En kärsi krapulasta...

whippii

Tulin tässä puoli vuotta sitten täysi-ikäiseksi, olen hyödyntänyt oikeuttani nauttia alkoholia kohtuullisen paljon.
Olen juonut pari kertaa kokemattomuuttani itseni sammuksiin ja herännyt omasta yrjöstäni jopa kerran.
Oudointa tässä on se, että en ole kärsinyt krapulasta kertaakaan, ainoastaan väsymys haittaa railakkaan illan jälkeen.
Uhkailivat että kyllä se sitten iän mukana iskee, onko näin?

9

1552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikää

Odotas vielä muutama vuosi. Itselläni alkoi krapula tuntua vasta 26-vuotiaana.

• Darrailija

Sitten kun mennään yli kolmenkympin niin kahden päivän känniä kärsitään kolme päivää. Kyllä se siitä kun ikää karttuu.

• LLL

JUU, 26-VUOTIAANA SE VASTA ALKAAKIN,,, JA KERRALLA PAHANA!

• ei hyvä

Vaikka sinusta ehkä tuntuu hyvältä, ettei krapulaa tule - se saattaa pitemmän päälle olla alkoholisoiva asia. Voi juoda vaikka miten, eikä yhtään ole seuraavana päivänä morkkista eikä hirveää jysäriä. Itse olen siinä tilanteessa, että toivoisin krapulan iskevän, koska se ehkäisisi ja siirtäisi taas seuraavaa kertaa pitemmälle. Ei hyvä näinkään. Mutta en halua alkoholisoituakaan. Krapula takaisin!

• mörrimöykky

Hihii. Lukiopoikana join, minkä sielu sieti ja hauskinta asiassa oli, että krapulapäivät olivat jopa varsinaista kännäyspäivää hauskempia - olin sillain mukavasti vaan pihalla. Kahdenkympin tietämissä asiat alkoivat vaikeentua: kankkuspäivistä alkoi poistua hauskuus ja tilalle tulivat epävarmuus ja kaiken maailman pelkotilat syrjäytyminen siinä mukana tietenkin. Nyt lähestyn kolmeakymppiä ja suunta on säilynyt samana. Ainoa lääke on ollut yksinkertaisesti vähentää alkoholin käyttöä, sillä vanhalla tahdillani olisin jo päättänyt päiväni mitä ilmeisimmin. Tänä päivänä joudun suunnittelemaan juomareissuni todella tarkoin. Sanottakoon muuten vielä, etten ole varsinaisesti potenut "fyysistä" kankkusta missään vaiheessa - niin pieni vaiva se on päänsisäisiin painajaisiin nähden.

• Mies 24v

Ihan sama juttu.. Paniikkihäiriöt ja kaikki paska parin päivän putken jälkee... Ei riitä viikko välttämättä edes parantuu. Ennen ei ollu kanuunasta tietoakaan ja nyt... Voi vittu! Silti sitä ei koskaa tunnu oppivan olla koskematta viinaan. Tuntuu toisinaan ettei sydän pumppaa ja päässä pyörii 2vrk.. Joka sunnuntai-aamusta maanantai-iltaan... Wow.... Huh!! Mistä lääkettä moiseen!?!

• *mä*

mä voin kyllä sanoo että ikää myöten se tulee aiva v**** pahaksi...ainaki mulla!! en oo vasta ku 21 wee mutta krapulat on niin hirveitä..varsinkin kun juo kaikkia sekasin...muistan ku ite täytin 18 wee nii viinaa meni ja missää ei tuntunu..mutta ny...en edes ajatellukkaa että krapula voi olla niin hirveetä mitä se nyt on..mutta silti pitää naukkailla aina joskus..pakko vaan kärsii seuraavan päivän..niinku klamydian laulu: krapula tulee kyllä, mutta minä määrään päivän!!!

• Hyvä vai huono...

40v ja en kärsi krapulaa koskaan.

• .....

Krapula on lasten tauti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on tulevan kevään teema?

Sun kohdallasi
      Ikävä
      133
      5582
    2. Maisa Torppa

Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      4072
    3. Martina, ero?

Milloin erouutinen julki, veikkauksia?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      300
      2429
    4. Kelpaisinko vielä?

Huolisitko minut vielä vaikka olen ollut sen toisen kanssa?
      Ikävä
      92
      1870
    5. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      9
      1705
    6. Nainen, haluatko olla haluttava

Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,
      Ikävä
      50
      1592
    7. Olen niin pettynyt itseeni

Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi
      Ikävä
      42
      1346
    8. Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä

Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"
      Maailman menoa
      292
      1345
    9. Työnantajan kustannus palkasta

Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako
      Pyhäjärvi
      177
      1268
    10. Ei ole yhtään

Helppoa olla sinuun rakastunut
      Ikävä
      104
      1194
    Aihe