Miten pitäisi suhtautua

Hoitoni Töölön

sairaalassa lopetettiin noin vain mitään ilmoittamatta. Syynä se, että perättömän ja valheellisen ilmoituksen mukaan olen uhannut tappaa Sinikka Suomisen.

Sinikka Suominen on tehnyt asiasta rikosilmoituksen jonka hän on jo perunutkin. Nyt sitten olen epätietöinen siitä, että mitä tapahtuu

23

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ccccccccc

      Ei tuo voi olla laillistakaan

    • C.S.

      Hoito lopetettiin mitään ilmoittamatta, mutta kuitenkin ilmoitettiin syy...

      • Töölön sairaalasta

        ei ilmoitettu mitään syytä. Päättelin sen siitä, että minusta oli tehty rikosilmoitus jonka Suominen on jo perunut.


      • näin se vaan on

        eläkeläiselle voi sattua kaikenlaista...


    • C.S.

      Kannattaisko lopettaa tappouhkaukset? Miten ne tyhjästä syntyvät?

      • C.S.

        Luultavasti joku muu kuin alkuperäisen kirjoittaja on uhkaillut? Ja sitten uhkailtu on tehnyt rikosilmoituksen, ja kun sekaannus on tullut ilmi niin on perunut tuon.


      • Selvennyksen vuoksi
        C.S. kirjoitti:

        Luultavasti joku muu kuin alkuperäisen kirjoittaja on uhkaillut? Ja sitten uhkailtu on tehnyt rikosilmoituksen, ja kun sekaannus on tullut ilmi niin on perunut tuon.

        Sinikka Suominen on 8.11 tehnyt rikosilmoituksen, että olen uhannut tappaa hänet.. Minulle soitti samana päivänä 18.15 poliisi ja kertoi että olen uhannut vahingoittaa Sinikka Suomista ja kyseli, että missä olen. En katsonut tarpeelliseksi kertoa sitä hänelle. Samana iltana oli kello 21.00 jälkeen kaksi poliisia etsimässä minua kotoani, mutta eivät kertoneet syytä. En ollut poliisien käydessä kotonani paikalla. Sen jälkeen ei viikkoon kuulunut mitään ja ajattelin, että ei enää kuulukaan.

        Torstaina 15.11 olin kello 16.00 jälkeen Helsingin satamassa matkalla Tallinnaan, kun tulli esti matkantekoni. He soittivat poliisin paikalle ja lähdimme pasilan poliisitalolle. Siellä minua kuulusteltiin ja sain kuulla, että olen uhannut tappaa Sinikka Suomisen. Olin kuin puulla päähän lyöty, sillä väite oli täysin perätön. Maksettu Tallinnan matkani peruuntui, sillä en enää ehtinyt laivaan. 16.11 lähdin uudelleen reissuun ja sillä kertaa onnistuneesti.

        Soitin 16.11 Töölön sairaalaan. ja yritin kysellä, että mistä ihmeestä on kysymys, mutta sain erittäin töykeää kohtelua, sillä olinhan lähes murhaaja.

        Lauantaina päivällä minulle soitti jälleen poliisi ja ilmoitti, että Suominen on peruuttanut tutkintapyynnön.

        Huomenna menen itse tekemään rikosilmoituksen, sillä minulla on aavistus, että kuka tuon sotkun on aikaansaanut.


      • C.S.
        Selvennyksen vuoksi kirjoitti:

        Sinikka Suominen on 8.11 tehnyt rikosilmoituksen, että olen uhannut tappaa hänet.. Minulle soitti samana päivänä 18.15 poliisi ja kertoi että olen uhannut vahingoittaa Sinikka Suomista ja kyseli, että missä olen. En katsonut tarpeelliseksi kertoa sitä hänelle. Samana iltana oli kello 21.00 jälkeen kaksi poliisia etsimässä minua kotoani, mutta eivät kertoneet syytä. En ollut poliisien käydessä kotonani paikalla. Sen jälkeen ei viikkoon kuulunut mitään ja ajattelin, että ei enää kuulukaan.

        Torstaina 15.11 olin kello 16.00 jälkeen Helsingin satamassa matkalla Tallinnaan, kun tulli esti matkantekoni. He soittivat poliisin paikalle ja lähdimme pasilan poliisitalolle. Siellä minua kuulusteltiin ja sain kuulla, että olen uhannut tappaa Sinikka Suomisen. Olin kuin puulla päähän lyöty, sillä väite oli täysin perätön. Maksettu Tallinnan matkani peruuntui, sillä en enää ehtinyt laivaan. 16.11 lähdin uudelleen reissuun ja sillä kertaa onnistuneesti.

        Soitin 16.11 Töölön sairaalaan. ja yritin kysellä, että mistä ihmeestä on kysymys, mutta sain erittäin töykeää kohtelua, sillä olinhan lähes murhaaja.

        Lauantaina päivällä minulle soitti jälleen poliisi ja ilmoitti, että Suominen on peruuttanut tutkintapyynnön.

        Huomenna menen itse tekemään rikosilmoituksen, sillä minulla on aavistus, että kuka tuon sotkun on aikaansaanut.

        Jos poliisit etsisivät minua perättömän tappouhkauksen vuoksi, selvittäisin asian heti ja olisin yhteistyöhaluinen=syyttömän merkki, kun ei ole salattavaa ja haluaa puhdistaa maineensa.


      • Kun poliisit kävivät
        C.S. kirjoitti:

        Jos poliisit etsisivät minua perättömän tappouhkauksen vuoksi, selvittäisin asian heti ja olisin yhteistyöhaluinen=syyttömän merkki, kun ei ole salattavaa ja haluaa puhdistaa maineensa.

        kotonani 8.11, niin he eivät kertoneet, että miksi he minua etsivät. Vasta 15.11 sain tietää mistä on kysymys.On todella vaikea selvittää asiaa, kun ei tiedä mistä on kysymys.


      • C.S.
        Kun poliisit kävivät kirjoitti:

        kotonani 8.11, niin he eivät kertoneet, että miksi he minua etsivät. Vasta 15.11 sain tietää mistä on kysymys.On todella vaikea selvittää asiaa, kun ei tiedä mistä on kysymys.

        Äskenhän kirjoitit, että poliisi otti yhteyttä puhelimitse ja kertoi sinun uhanneen S.S:n henkeä ja kysyivät olinpaikkaasi, mihin tuhahdit, ettei asia poliisille kuulu. Kumma, ettet silloin ollut kuin puulla päähän lyöty, vaan vasta 15.päivä, kun sait kuulla asian toista kertaa.


      • Kun poliisi soitti
        C.S. kirjoitti:

        Äskenhän kirjoitit, että poliisi otti yhteyttä puhelimitse ja kertoi sinun uhanneen S.S:n henkeä ja kysyivät olinpaikkaasi, mihin tuhahdit, ettei asia poliisille kuulu. Kumma, ettet silloin ollut kuin puulla päähän lyöty, vaan vasta 15.päivä, kun sait kuulla asian toista kertaa.

        niin hän puhui vahingoittamisesta, ei tappamisesta.Sanoin, että en katsonut tarpeelliseksi kertoa olinpaikkaani poliisille. 15.11 sain vasta tietää uhanneeni Suomisen henkeä.


      • Jäljet johtaa...
        Kun poliisit kävivät kirjoitti:

        kotonani 8.11, niin he eivät kertoneet, että miksi he minua etsivät. Vasta 15.11 sain tietää mistä on kysymys.On todella vaikea selvittää asiaa, kun ei tiedä mistä on kysymys.

        Jos poliisit haluavat tavata ihmistä ja tiedustelevat missä hän on, normaali ihminen sopii tapaamisen ellei asia selviä puhelimessa. Poliisikin alkaa epäillä että taustalla on jotain epäselvää jos etsitty ihminen kieltäytyy kertomasta olinpaikkaansa, eikä ota yhteyttä vaan yrittää poistua maasta.


      • isoveli valvoo
        Jäljet johtaa... kirjoitti:

        Jos poliisit haluavat tavata ihmistä ja tiedustelevat missä hän on, normaali ihminen sopii tapaamisen ellei asia selviä puhelimessa. Poliisikin alkaa epäillä että taustalla on jotain epäselvää jos etsitty ihminen kieltäytyy kertomasta olinpaikkaansa, eikä ota yhteyttä vaan yrittää poistua maasta.

        Niinpä niin. Vaikka olisi täysin puhtaat jauhot pussissa, poliisi ihmettelee jos ei suostu kertomaan mitään. Se on se holhousyhteiskunta. Jos et halua kaikkea kertoa, olet varmasti tehnyt jotain väärin!


      • taas kerran
        isoveli valvoo kirjoitti:

        Niinpä niin. Vaikka olisi täysin puhtaat jauhot pussissa, poliisi ihmettelee jos ei suostu kertomaan mitään. Se on se holhousyhteiskunta. Jos et halua kaikkea kertoa, olet varmasti tehnyt jotain väärin!

        Guilty until proven innocent. Vai mitenkäs se menikään...


      • tatjaanasi sun...
        Kun poliisi soitti kirjoitti:

        niin hän puhui vahingoittamisesta, ei tappamisesta.Sanoin, että en katsonut tarpeelliseksi kertoa olinpaikkaani poliisille. 15.11 sain vasta tietää uhanneeni Suomisen henkeä.

        mitähän ex-vaimosi mahtoi asiasta tuumailla?


      • Muistelepas nyt
        Selvennyksen vuoksi kirjoitti:

        Sinikka Suominen on 8.11 tehnyt rikosilmoituksen, että olen uhannut tappaa hänet.. Minulle soitti samana päivänä 18.15 poliisi ja kertoi että olen uhannut vahingoittaa Sinikka Suomista ja kyseli, että missä olen. En katsonut tarpeelliseksi kertoa sitä hänelle. Samana iltana oli kello 21.00 jälkeen kaksi poliisia etsimässä minua kotoani, mutta eivät kertoneet syytä. En ollut poliisien käydessä kotonani paikalla. Sen jälkeen ei viikkoon kuulunut mitään ja ajattelin, että ei enää kuulukaan.

        Torstaina 15.11 olin kello 16.00 jälkeen Helsingin satamassa matkalla Tallinnaan, kun tulli esti matkantekoni. He soittivat poliisin paikalle ja lähdimme pasilan poliisitalolle. Siellä minua kuulusteltiin ja sain kuulla, että olen uhannut tappaa Sinikka Suomisen. Olin kuin puulla päähän lyöty, sillä väite oli täysin perätön. Maksettu Tallinnan matkani peruuntui, sillä en enää ehtinyt laivaan. 16.11 lähdin uudelleen reissuun ja sillä kertaa onnistuneesti.

        Soitin 16.11 Töölön sairaalaan. ja yritin kysellä, että mistä ihmeestä on kysymys, mutta sain erittäin töykeää kohtelua, sillä olinhan lähes murhaaja.

        Lauantaina päivällä minulle soitti jälleen poliisi ja ilmoitti, että Suominen on peruuttanut tutkintapyynnön.

        Huomenna menen itse tekemään rikosilmoituksen, sillä minulla on aavistus, että kuka tuon sotkun on aikaansaanut.

        Eihän siitä niin kovin pitkä aika ole kun uhkailit täällä töölön lääkäreitä.


      • Poliisilla on myös
        Jäljet johtaa... kirjoitti:

        Jos poliisit haluavat tavata ihmistä ja tiedustelevat missä hän on, normaali ihminen sopii tapaamisen ellei asia selviä puhelimessa. Poliisikin alkaa epäillä että taustalla on jotain epäselvää jos etsitty ihminen kieltäytyy kertomasta olinpaikkaansa, eikä ota yhteyttä vaan yrittää poistua maasta.

        puhelin jos heillä on asiaa, niin he voivat soittaa. En yrittänyt poistua maasta vaan poistuin, sillä olin laivalla menossa Tallinnaan, kun poliisi soitti. Tulin tosin jo samana yönä takaisin kotiin. Poliisi olisi aivan hyvin voinut soittaa, mutta sitä he eivät vaivautuneet tekenään.
        Poliisi kylläkin tiesi syyn, että miksi hän soitti joten hänen ei tarvinnut alkaa epäilemään mitään.
        Älkää yrittäkö olla asiassa viisaampia, kuin mitä olette.


      • C.S.
        Poliisilla on myös kirjoitti:

        puhelin jos heillä on asiaa, niin he voivat soittaa. En yrittänyt poistua maasta vaan poistuin, sillä olin laivalla menossa Tallinnaan, kun poliisi soitti. Tulin tosin jo samana yönä takaisin kotiin. Poliisi olisi aivan hyvin voinut soittaa, mutta sitä he eivät vaivautuneet tekenään.
        Poliisi kylläkin tiesi syyn, että miksi hän soitti joten hänen ei tarvinnut alkaa epäilemään mitään.
        Älkää yrittäkö olla asiassa viisaampia, kuin mitä olette.

        Jos ei suostu kertomaan olinpaikkaansa eikä ole yhteistyöhaluinen, poliisin on pakko etsintäkuuluttaa, jos syytetään noinkin vakavasta rikoksesta.

        3.37 netissä, milloin nukut?!


      • Nukun yleensä öisin
        C.S. kirjoitti:

        Jos ei suostu kertomaan olinpaikkaansa eikä ole yhteistyöhaluinen, poliisin on pakko etsintäkuuluttaa, jos syytetään noinkin vakavasta rikoksesta.

        3.37 netissä, milloin nukut?!

        noin 22.00-7.00


      • eihjyvaaapäevää
        Nukun yleensä öisin kirjoitti:

        noin 22.00-7.00

        Et ainakaan viime yönä, jos olit netissä klo 3.37.


      • C.S.
        Nukun yleensä öisin kirjoitti:

        noin 22.00-7.00

        Tarvitseeko aikuinen ikäihminen 9 tunnin unet?


      • Poikkeuksia sattuu
        eihjyvaaapäevää kirjoitti:

        Et ainakaan viime yönä, jos olit netissä klo 3.37.

        ja eilen oli poikkeus.


      • Ei ne pahastakaan
        C.S. kirjoitti:

        Tarvitseeko aikuinen ikäihminen 9 tunnin unet?

        ole


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe