sitä vauhdin hurmaa

ei hidastella

14

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näitä lisää

      kas, sepäs natsasi sopivasti, liikennerikkomus ja rangaistus keskenään, ei tartte kuulustelijan kuunnella joutavuuksia....

    • Ansionsa mukaan.

      Toivottavasti jokainen muukin idiootti joutuu samanlaisen muistutuksen kohteeksi, ja niitähän riittää Kiteen liikenteessä!
      Koska tiedossa on hyvin ettei tuollaisia voi muuten opettaa, ei tekisi pahaa jos lopullinen ratkaisu tapahtuisi ja sattuisi kuin Savonlinnassa: http://keskustelu.suomi24.fi/node/12381035

    • Ja nyt

      Taitaapi kusipään ropponen olla kevytpeitteeseen paketoituna paloaseman piha-alueella poisviemistä odottelemassa.

      • minä vaan

        Milläs perusteella sinä nimittelet kyseistä henkilöä kusipääksi?
        Se on kyllä totta että kiteen liikenteessä ei ole kovinkaan turvallista.ite olin jäädä auton alle suojatiellä,kiitos vanhan papparaisen.
        Palatakseni tuohon onnettomuuteen niin eipä siinä taas ajaja tehny kun itelleen hallaa joten ei luulis olevan kenelläkään valittamista.Ei minun nähdäkseni kukaan muu tuosta kärsinyt.


    • minä vaan

      Lisätäkseni edelliseen,eikä se auto sinun tontilla nähdäkseni ole paketoituna ja tuskin sinun lompakko kevenee kun pois hinataan joten ei luulis olevan naukumista siitäkään.

      • ROPPONEN

        Minä vaan nimimimerkille kysymys,tiedätkö miten paljon taas yhteiskunnan varoja menetettiin?


      • Laskelmallista.
        ROPPONEN kirjoitti:

        Minä vaan nimimimerkille kysymys,tiedätkö miten paljon taas yhteiskunnan varoja menetettiin?

        Eipä tuo niistä kustannuksista välitä muistuttaa kun osallisena on erittäin suurella todennäköisyydellä ollut ns.läheinen henkilö, joten tarkoitus on vain puolustella edes jollain lailla tekijää muusta välittämättä. Kukaan muu ei ilkeäisi toisille vaaraksi olevan idiootin puolesta vaivautua kirjoittamaan.
        Tällä kertaa on siis onni ollut matkassa ettei ulkopuolisia kuollut tai tullut loppuelämäkseen raajarikoiksi, mutta se oli vain tällä kertaa....


      • turistina
        Laskelmallista. kirjoitti:

        Eipä tuo niistä kustannuksista välitä muistuttaa kun osallisena on erittäin suurella todennäköisyydellä ollut ns.läheinen henkilö, joten tarkoitus on vain puolustella edes jollain lailla tekijää muusta välittämättä. Kukaan muu ei ilkeäisi toisille vaaraksi olevan idiootin puolesta vaivautua kirjoittamaan.
        Tällä kertaa on siis onni ollut matkassa ettei ulkopuolisia kuollut tai tullut loppuelämäkseen raajarikoiksi, mutta se oli vain tällä kertaa....

        Kaikkialla lienee mm. nuoria kaahareita, vanhoja kuskeja joiden tarkkaavaisuus huono, mutta oma auto on ainoa mahis liikkua, vähän ajavia, kännissä ja huumeissa ajavia. Taidot ja teiden kunto pitäisi huomioida, lisäksi keskustan kauppojen pihasta, esim r-kioski tai vaikkapa puhoksesta tai kouluilta tullessa pusikot ja puut peittävät näkymän. Kevyttä liikennettä, joka voi liikkua vauhdilla ei ole mahista nähdä ennakoivasti. Kunnan johto jalkautumaan ja pyörille, näätte itse vaaranpaikat


    • minä vain

      Eipäs yhteiskunnan varat huoleta kun mutiaisia ym.hyysätään.
      En muuten etes tiedä kuka ollut kyseessä tuossa kolarissa kun en katso tarpeelliseksi tietääkään.sen tiedän että kiteeläinen veron maksaja kuitenkin että ainakin osan kuluista kuittaa itse veroeuroillaan.

    • minä vain

      Eikä unohdeta myöskään työllistävää vaikutusta minkä kyseinen tapahtuma aiheutti ja sitä kautta kilahti monta roposta verottajan pohjattomaan kassaan.
      Katson omalta osaltani tähän kommentoimisen päättyneeksi.

      • 356..

        Ei kyllä kannata puhua tapauksen työllistävästä vaikutuksesta, mutta toivottavasti ne muut kaahaavat nuoret ottavat opikseen tapauksesta, se on ainut positiivinen asia tässä onnettomuudessa.

        p.s. on se kumma ettei nuoret ymmärrä että ei auto ole leikkikalu, eikä leikkiminen autolla liikenteen joukossa sen minkään, onko nämä jotenkin vajaita vai mikä vaivaa...


    • uskalsin

      kokeilin paljon volvo kulkee tohmajärvi-onkamo välillä niin sain 220km irti.audin quttrosta kovero-heinävaara 240km....vaan vielä meinasivat moottoripyörällä mennä ohi

      • Valehtelet.

        Ainakaan Tohmajärven ja Onkamon välillä ei voi ajaa tuollaista vauhtia sillä erilaista liikennettä on kuitenkin sen verran esteenä ettei se onnistu.


      • NäinsevaanonV
        Valehtelet. kirjoitti:

        Ainakaan Tohmajärven ja Onkamon välillä ei voi ajaa tuollaista vauhtia sillä erilaista liikennettä on kuitenkin sen verran esteenä ettei se onnistu.

        Volvolla onnistuu, Toyotalla ei.
        Joten älä yleistä omien kokemuksien pohjalta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      249
      2246
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1866
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1555
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      131
      1320
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1180
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1145
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      980
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe