Jos et osaa laskea niin siinä oli melkein viikko väliä. Oli siis viikko aikaa ottaa minuun yhteyttä. Kuinka helvetin tyhmä oikein olet?

        Kun kerran vankikarkureitakin otetaan kiinni vasta tavattaessa, niin tuskin poliisi viitsii kovin aktiivisesti alkaa etsimään jotain mummoikäistä miestä, vaan laittaa suosiolla haun päälle.


      • Selitä nyt pelle
        Edelleen normaalia kirjoitti:

        No jos poliisit totesivat että olet ulkomailla, kotoa ei kannata käydä etsimässä. Helpointa on laittaa etsintäkuulutus. Se vaan napsahti vasta viikon kuluttua, mikä oli sinällään aika nopeaa siihen nähden kuinkan pitkään moni pystyy pakoilemaan.

        millä tavalla poliisi totesi, että olen ulkomailla? Onko poliisi joku selvänäkijä?


      • Ymmärtääkö pelle
        Selitä nyt pelle kirjoitti:

        millä tavalla poliisi totesi, että olen ulkomailla? Onko poliisi joku selvänäkijä?

        Tiedätkö, että puhelu on hyvin helppo jäljittää? Mitä ilmeisemmin poliisi näki, että puhelu yhdistyy ulkomaille.

        Vaikka elokuvat eivät olekaan kovin luotettava tietolähde, niin varmasti olet niissä monasti nähnyt kuinka puhelu muutamassa sekunnissa pystytään jäljittämään hyvinkin tarkasti. Näin käy myös oikeassa elämässä.


      • Kuka onkaan tyhmä
        Ja sinä olet idioott kirjoitti:

        joka ei erota päivää yöstä. Pääasia, että saa kertoa omia typeriä mielipiteitään.

        Ja sinä olet niin suuri idiootti, ettet tiedä edes omaa sukupuoltasi!

        Jos osaat, niin vastaa tyhjentävästi yhdellä sanalla seuraavaan kysymykseen: oletko mies vai nainen?


      • Jos et idiootti
        Kuka onkaan tyhmä kirjoitti:

        Ja sinä olet niin suuri idiootti, ettet tiedä edes omaa sukupuoltasi!

        Jos osaat, niin vastaa tyhjentävästi yhdellä sanalla seuraavaan kysymykseen: oletko mies vai nainen?

        tiedä sitä, niin henkilö jolla on naisen hetu on nainen.


      • Sinä pelle et tajua
        Ymmärtääkö pelle kirjoitti:

        Tiedätkö, että puhelu on hyvin helppo jäljittää? Mitä ilmeisemmin poliisi näki, että puhelu yhdistyy ulkomaille.

        Vaikka elokuvat eivät olekaan kovin luotettava tietolähde, niin varmasti olet niissä monasti nähnyt kuinka puhelu muutamassa sekunnissa pystytään jäljittämään hyvinkin tarkasti. Näin käy myös oikeassa elämässä.

        sitä tosiasiaa, että poliisi tarvitsee puhelinseurantaan oikeuden luvan.

        Etkä pelle myöskään tajua sitä tosiasiaa, että jos poliisi olisi seuraavana päivänä uudelleen soittaa, niin olisi voinut taas todeta, että puhelin oli jälleen Suomessa.

        Poliisi ei pysty jäljittämään yhtään puhelua vaan siinä tarvitaan teleoperaattorin apua.


      • Sairas vai terve
        Jos et idiootti kirjoitti:

        tiedä sitä, niin henkilö jolla on naisen hetu on nainen.

        Johan sinä täällä kerroit parantuneesi transsukupuolisuudestasi ja palaavasi takaisin mieheksi. Sairastuitko uudelleen?


      • Kyllä joo mutta
        Sinä pelle et tajua kirjoitti:

        sitä tosiasiaa, että poliisi tarvitsee puhelinseurantaan oikeuden luvan.

        Etkä pelle myöskään tajua sitä tosiasiaa, että jos poliisi olisi seuraavana päivänä uudelleen soittaa, niin olisi voinut taas todeta, että puhelin oli jälleen Suomessa.

        Poliisi ei pysty jäljittämään yhtään puhelua vaan siinä tarvitaan teleoperaattorin apua.

        "Poliisi ei pysty jäljittämään yhtään puhelua vaan siinä tarvitaan teleoperaattorin apua."

        Ja luulet etteivät he sitä saa. Tiedätkö kuka operoi valtion puhelimia?


      • C.S.
        Minulle riittää kirjoitti:

        oikein hyvin, että ex vaimoni on sieltä. Tähänkin sanot varmasti jotain loukkaavaa koska aivosi eivät pysty muunlaisia ajatuksia aikaansaamaan.

        Siis pitikö hänen paeta sinua toiseen maahan?


      • Miksi mieheksi
        Jos et idiootti kirjoitti:

        tiedä sitä, niin henkilö jolla on naisen hetu on nainen.

        Sinulla on naisen heti, olet siis nainen. Miksi sitten olet vaihtamassa sukupuoltasi takaisin mieheksi?


      • Ensin poliisin pitää
        Kyllä joo mutta kirjoitti:

        "Poliisi ei pysty jäljittämään yhtään puhelua vaan siinä tarvitaan teleoperaattorin apua."

        Ja luulet etteivät he sitä saa. Tiedätkö kuka operoi valtion puhelimia?

        pystyä selvittämään, että mikä operaattori on kyseessä, kun operaattorit sattuvat olemaan yksityisiä. Sen jälkeen poliisin pitää esittää oikeudelle perusteet siitä, että miksi kuunnellaan tai seurataan.

        Helpommalla poliisi olisi päässyt, kun olisi seuraavana päivänä soittanut uudestaan. Lisäksi on hyvin kyseenalaista jos moisesta pikkurikoksesta edes olisi saanut luvan seurata puhelinta.


      • Taas C.S:llä tökkii
        C.S. kirjoitti:

        Siis pitikö hänen paeta sinua toiseen maahan?

        kännihoureissa.


      • C.S.
        Taas C.S:llä tökkii kirjoitti:

        kännihoureissa.

        Hiljaa.


      • Soittaessaan poliisi
        hyvä huomio kirjoitti:

        Sillähän ne poliisit sinulle sinne Tallinnaan soittivat. Ja luultavasti lokitiedoista näkivät että puhelu kääntyy ulkomaille ja pistivät suosiolla haun päälle, kun ei kotoakaan löytynyt.

        ei todellakaan tiennyt minne puhelu menee. Eivät ne tienneet, että soittavatko Tallinnaan vai turkuun.


      • Pieleen menee taas
        Ensin poliisin pitää kirjoitti:

        pystyä selvittämään, että mikä operaattori on kyseessä, kun operaattorit sattuvat olemaan yksityisiä. Sen jälkeen poliisin pitää esittää oikeudelle perusteet siitä, että miksi kuunnellaan tai seurataan.

        Helpommalla poliisi olisi päässyt, kun olisi seuraavana päivänä soittanut uudestaan. Lisäksi on hyvin kyseenalaista jos moisesta pikkurikoksesta edes olisi saanut luvan seurata puhelinta.

        Puhelimen kuuntelu vaatii oikeuden luvan, mutta tunnistetiedot, mm puhelun kohdemaan virkavalta näkee käytännössä heti.


      • Selitä mitä selität
        Pieleen menee taas kirjoitti:

        Puhelimen kuuntelu vaatii oikeuden luvan, mutta tunnistetiedot, mm puhelun kohdemaan virkavalta näkee käytännössä heti.

        Tosiasia on se, että poliisilla ei ole mitään suoraa yhteyttä kenenkään puhelintietoihin. Ei poliisilla sellaista tekniikkaa ole.


      • Kova pää
        Selitä mitä selität kirjoitti:

        Tosiasia on se, että poliisilla ei ole mitään suoraa yhteyttä kenenkään puhelintietoihin. Ei poliisilla sellaista tekniikkaa ole.

        Älä usko jos et usko!

        Vaikka sinulla on asiasta jopa omakohtaista kokemusta.


      • Selitä minulle mitä
        Kova pää kirjoitti:

        Älä usko jos et usko!

        Vaikka sinulla on asiasta jopa omakohtaista kokemusta.

        omakohtaista kokomusta minulla asiasta on. Jos poliisilla on minun puhelinumeroni ja poliisi soittaa siihen, niin mitä kokemusta siinä on.


      • Helppoa ja nopeaa
        Selitä mitä selität kirjoitti:

        Tosiasia on se, että poliisilla ei ole mitään suoraa yhteyttä kenenkään puhelintietoihin. Ei poliisilla sellaista tekniikkaa ole.

        Sinäkö olet jo asiantuntija GSM tekniikassa ja poliisin välineistöstä?

        Voisin kertoa sinulle hyvinkin tarkkaan miten GSM puhelut välitetään ja kuinka nopeasti soittajan on mahdollista välityspalvelimen näytöltä saada tieto millä maapallon sadoistatuhansista tukiasemista puhelun vastaanottaja on rekisteröitynä. Samoin on erittäin helppo pelkän tukiaseman numeron mukaan selvittää maa jonka alueella se sijaitsee, niiden tunnuskoodit kun alkavat kyseisen maan puhelimien maakoodilla.


      • Poliisi tarvitsee
        Helppoa ja nopeaa kirjoitti:

        Sinäkö olet jo asiantuntija GSM tekniikassa ja poliisin välineistöstä?

        Voisin kertoa sinulle hyvinkin tarkkaan miten GSM puhelut välitetään ja kuinka nopeasti soittajan on mahdollista välityspalvelimen näytöltä saada tieto millä maapallon sadoistatuhansista tukiasemista puhelun vastaanottaja on rekisteröitynä. Samoin on erittäin helppo pelkän tukiaseman numeron mukaan selvittää maa jonka alueella se sijaitsee, niiden tunnuskoodit kun alkavat kyseisen maan puhelimien maakoodilla.

        oikeuden luvansaadakseen seurata kenenkään puhelinta. Luuletko, että poliisi alkaa rikkomaan lakia mitättömän rikoksen takia? Jos se niin yksinkertaista olisi, niin miksi poliisi kysyi, että missä olen. Jos se noin helppoa olisi niin miksi poliisi kävi minua kolme tuntia myöhemmin kotoani etsimässä?

        Outoa toimintaa poliisilta jos he noin helposti saavat tietää missä olen. Sinun mukaasi poliisi näki, että olen Virossa ja kuitenkin haki minua kotoani.

        Putoa taas maanpinnalle mutta varo päähän tulevia vaurioita, sillä entisiäkin näyttää olevan liikaa.


      • Jatka vaan
        Poliisi tarvitsee kirjoitti:

        oikeuden luvansaadakseen seurata kenenkään puhelinta. Luuletko, että poliisi alkaa rikkomaan lakia mitättömän rikoksen takia? Jos se niin yksinkertaista olisi, niin miksi poliisi kysyi, että missä olen. Jos se noin helppoa olisi niin miksi poliisi kävi minua kolme tuntia myöhemmin kotoani etsimässä?

        Outoa toimintaa poliisilta jos he noin helposti saavat tietää missä olen. Sinun mukaasi poliisi näki, että olen Virossa ja kuitenkin haki minua kotoani.

        Putoa taas maanpinnalle mutta varo päähän tulevia vaurioita, sillä entisiäkin näyttää olevan liikaa.

        Hyvä että olet asiantuntija sekä puhelinkeskustekniikassa, että laintuntija.

        Olet varmaan ollut töissä NSN:llä asiantuntijana?

        Tiedätkö ettei tekniikka sentään vielä niin pitkällä ole että sen avulla saisi varmasti selväksi kuka oikeasti puhelimeen vastaa. Mutta sen avulla on kätevä selvittää missä itse puhelinkone on.


      • Jotain kummallista
        Poliisi tarvitsee kirjoitti:

        oikeuden luvansaadakseen seurata kenenkään puhelinta. Luuletko, että poliisi alkaa rikkomaan lakia mitättömän rikoksen takia? Jos se niin yksinkertaista olisi, niin miksi poliisi kysyi, että missä olen. Jos se noin helppoa olisi niin miksi poliisi kävi minua kolme tuntia myöhemmin kotoani etsimässä?

        Outoa toimintaa poliisilta jos he noin helposti saavat tietää missä olen. Sinun mukaasi poliisi näki, että olen Virossa ja kuitenkin haki minua kotoani.

        Putoa taas maanpinnalle mutta varo päähän tulevia vaurioita, sillä entisiäkin näyttää olevan liikaa.

        Jos et suostunut kertomaan missä olet niin tottakai poliisi kävi kotona. Jos taas kerroit olevasi Virossa, etsintäkuulutuksen tekeminen oli rutiinia. Ehkäpä eivät uskoneet puheitasi vaan halusivat tarkistaa asian ja koska ei tavattu, tehtiin etsintäkuulutus. Lainkuuliainen ihminen sopii siltä istumalta tapaamisajan jos poliisi soittaa ja haluaa tavata.


      • Kolhit pääsi tosi
        Jotain kummallista kirjoitti:

        Jos et suostunut kertomaan missä olet niin tottakai poliisi kävi kotona. Jos taas kerroit olevasi Virossa, etsintäkuulutuksen tekeminen oli rutiinia. Ehkäpä eivät uskoneet puheitasi vaan halusivat tarkistaa asian ja koska ei tavattu, tehtiin etsintäkuulutus. Lainkuuliainen ihminen sopii siltä istumalta tapaamisajan jos poliisi soittaa ja haluaa tavata.

        pahasti pudotessasi maanpinnalle. Ensin selität, että poliisi saa noin vain tiedon puhelimen olinpaikasta joten sillä perusteella poliisi sai heti tiedon, että olen Virossa.
        Putoa maanpinnalle. Sinun mukaasi poliisi tiesi välittömästi, että olen Virossa. Unohdat täysin sen tosiasian, että poliisi kävi kotonani kolme tuntia sen jälkeen, kun puhelun perusteella oli selvittänyt olinpaikkani. Minä en ole kertonut olleni Virossa.

        Taas menee pieleen. Poliisi ei soittaessaan sanonut, että haluaa tavata poliisi vain kysyi, että missä olen. Isku maahan taisi olla turhan kova. Tuleeko lainkaan mieleesi, että poliisi olisi voinut seuraavana päivänä soittaa uudelleen ja sopia tapaamisajan.. Sen lisäksi poliisilla olisi ollut viikko aikaa tavoittaa minut kotoa.

        Tuleeko mieleesi, että minä en sillä hetkellä tiennyt mitään syytä miksi poliisi olisi halunnut tavata minut eikä soittava poliisi sitä kertonut.


      • Oikein sinulle
        Kolhit pääsi tosi kirjoitti:

        pahasti pudotessasi maanpinnalle. Ensin selität, että poliisi saa noin vain tiedon puhelimen olinpaikasta joten sillä perusteella poliisi sai heti tiedon, että olen Virossa.
        Putoa maanpinnalle. Sinun mukaasi poliisi tiesi välittömästi, että olen Virossa. Unohdat täysin sen tosiasian, että poliisi kävi kotonani kolme tuntia sen jälkeen, kun puhelun perusteella oli selvittänyt olinpaikkani. Minä en ole kertonut olleni Virossa.

        Taas menee pieleen. Poliisi ei soittaessaan sanonut, että haluaa tavata poliisi vain kysyi, että missä olen. Isku maahan taisi olla turhan kova. Tuleeko lainkaan mieleesi, että poliisi olisi voinut seuraavana päivänä soittaa uudelleen ja sopia tapaamisajan.. Sen lisäksi poliisilla olisi ollut viikko aikaa tavoittaa minut kotoa.

        Tuleeko mieleesi, että minä en sillä hetkellä tiennyt mitään syytä miksi poliisi olisi halunnut tavata minut eikä soittava poliisi sitä kertonut.

        Ei ole lakia joka vaatii ottamaan etsityn kiinni mahdollisimman nopeasti ja ensi tilassa.


      • Hoito virhe
        Poliisi tarvitsee kirjoitti:

        oikeuden luvansaadakseen seurata kenenkään puhelinta. Luuletko, että poliisi alkaa rikkomaan lakia mitättömän rikoksen takia? Jos se niin yksinkertaista olisi, niin miksi poliisi kysyi, että missä olen. Jos se noin helppoa olisi niin miksi poliisi kävi minua kolme tuntia myöhemmin kotoani etsimässä?

        Outoa toimintaa poliisilta jos he noin helposti saavat tietää missä olen. Sinun mukaasi poliisi näki, että olen Virossa ja kuitenkin haki minua kotoani.

        Putoa taas maanpinnalle mutta varo päähän tulevia vaurioita, sillä entisiäkin näyttää olevan liikaa.

        Ilmeisesti lääkäreille sattui kohdallasi toinenkin virhe. Poistivat vahingossa kivesten sijasta aivot!


      • Laki kieltää myös
        Oikein sinulle kirjoitti:

        Ei ole lakia joka vaatii ottamaan etsityn kiinni mahdollisimman nopeasti ja ensi tilassa.

        aiheúttamasta kenellekään mitään vahinkoa. Poliisin pitää toimia, niin että epäillylle ei tule esim taloudellisia vahinkoja.


      • Todisteita esiin
        Laki kieltää myös kirjoitti:

        aiheúttamasta kenellekään mitään vahinkoa. Poliisin pitää toimia, niin että epäillylle ei tule esim taloudellisia vahinkoja.

        Missähän lainkohdassa niin sanotaan?

        Ettet vaan keksinyt sitä itse


      • Awe esq
        Todisteita esiin kirjoitti:

        Missähän lainkohdassa niin sanotaan?

        Ettet vaan keksinyt sitä itse

        Tyylilleen uskollinen RA jätti kertomatta yhden sanan, laissä kerrosaan ettei saa aiheuttaa TARPEETONTA vahinkoa.


      • Oletko tosiaan niin
        Awe esq kirjoitti:

        Tyylilleen uskollinen RA jätti kertomatta yhden sanan, laissä kerrosaan ettei saa aiheuttaa TARPEETONTA vahinkoa.

        tyhmä, että ajattelet, että jokainen itsestäänselvyys pitää erikseen mainita. Vain sinä voit olla niin tyhmä, että pitää eritellä vahinko tai tarpeeton vahinko.


      • Jotain kummallista
        Kolhit pääsi tosi kirjoitti:

        pahasti pudotessasi maanpinnalle. Ensin selität, että poliisi saa noin vain tiedon puhelimen olinpaikasta joten sillä perusteella poliisi sai heti tiedon, että olen Virossa.
        Putoa maanpinnalle. Sinun mukaasi poliisi tiesi välittömästi, että olen Virossa. Unohdat täysin sen tosiasian, että poliisi kävi kotonani kolme tuntia sen jälkeen, kun puhelun perusteella oli selvittänyt olinpaikkani. Minä en ole kertonut olleni Virossa.

        Taas menee pieleen. Poliisi ei soittaessaan sanonut, että haluaa tavata poliisi vain kysyi, että missä olen. Isku maahan taisi olla turhan kova. Tuleeko lainkaan mieleesi, että poliisi olisi voinut seuraavana päivänä soittaa uudelleen ja sopia tapaamisajan.. Sen lisäksi poliisilla olisi ollut viikko aikaa tavoittaa minut kotoa.

        Tuleeko mieleesi, että minä en sillä hetkellä tiennyt mitään syytä miksi poliisi olisi halunnut tavata minut eikä soittava poliisi sitä kertonut.

        MINÄ en ole väittänyt että poliisi pystyy heti selvittämään matkapuhelimen olinpaikan.

        Asiahan on täysin selvä kun vielä vahvistit ettet kertonut poliisille olinpaikkaasi kysyttäessä. Koska sinua ei löytynyt kotoasi, tehtiin etsintäkuulutus koska poliisilla ei ollut muuta vaihtoehtoa. Poliisikin turhautuu eikä siksi soittele päivittäin kun olet kieltäytynyt kertomasta missä olet. Etsintäkuulutus on sitä varten että pakoileva kuulusteltava saadaan kuultavaksi.


      • Aina vaan pitenee
        Näin se on kirjoitti:

        Nyt on sitten Kaarinassa piiiiiitkä viikko kun odotellaan postia

        Viikko meni jo eikä postia tullut.


      • JustNoiKäviTaasKerra

        Osasit päätellä oikein. Eoam:n toimesta ei alettu nostamaan syytteitä.


    • KukaOnVakavaTapaus

      Kutsuivat siis sinua oikein vakavaksi tapaukseksi?

    • TietääköKukaan

      Vasta viisi vuotta vanha juttu. Joko kohta päätös tulee?

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe