Hei kaikki! Tässä suunnittelen matkaa ensi toukokuuksi ja nämä kaksi yllämainittua paikkaa on nyt kiikarissa... Kumpi on kokemustenne kautta parempi? Toki Kreetaltahan nähtävästi pääsis käymään Santoriinissa laivalla...
Kreeta Rethymnon vai santorini?
2
367
Vastaukset
- Molemmissa ollut
No ehdottomasti Rethymno.
- Kreetalle
Itsehän sen sanoit: Kreetaltahan pääsee käymään Santorinilla... Itse tekisin juuri niin, koska Kreeta on tukikohtana todella monipuolinen ja Rethymnonista pääsee helposti eri puolelle Kreetaa. Koko Kreetan saari on täynnä nähtävyyksiä ja siellä on pajon muutakin koettavaa ja ajankulua enemmän kuin Santorinilla. Esimerkiksi Santorinin rannat ei vedä vertoja kreetalaisille, palatseja ei ole jne. Santorinilla on kyllä upeammat näkymät.
Lueppa tarkemmin Kreetan Rethymonista ja sen runsaasta annista sivulta:
http://kreikkaan.net/matkakohteet/kreeta/rethymnon
ja saman sivuston koko Kreeta-osion luettuasi voit hyvinkin päätyä johonkin toiseen kreetalaiseen kohteeseen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 303928
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131879Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631334Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951276Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.671146Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51011- 47921
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti331884En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39872Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26871