En kärsi krapulasta...

whippii

Tulin tässä puoli vuotta sitten täysi-ikäiseksi, olen hyödyntänyt oikeuttani nauttia alkoholia kohtuullisen paljon.
Olen juonut pari kertaa kokemattomuuttani itseni sammuksiin ja herännyt omasta yrjöstäni jopa kerran.
Oudointa tässä on se, että en ole kärsinyt krapulasta kertaakaan, ainoastaan väsymys haittaa railakkaan illan jälkeen.
Uhkailivat että kyllä se sitten iän mukana iskee, onko näin?

9

1499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikää

      Odotas vielä muutama vuosi. Itselläni alkoi krapula tuntua vasta 26-vuotiaana.

      • Darrailija

        Sitten kun mennään yli kolmenkympin niin kahden päivän känniä kärsitään kolme päivää. Kyllä se siitä kun ikää karttuu.


      • LLL

        JUU, 26-VUOTIAANA SE VASTA ALKAAKIN,,, JA KERRALLA PAHANA!


    • ei hyvä

      Vaikka sinusta ehkä tuntuu hyvältä, ettei krapulaa tule - se saattaa pitemmän päälle olla alkoholisoiva asia. Voi juoda vaikka miten, eikä yhtään ole seuraavana päivänä morkkista eikä hirveää jysäriä. Itse olen siinä tilanteessa, että toivoisin krapulan iskevän, koska se ehkäisisi ja siirtäisi taas seuraavaa kertaa pitemmälle. Ei hyvä näinkään. Mutta en halua alkoholisoituakaan. Krapula takaisin!

    • mörrimöykky

      Hihii. Lukiopoikana join, minkä sielu sieti ja hauskinta asiassa oli, että krapulapäivät olivat jopa varsinaista kännäyspäivää hauskempia - olin sillain mukavasti vaan pihalla. Kahdenkympin tietämissä asiat alkoivat vaikeentua: kankkuspäivistä alkoi poistua hauskuus ja tilalle tulivat epävarmuus ja kaiken maailman pelkotilat syrjäytyminen siinä mukana tietenkin. Nyt lähestyn kolmeakymppiä ja suunta on säilynyt samana. Ainoa lääke on ollut yksinkertaisesti vähentää alkoholin käyttöä, sillä vanhalla tahdillani olisin jo päättänyt päiväni mitä ilmeisimmin. Tänä päivänä joudun suunnittelemaan juomareissuni todella tarkoin. Sanottakoon muuten vielä, etten ole varsinaisesti potenut "fyysistä" kankkusta missään vaiheessa - niin pieni vaiva se on päänsisäisiin painajaisiin nähden.

      • Mies 24v

        Ihan sama juttu.. Paniikkihäiriöt ja kaikki paska parin päivän putken jälkee... Ei riitä viikko välttämättä edes parantuu. Ennen ei ollu kanuunasta tietoakaan ja nyt... Voi vittu! Silti sitä ei koskaa tunnu oppivan olla koskematta viinaan. Tuntuu toisinaan ettei sydän pumppaa ja päässä pyörii 2vrk.. Joka sunnuntai-aamusta maanantai-iltaan... Wow.... Huh!! Mistä lääkettä moiseen!?!


    • *mä*

      mä voin kyllä sanoo että ikää myöten se tulee aiva v**** pahaksi...ainaki mulla!! en oo vasta ku 21 wee mutta krapulat on niin hirveitä..varsinkin kun juo kaikkia sekasin...muistan ku ite täytin 18 wee nii viinaa meni ja missää ei tuntunu..mutta ny...en edes ajatellukkaa että krapula voi olla niin hirveetä mitä se nyt on..mutta silti pitää naukkailla aina joskus..pakko vaan kärsii seuraavan päivän..niinku klamydian laulu: krapula tulee kyllä, mutta minä määrään päivän!!!

    • Hyvä vai huono...

      40v ja en kärsi krapulaa koskaan.

    • .....

      Krapula on lasten tauti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe