Olen 24-vuotias nainen ja kärsinyt pari vuotta erilaisista epämääräisistä oireista joihin ei tunnu löytyvän kunnollista selitystä. Adhd diagnoosi lääkitys on, samoin paniikkihäiriö. Jälkimmäisen ansioista en pääse oireistani edes kunnollisiin tutkimuksiin, kun eivät ota todesta.
Eli, minua huimaa usein, lähes päivittäin enemmän tai vähemmän. Huone keinuu ja toisinaan menee näkökenttä pimeäksi. Pääasiassa pystyasennossa. Verenpaineet on ok ja syön. Raajat puutuilee ja on sellainen vipellys. Muistini on heikentynyt huomattavasti lyhyessä ajassa. En muista tuttuja ihmisiä, tapahtumia, numeroita, nimiä yms.. ja muisti on ennen ollut todella erinomainen. Näköni on huonontunut myös, näen sumeasti ja näkökentässä pyörii joskus sellaisia mustia outoja värivirheitä. Välillä tinnittää, välillä hurisee, välillä lähtee kuulo kokonaan. En muista miten jotkut sanat kirjoitetaan, ja olen ollut kirjoittamisessa joskus todella hyvä. Nyt tämän viimeisimmän huolen on tuonut maidon eritys rinnoista ilman raskautta, jatkuva huimaus ja päänsärky. Viimeksi tänään minut käännytettiin lääkäriltä pois. Haluaisin asiallisia vastauksia jos jolla kulla on aavistusta mistä voisi olla kysymys..
Ahdistavia oireita
aivoton
1
173
Vastaukset
- --------------------
Mielestäni voisit varmuuden vuoksi googlata prolaktinooman oireista. Niistä on useita
kirjoituksia. Mikäli et ole käynyt lähiaikoina silmälääkärillä, niin ehkä kannattaisi käydä
ja kertoa hänelle oireistasi, koska usein silmälääkärikin pystyy ohjaamaan jatkotutki-
muksiin, mikäli aihetta on. Varmasti oletkin tarkistanut lääkkeittesi mahdolliset sivuvaikutukset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281828Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3511550- 1471181
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131164Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 111004
- 285995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938