Hei!
Osaisiko joku selvittää, että miten minulle vaikkapa meseen kirjoittelevan henkilön ID-numeron ja henkilöllisyyden saa selvitettyä. Minulla on jonkinlainen sairas ahdistelija, joka häiriköi minua ja vaikka blokkasin hänet meselistastani, niin hän jatkaa pommittamista toisesta osoitteesta. Voisin blokata senkin, mutta sitten tulisi kolmas osoite ja neljäs ja loputon oravan pyörä... Haluaisin saada henkilön selvitettyä, että voisin ihan kylmän tyynesti sanoa, että tiedän kuka hän on ja ilmoitus lähtee poliisille, jollei häiriköinti lopu!
Olen kyllästynyt rasvaisiin meseviesteihin ja sitäpaitsi minua pelottaa, että kyseessä on joku hullu sarjamurhaaja, joka on selvittänyt minunkin osoitteeni ja se tyyppi vaanii iltaisin jossakin pusikossa...
Auttakaa please!
ID.numeron ja henkilöllisyyden selvittäminen
2
411
Vastaukset 2
Älä hyväksy messengeriin tuntemattomia henkilöitä. Ne voi poistaa siältä listasta muistaakseni kun painaa oikealla hiiren näppäimellä ja poista. Niin ei jää häiritsemään.
Sitten yks juttu on että vaihda sähköpostiosote.
Tosta ID-numeron selvittämisestä en tiedä mitään.
Ja sille tyypille ei tarvii vastata mitään jos se sanoo jotain. Joku pervo paviaani siellä vain riehuu. Eikä se ole voinu selvittää sun osotetta ellet ole sitä sille antanut. Ainakin uskon näin.- Jusu
Eiköhän riitä, että ilmoitat MSN:lle häiritsijästä niin kyllä varmaan hoitavat kaverin.
http://fi.support.msn.com/contactus.aspx
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520