Mikä on some-identiteettisi?

"välinpitämätön"

28

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hähää, just osu nappiin:

      Olet ristiriitaisesti someen suhtautuva jänis. Et koe juurikaan tarvitsevasi sosiaalista mediaa, mutta toisaalta pelkäät jääväsi kelkasta jos et ole mukana. Osallistut harvoin mihinkään, pelkäät että sinut ymmärretään väärin. Toisaalta somessa tulee joskus mielenkiintoisiakin juttuja vastaan. Testit ovat toisinaan hauskoja, mutta harvoin jaat saamasi tulokset missään.

      • välinpitämätön

        Testien suuri puute on se, että niissä on liian vähän valinnanvaraa.
        Toisaalta, hälläväliä mekaniikalla sain ihan sopivan maininnan minulle, välinpitämätön.
        Kai aika tekee tehtävänsä, huomaa, onko kannattavaa vai ei. ;))
        Liekö silkkoa sisällä.


      • välinpitämätön kirjoitti:

        Testien suuri puute on se, että niissä on liian vähän valinnanvaraa.
        Toisaalta, hälläväliä mekaniikalla sain ihan sopivan maininnan minulle, välinpitämätön.
        Kai aika tekee tehtävänsä, huomaa, onko kannattavaa vai ei. ;))
        Liekö silkkoa sisällä.

        Jep, valinnavarattomuus on puute ja samalla ohjaileva. Joskus vastatessaan jo tietää, että kaikki muu vastattu on merkityksetöntä, kun vaikka esim lemmikki tai inhokki; eläin, juoma, tapa, ideologia, väri etc ratkaisee ja kääntää kaiken nurinniskoin.


    • Olet itsevarma karhu. (Sopii hyvin tuo karhu identiteettiini)

      Sinua ei kiinnosta yhtään mitä muut ajattelevat julkaisustasi, sillä julistamasi asia on tärkein. Olet suvereeni somen kuluttaja sekä käyttäjä, ja käytät somea asiasi läpiviemisessä – oli se sitten kantaaottavien eläinoikeusaktiivien päivityksiä jakamista tai yrityksesi markkinointia.

      • :)))

        Oletko eläinaktivisti? Epäilen.


      • "korpikirjailija"

        Miksi poistit minun lauseeni,
        kommenttien korko-kengän?
        Ohjasit aiheen toiseen.

        Minun someni on tämä palsta.
        Ja jokunen autoilu-juttu.
        Tykkään hevistä paranoidi-musasta.
        Olen katkera ja kateellinen, koska nuorena sorruin testeihin, jotka eivät
        musiikillista uraa lupailleet.


        H.


      • lat.huom.
        hunksz kirjoitti:

        "korpikirjailija"

        Miksi poistit minun lauseeni,
        kommenttien korko-kengän?
        Ohjasit aiheen toiseen.

        Minun someni on tämä palsta.
        Ja jokunen autoilu-juttu.
        Tykkään hevistä paranoidi-musasta.
        Olen katkera ja kateellinen, koska nuorena sorruin testeihin, jotka eivät
        musiikillista uraa lupailleet.


        H.

        Huomasitko kuomaseni, tämänkään ketjun aihe ei ole Sinä minuudessasi?

        Chttailkaa kahdestaan!!


      • hunksz kirjoitti:

        "korpikirjailija"

        Miksi poistit minun lauseeni,
        kommenttien korko-kengän?
        Ohjasit aiheen toiseen.

        Minun someni on tämä palsta.
        Ja jokunen autoilu-juttu.
        Tykkään hevistä paranoidi-musasta.
        Olen katkera ja kateellinen, koska nuorena sorruin testeihin, jotka eivät
        musiikillista uraa lupailleet.


        H.

        Minkä kommentin en pruukaa poistattaa kirjoituksia. Kerran vaadin yhden minua törkeästi mollanneen viestiä poistettavaksi vei kauan ennenkuin poistoon suostuttiin, joten joku saa helposti poistot läpi joku toinen toinen ei.


      • lat.huom. kirjoitti:

        Huomasitko kuomaseni, tämänkään ketjun aihe ei ole Sinä minuudessasi?

        Chttailkaa kahdestaan!!

        "lat.huom."

        Tietenkin minä huomasin.
        Siksi vastasinkin aloituksen kysymykseen.
        En näkisi aloitukseen vastaamista tsättäilyksi.

        Tsättään siis sinun kanssasi.

        "Kyselepä tuolla Brändi-aloituksessa.
        Ettei ole ihan julkeaa ajatuksen-siirto-kopiointia.
        Ainakaan minä en viitsi kopioida kommenttejani taas."

        H.


      • lat.huom.
        hunksz kirjoitti:

        "lat.huom."

        Tietenkin minä huomasin.
        Siksi vastasinkin aloituksen kysymykseen.
        En näkisi aloitukseen vastaamista tsättäilyksi.

        Tsättään siis sinun kanssasi.

        "Kyselepä tuolla Brändi-aloituksessa.
        Ettei ole ihan julkeaa ajatuksen-siirto-kopiointia.
        Ainakaan minä en viitsi kopioida kommenttejani taas."

        H.

        Ilmeisesti et anna arvoa päivän uutisille.
        Siellä kerrottiin selvällä suomen kielellä testistä. Tänään.
        Aikaani seuraavana kuuntelen uutisia, ja osaan ymmärtäen sisäistää ne.
        Suosittelen.

        Brandia en ole avannut.
        Jospa pystyisimme keskittymään avaukseen?


      • korpikirjailija kirjoitti:

        Minkä kommentin en pruukaa poistattaa kirjoituksia. Kerran vaadin yhden minua törkeästi mollanneen viestiä poistettavaksi vei kauan ennenkuin poistoon suostuttiin, joten joku saa helposti poistot läpi joku toinen toinen ei.

        "korpikirjailija"

        Voiskohan se olla niinkin, että some-identiteetti antaa mahdollisuuden poistaa
        toisia nopeammin kuin toisia?
        Niinku näytellä?

        H.


      • hunksz
        lat.huom. kirjoitti:

        Ilmeisesti et anna arvoa päivän uutisille.
        Siellä kerrottiin selvällä suomen kielellä testistä. Tänään.
        Aikaani seuraavana kuuntelen uutisia, ja osaan ymmärtäen sisäistää ne.
        Suosittelen.

        Brandia en ole avannut.
        Jospa pystyisimme keskittymään avaukseen?

        "lat.huom."

        Avaukseen minä olen vastannut.
        En minä huuhaata osaa.
        Miks minut joku on poistannut?
        Joku onko taas väärin tehnyt?

        Toisekseen olen 64V.
        Aikasti monta testiä läpi-käynyt.
        Viimeisintä en muista.
        Mutta muistelen siinä todetun että ainoan minkä olen menettänyt, on lapsellisuus.

        H.


      • :))) kirjoitti:

        Oletko eläinaktivisti? Epäilen.

        En todellakaan ole kettutyttö, minä olen karhun sukua.


    • Viihtyvä kettu,

      erityisesti viehätti ajatus,
      että hekottelen ystävieni kanssa, niin juuri...

      • Sama täällä..."viihtyvä kettu"!

        Eihän tätä Suomi24 ainakaan voi ottaa tosissaan...


    • Katti Keräläinen

      Välinpitämätön kissa.

      Nappiin, paitsi että syyni ei ole sosiaalinen paine vaan yksi ihan toinen.
      En ymmärrä mitä täälä kukaan voisi ottaa tosissaan tai pitää tärkeänä.
      Elämä on ja tapahtuu ihan muualla.

      • kehräävä kissa

        Saman sain, olen erittäin tyytyväinen.
        Ei ainakaan nämä palstat olen entisenlaisiaan, naurattaa, kun jotkut tuntuvat ottavan nämä ihan tosissaan.
        Eikä ole kiinnostusta oppia uusia.


    • Hei tää on....

      Joopa joo, viihdyn ja olen kettumainen. Sopii hyvin, ketun näin mökkitien varrella,
      sillä oli poikaset lähistöllä. Tykkään ihmisistä, kaikenlaisista, riiviöistäkin.

    • sillä sipuli ;)

      Olen viihtyvä kettu.

    • "Olet somessa viihtyvä kettu. Sinusta on hauskaa, kun saat heittää läppää somessa! Voit aina luottaa siihen, että sinua ymmärretään. Jaat mielelläsi testituloksia ja hekottelet niille kavereidesi kanssa – minkälainen koirarotu tällä viikolla olitkaan? Olet aktiivinen ja rento: osaat pitää hauskaa somen syövereissä."

      No ei nyt ihan noinkaan, mutta ajanvietettä ja seurustelumuoto...eilikkä kivaa niin kauan kun on kivaa.

    • näinköhän on ?? --

      mitä mieltä te olette minusta ?



      Kiva juttu,
      testituloksen mukaan olen somessa viihtyvä kettu, mitähän seki tarkoittanee,
      meinasi että mua ymmärretään hyvin ja olen mukava kaveri

    • Jaahas. Taitaa olla oikeassa:

      "Olet ristiriitaisesti someen suhtautuva jänis. Et koe juurikaan tarvitsevasi sosiaalista mediaa, mutta toisaalta pelkäät jääväsi kelkasta jos et ole mukana. Osallistut harvoin mihinkään, pelkäät että sinut ymmärretään väärin. Toisaalta somessa tulee joskus mielenkiintoisiakin juttuja vastaan. Testit ovat toisinaan hauskoja, mutta harvoin jaat saamasi tulokset missään."

      Seuraan aktiivisesti vain sivustoja ja ryhmiä mitkä oikeasti kiinnostavat minua ja/tai liittyvät harrastuksiini. Ovat hiukka erilaisia kuin vaikkapa tämä... Mutta tosi on että jos testi sattuu silmiin niin useimmiten tekaisen sen, hehhee.

    • "välinpitämätön"

      Tein testin uudelleen.
      Kun oikein valehtelin, oli tulos "Ristiriitainen". Pah ja hah!!

    • Mulle tuli ristiriitainen :)

      • mimmimummi*

        Minulle tuli ristiriitainen jänis.....niin että puputyttönä tässä nyt loikitaan....


      • ap.
        mimmimummi* kirjoitti:

        Minulle tuli ristiriitainen jänis.....niin että puputyttönä tässä nyt loikitaan....

        Aletaan me kaikki ristiriitatyttelit Hugh Hefnerin, 88v., omiksi töpöhäntäpupusiksi. ♥


      • mimmimummi* kirjoitti:

        Minulle tuli ristiriitainen jänis.....niin että puputyttönä tässä nyt loikitaan....

        Oho, katsoin uudelleen ja minulta jäi tuo jänis huomaamatta. Loikitaan pois vaan :)


    • Onx sillä väliiii

      "Ristiriitainen". Juuri sellaanen tairan olla.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe