Musta kissa...huonoo asiakaspalvelua!!!!

Hyi saatana

Eikö saa odottaa pizzaa missä itse haluaa, vai pelkääkö että näkee sylkevän siihen?
En enää ikinä mene kyseisen paikkaan, todella törkeää kohtelua, SAATANAN epäammatissa olevat pellet!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

24

1629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hakeudu läkäriin

      Ei kukaan sylje, ei taatusti.

      Mutta elämäänsä kylästynyt henkilö voi sellaisia ajatella, kun korvien välissä ei ole mitään.

      • Et koskaan tiedä

        Aloittaja taitaa tietää enemmän kuin sinä joka vittuilet nimettömänä, raukkaa ja pelkurimaista käytöstä sinulta. On omakohtaista kokemusta myös näistä paikoista ja osa ei hallitse edes hygieniaa, pizzoissa karvoja ym. mutta syö/tee sinä vaan sitä mitä aivosikin ovat. Näinä aikoina viisas ja fiksu vie rahansa sinne mikä kantaa hedelmää pidemmällä tähtäimellä. Oletko itse kyseisen paikan työntekijä/yrittäjä. Tuo kirjoitustaitosi epäilyttää muissakin ketjuissa?


      • votkinssinmakkara
        Et koskaan tiedä kirjoitti:

        Aloittaja taitaa tietää enemmän kuin sinä joka vittuilet nimettömänä, raukkaa ja pelkurimaista käytöstä sinulta. On omakohtaista kokemusta myös näistä paikoista ja osa ei hallitse edes hygieniaa, pizzoissa karvoja ym. mutta syö/tee sinä vaan sitä mitä aivosikin ovat. Näinä aikoina viisas ja fiksu vie rahansa sinne mikä kantaa hedelmää pidemmällä tähtäimellä. Oletko itse kyseisen paikan työntekijä/yrittäjä. Tuo kirjoitustaitosi epäilyttää muissakin ketjuissa?

        Sinä taidat olla stereotypioita rakastava rasistinen paska. Tuollaisia ihmisiä ei jaksaisi joka perkeleen nettikeskustelussa jaksaisi lukea.


      • ei tarvitse erityisi
        votkinssinmakkara kirjoitti:

        Sinä taidat olla stereotypioita rakastava rasistinen paska. Tuollaisia ihmisiä ei jaksaisi joka perkeleen nettikeskustelussa jaksaisi lukea.

        Aloittaja ei todella tiedä, eikä kukaan muukaan tiedä. mutta yritystoimintaa ymmärtävä tietää että yksi tuhannestakaan pizzayrittäjästä ei sylje.
        toisilla on vain päässään typeriä ajatuksia ja uskovat itsekin.


      • Kukahan se rasisti?
        votkinssinmakkara kirjoitti:

        Sinä taidat olla stereotypioita rakastava rasistinen paska. Tuollaisia ihmisiä ei jaksaisi joka perkeleen nettikeskustelussa jaksaisi lukea.

        Luin ketjun, mistä sait rasismin "taas" tähän? Taidat olla itse rasisti Suomalaisia kohtaan. Itse lopetin kebabit sen jälkeen kun Tampereella kuoli kolme suomalaista näiden "yritystoimintaa" harrastavien vakuutuspetos yrityksen takia, että silleen, mitä kaikkee muuta sitten tapahtuukin, mistä tiedät tai mitä todellakaan et tiedä. Häivy täältä, kun et osaa ihmisiksi olla. Maassa maan tavalla, katsohan peiliin. Kyllä Suomessa saa sanoa mielipiteensä jos kohtaa paskaa palvelua.


    • äimä

      Mene kauppakadulle Arbanasiin, niin saat kunnon pitsaa. Helvetin pelle.!!

      • Mikä mättäääää?

        Asiaa ! Sinähän se oikein kovis olet kun solvaat viestejä ja kirjoittajia noin agressiivisesti. Kukahan olet??
        Aikaisemmin kun joku kirjoitti täällä yhdessä ketjussa huonontuneesta laadusta eräässä paikassa niin johan alkoi rasistiksi huutelu heti
        Sama tyyppi ilmeisesti?.
        Eikä aloituksessa väitetty että ruokaan syljetään vaan kysyttiin syytä ilmeisesti saamaansa huonoon kohteluun ja kyllä asiakkaan pitää saada nähdä miten ruoka valmistuu jos ei ole mitään salattavaa. Kyllä alkaa ihme touhua olla jos kritiikkiä ei kestä asiakaspalvelussa silloin häikkää ja asennevika.
        Nykymaailmaa tämä vaan on ja monessa pikaruokalassa on menty siihen että ruoka valmistetaan asiakkaan edessä mutta ei se kaikilta onnistu ;)
        Aloitus oli ihan asiaa ei vastaus siihen taisi kalahtaa jonkulla itseensä?


    • 5+9

      Pizzaa ei kai ole tapana odotella keittiössä...

    • spcialopera

      Aloittajan viestin kirjoitusaikaa katsoen on varmaan kivassa kunnossa yrittänyt ängetä keittiöön. Se nyt ei ole MISSÄÄN asiakkaille kuuluva tila...

      • Huuuhaaa

        No siinä on taas oikein apinan tasolla oleva jankkaaja, opettele lukemaan ÄLÄ luulemaan. Ei aloituksessa keittiöstä mitään sanottu, mutta minkä älyllesi voit :)
        Jos otat herneen nenään asiakaspalautteesta, on se aika outoa, onko oma lehmä ojassa?
        KOTIPIZZA PARAS! Noita kebabbeja on paljon mut miksi niissä on niin kova yrittäjävaihtuvuus? Enkä tarkoita nyt Forssaa vaan maanlaajuisesti. Jokainen tehköön mitä haluaa mutta jos ei osaa asiakaspalvelua, se kertoo jo paljon muutakin minusta kyseisestä paikasta.


    • Voi voi

      Ei saa. Ei pelkää. Hyvä. Olet pässi.

    • MustaKissaA.S

      Hei ihmiset.
      Huomaan että moni suutui tuolle kaverille joka haukkuu Mustaa Kissaa. Pakko sanoo että hän on jonkin verran oikeassa. Ja kuka mine olen. No olen Mustan Kissan entisen omistajan poika. Kaksi vuotta sitten isäni joutui leikaukseen olkapäästään ja joutui lopettamaan työn teon kahdeksi vuodeksi. Silloin isä soitti vanhalleen kaverilleen ja kysi että haluisiko hän vuokrata ravintolan sen ajaksi. No... Hän suostui ja isäni luotti haneen ja teki kahden vuoden sopimukse hänen kanssaan ja sitä sopimusta ei voitu purkaa... Mutta sopimus loppui 15,04,2015 eli tällähetkellä minä ja isäni pyöritämme ravintolaa. Mutta sen kahden vuoden aikana kyseiset ihmiset ovat kohdelleet asiakkaita todella huonosti ja ovat pilanneet kastikeiden ja ruokien laatua sekaä makua.
      Voitte olla varmoja että palvelumme on tällä hetkellä paljon parempi ja olemme valmiita otamaan mielipiteitänne vastaan.

      • IDO-59

        Toivotan onnea ja menestystä Mustan Kissan omistajille ja nykyisille pitäjille. Toivottavasti saatte pian korjattua maineenne takaisin tuon vuokralaisen töppäilyjen jälkeen.


    • epäilijä

      Forssahan on jo ravintoloita ja pizzerioita täynnä ja lisää tulee....Ihmettelen aina, mistä ne asiaakkaat tulevat ja riittävät, että ravintolat OIKEASTI kannattaisivat? Olen myös huomannut, että yleensä kaikki ovat turkkilaisia työntekijöitä, tai vetäjän omasta lähipiiristä. Siispä yhtään työllistävää vaikutusta näillä lukuisilla pizzerioilla ei näytä olevan meille paikkakuntalaisille. Ei hyvä!

      • Astuja-original

        Tietysti turkkilaisia ovat nämä jotka paikkoja pyörittävät. He jaksavat pitää liikkeensä auki ja tehdä töitä kunnolla. Samaa ei voi sanoa suomalaisista kilpailijoista. Oli sitten kyseessä parturi, tatuointiliike tai vaikka osto- ja myyntiliike niin aina on aukiolo mitä sattuu mutta enimmäkseen jopa lehdissä ilmoittavat milloin ovat SULJETTUINA. Ei mitään bisnestajua eikä työllistävää vaikutusta ole paikoilla jotka ovat enimmän ajan aina kiinni. Turkkilaisten työteliäisyydelle multa iso kunnioitus, ei ole ihme että viette leivän suusta laiskamadoilta joille ei työt maita.


      • Tsemppiä
        Astuja-original kirjoitti:

        Tietysti turkkilaisia ovat nämä jotka paikkoja pyörittävät. He jaksavat pitää liikkeensä auki ja tehdä töitä kunnolla. Samaa ei voi sanoa suomalaisista kilpailijoista. Oli sitten kyseessä parturi, tatuointiliike tai vaikka osto- ja myyntiliike niin aina on aukiolo mitä sattuu mutta enimmäkseen jopa lehdissä ilmoittavat milloin ovat SULJETTUINA. Ei mitään bisnestajua eikä työllistävää vaikutusta ole paikoilla jotka ovat enimmän ajan aina kiinni. Turkkilaisten työteliäisyydelle multa iso kunnioitus, ei ole ihme että viette leivän suusta laiskamadoilta joille ei työt maita.

        Ei hyvää päivää, onko paha olo? Suomalaiset sitä ja tätä. Muuta pois luuseri..
        Aika rasistisesti yleistät suomalaiset, mikä syy?
        Vaikka kyllähän me sen tiedämme, vähän suvaitsevaisuutta sinullekin ja yritä ymmärtää "suomalaistakin" pienyrittäjää, ei aina syy, mitä kuvittelet, todella tyhmä yleistys sinulta. Kaikki edut täällä sinullekin tuntuu kelpaavan, jotka "suomalaisten" ansioista on tarjolla.
        Onnea ja menestystä kuitenkin Mustan kissan palaaville yrittäjille.


      • Astuja-original
        Tsemppiä kirjoitti:

        Ei hyvää päivää, onko paha olo? Suomalaiset sitä ja tätä. Muuta pois luuseri..
        Aika rasistisesti yleistät suomalaiset, mikä syy?
        Vaikka kyllähän me sen tiedämme, vähän suvaitsevaisuutta sinullekin ja yritä ymmärtää "suomalaistakin" pienyrittäjää, ei aina syy, mitä kuvittelet, todella tyhmä yleistys sinulta. Kaikki edut täällä sinullekin tuntuu kelpaavan, jotka "suomalaisten" ansioista on tarjolla.
        Onnea ja menestystä kuitenkin Mustan kissan palaaville yrittäjille.

        Jaahas, sinä muurahaiskarhun aivoilla varustettu vässykkä siellä, ensinnäkin olen suomalainen ja toisekseen en ole luuseri ja kolmanneksi vielä se, että kai mullakin on oikeus olla paikallisista suomalaisyrittäjistä sitä mieltä kuin olen, vai eikö se sovi sinulle?
        Ihan faktaa on nimittäin se, että yleistä on paikallisilla yrittäjillä juuri tuo, ettei jakseta pitää tarpeeksi sitä liikettä auki eikä panosteta kybällä siihen yrittäjyyteen vaikka menestymiseen tarvitaan just sellainen asenne. Eihän se multa ole pois jos menee kipot nurin tämän takia (monella jo mennytkin) mutta voi kai ihan vinkiksi hiukan kritisoida näitä vallalla olevia toimintatapoja jotta voisi ottaa opiksi ja tehdä asioille jotain ennen kuin on nimi Kauppalehdessä. Jos minä suomalaisena dissaan suomalaisia niin miten saat minusta rasistin? Niin että hyvää yötä pahvi!


      • Faktat
        Astuja-original kirjoitti:

        Jaahas, sinä muurahaiskarhun aivoilla varustettu vässykkä siellä, ensinnäkin olen suomalainen ja toisekseen en ole luuseri ja kolmanneksi vielä se, että kai mullakin on oikeus olla paikallisista suomalaisyrittäjistä sitä mieltä kuin olen, vai eikö se sovi sinulle?
        Ihan faktaa on nimittäin se, että yleistä on paikallisilla yrittäjillä juuri tuo, ettei jakseta pitää tarpeeksi sitä liikettä auki eikä panosteta kybällä siihen yrittäjyyteen vaikka menestymiseen tarvitaan just sellainen asenne. Eihän se multa ole pois jos menee kipot nurin tämän takia (monella jo mennytkin) mutta voi kai ihan vinkiksi hiukan kritisoida näitä vallalla olevia toimintatapoja jotta voisi ottaa opiksi ja tehdä asioille jotain ennen kuin on nimi Kauppalehdessä. Jos minä suomalaisena dissaan suomalaisia niin miten saat minusta rasistin? Niin että hyvää yötä pahvi!

        Voi voi, ollaan me suomalaiset niin paskoja, mutta onneksi sinä ja kebabit pidätte Suomea pystyssä ;) Onnea asenteellasi elämään, henkilökohtaisuuksiin haukkuihin täällä voisit rehdisti käyttää omaa nimeäsi.Faktojakin voisit laittaa samalla, vai onko niitä?


      • Astuja-Original
        Faktat kirjoitti:

        Voi voi, ollaan me suomalaiset niin paskoja, mutta onneksi sinä ja kebabit pidätte Suomea pystyssä ;) Onnea asenteellasi elämään, henkilökohtaisuuksiin haukkuihin täällä voisit rehdisti käyttää omaa nimeäsi.Faktojakin voisit laittaa samalla, vai onko niitä?

        Kiitos taas kun ilmaisit rajallisen ymmärryksesi toistamiseen. Missä kohtaa väitin että minä (ja kebabit) pidämme Suomea pystyssä? Toiseksi: miten voit väittää minun syyllistyneeni "henkilökohtaisiin" haukkuihin? Itse myös käytät nimimerkkiä , ellei sitten kohdallesi ole valikoitunut hiukan harvinaisempi nimi joko "Faktat" tai "Tsemppiä"?
        Olen kritisoinut yleisellä tasolla joitakin paikallisia yrittäjiä tarvittavan ahkeruuden ja viitseliäisyyden puutteesta. Tuntuu hiukan siltä että taidat olla yksi niistä joiden nimi on jo ollut tai tulee vielä olemaan siellä Kauppalehdessä kun noin kovasti älähdit, vai oletko muka ulkopuolinen mielensäpahoittaja? Jos olet yrittäjä, ei sinulla pitäisi olla joutoaikaa selitellä loukkaantuneena omaa saamattomuuttasi jollain keskustelupalstalla. Mietipä sitä, niitä faktoja voit käydä katselemassa eri puljujen ovista ja ikkunoista. Niissä kun turhan usein lukee ensin "avoinna sopimuksen mukaan" tai "suljettu ajalla xx - xx" jne. Ja pian sen jälkeen "vuokrataan liiketilaa". Hihat heilumaan jos halutaan menestyä ja jos halutaan olla menestymättä niin siitä vaan em. mallilla niin jää aikaa urputtaa enemmänkin kun ottaa ymmärrettävästi kuuppaan kun sisimmässään tietää että ole oikeassa tässä asiassa.


      • karakkijakke
        Astuja-Original kirjoitti:

        Kiitos taas kun ilmaisit rajallisen ymmärryksesi toistamiseen. Missä kohtaa väitin että minä (ja kebabit) pidämme Suomea pystyssä? Toiseksi: miten voit väittää minun syyllistyneeni "henkilökohtaisiin" haukkuihin? Itse myös käytät nimimerkkiä , ellei sitten kohdallesi ole valikoitunut hiukan harvinaisempi nimi joko "Faktat" tai "Tsemppiä"?
        Olen kritisoinut yleisellä tasolla joitakin paikallisia yrittäjiä tarvittavan ahkeruuden ja viitseliäisyyden puutteesta. Tuntuu hiukan siltä että taidat olla yksi niistä joiden nimi on jo ollut tai tulee vielä olemaan siellä Kauppalehdessä kun noin kovasti älähdit, vai oletko muka ulkopuolinen mielensäpahoittaja? Jos olet yrittäjä, ei sinulla pitäisi olla joutoaikaa selitellä loukkaantuneena omaa saamattomuuttasi jollain keskustelupalstalla. Mietipä sitä, niitä faktoja voit käydä katselemassa eri puljujen ovista ja ikkunoista. Niissä kun turhan usein lukee ensin "avoinna sopimuksen mukaan" tai "suljettu ajalla xx - xx" jne. Ja pian sen jälkeen "vuokrataan liiketilaa". Hihat heilumaan jos halutaan menestyä ja jos halutaan olla menestymättä niin siitä vaan em. mallilla niin jää aikaa urputtaa enemmänkin kun ottaa ymmärrettävästi kuuppaan kun sisimmässään tietää että ole oikeassa tässä asiassa.

        Taidat olla aika negatiivinen tyyppi ja kertakaikkisen tyhmä. Oikein loistat sillä täällä ;)


      • astujaonkingi
        karakkijakke kirjoitti:

        Taidat olla aika negatiivinen tyyppi ja kertakaikkisen tyhmä. Oikein loistat sillä täällä ;)

        Vedä sää karakkijakke vaan kätees kun et ite osaa sanoo asiaan yhtään mitään.


    • yöööks

      Mä en mitään kissanlihaa syö.

    • Anonyymi

      Kummallista puhetta!
      Minulla on positiivisia kokemuksia.Tänä corona aikana hyvä palvelu.Tilaus tuli nopeasti.Kiitos. nim.Tyytyväinen.

      • Anonyymi

        Mutta se huutokauppahömppien satatonninen, mitä siitä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe