Ennen muinoin 70-luvulla jokaisella emännällä oli tiheäsilmäisestä verkosta tehty pussukka, jossa säilytettiin papiljotteja. Vetoisuus oli noin puolet roskapussista. Verkkopussi siksi, että papiljottirullat kuivuivat hyvin eivätkä homehdu pussukassa. Kiharat ja papiljotit menivät aikanaan muodista, mutta perheeseen jäi se verkkopussukka.
Autossa on matkustajan paikalla vaikea nukkua, koska nukkuvan henkilön pää retkahtaa ja siihen yleensä herää. Ennen matkaan lähtöä pujota päähäsi pipsipussi ja sido se kiinni niskatukeen. Silloin pää pysyy paikallaan ja voit nukkua koko matkan.
Jos kahvin suodatinpaperit loppuu, ota apuun pipsipussi! Sekoita kupissa kuuma vesi ja porot, vedä pipsipussi päähän ja juo.
Onko kiire metsälle eikä löydy hyttyspäähinettä? Ota ämpärin kansi, laita se pään päälle ja vedä pipsipussi kannen ja pään yli. Jos on, voit tietenkin käyttää kannen sijasta jäykkälieristä hattua. Vältyt myös hirvikärpäsiltä hiuksissa.
Täytä pipsipussi riisillä ja paperilla. Tee tiivis, mutta joustava pallo. Siinä sinulle hyvä stressipallo puristeltavaksi, kun odottelet ulosottomiestä.
Katkaisiko tunkki kätesi. Valkoinen kipsi, varsinkin kädessä on herkkä likaisuudelle. Jos haluat kipsisi pysyvän siistinä, pujota pipsipussi kipsin päälle. Näin kipsisi pysyy siistinä ja puhtaana.
Otapas pipsipussi mukaan kun lähdet kauppaan! Pujota pipsipussiin avaimesi ja puhelimesi. Solmi pipsipussi kaulaasi. Näin avaimet ja puhelin pysyvät aina saatavilla myös kaupassakäynnin ajan.
Pipsipussivinkkejä
valuuttakauppias.
0
91
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli214638Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103284Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403137IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas851242Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2571123- 791099
- 561092
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3921067Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E200966