TONI

love sucks

Oli mukavaa viettää kanssasi taas iltaa..kiitos kaikista kohteliaisuuksista.olet sinäkin mulle jotain elämää suurempaa.
Mutta,vaikka meidät ois luotu yhteen,ei voida olla yhdessä.siitä ollaan sovittu.
Toivon koko pienestä sydämestäni että löydät joskus sen ihmisen joka saa minut haalistumaan muistoissa.Haluan olla ystäväsi.
Itse en usko enää että voisin rakastaa,ellei jotain joka on vähintään yhtä paljon saanut turpaan tässä elämässä.
tämä on sekavaa tekstiä,en vaan halua sanoa enää sulle näitä asioita.
usko pois,suurimmankin rakkauden muistot haalistuu.mutta ei katoa.
ehkä opittiin jotain,tulevaa varten.(parempi oli viettää sinun kanssa se aika kuin kokea mitäänsanomattomia suhteita)

4

836

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <Young man>

Hmm sitä ihmettelen että, kuka olet ja miksi kirjoitit moisen tekstin.? Ja lisäksi miksi tuossa on etunimi sillä tässä maailmassa on Monia Toni nimisiä henkilöitä.

• .(*)-Jäbä-(*).

Lässyn lässyn. Eikö sulla ole parempaa tekemistä kuin tollaista sönköttää. Hetkonen* Ensinäkään eikö sun tekstit perusteella sun pitäis lähettää viestejä nuorien palstalle eikä tänne. Ja lisäksi vielä siitä että, kirjoitit tohon nimen otsikoksi ja mitä järkeä siinä oli ei mitään järkeä sillä nytten kaikki maailman Tonit luulee että, puhut hänelle ehkä sun kannattais miettiä mitä kirjoittelet. Ja lisäks sulle pelle Love sucks miten sä voit sanoa noin tasan rakkaus ei ole syvältä! Vaikka itse aijon elää elämän yksin siitä huolimatta niin rakkautta on turha mennä arvostelemaan!.

• *Tonî*

Noh kuitenkin tuo kuullostaa jotenkin tutulta mutta, silti en tiedä kuinka vanha olet kun olet kirjoittanut tuon tekstin mutta, sen sanon että, jos tuo olen minä tuo kyseinen henkilö. Niin sanon tämän suoraan että, minä en ole *Oikeesti* edes rakastanut sinua se oli vaan ihastus muitten joukosta *rakkaus on aivan eri asia* mutta, jos et ole 16 vanha niin sitten se et ole se jota luulin olevan. Ja siitä ajasta jota vietin sinun kanssasi niin se oli ns. Tietekoneen kautta puhumista eikä mitään muuta. Eli suoraan sanoen mä en ole uskonut ollenkaan että, meille olis voinut tulla edes mitään. Sillä vähän niinkuin tuo jäbä tossa niin minäkin aijon elää yksin se on ollut minun mielessä jo aika kauvan paljon kauvemmin kun edes sinuun tutustuin. Mutta, se jää nähtäväksi. Ja sen sanon vielä että, asut aivan liian kaukana minulle. Ja muutenkin kaukosuhteet ei taida olla tässä iässä ajan kohtaisia sillä, ei ole edes kulkuneuvoa jolla tulla ja sillein. Ja lisäksi tässä iässä en todellakaan aijo vielä löytää itselleni sitä oikeata vasta sitten kun on täys ikäinen niin silloin vois harkita enemmän.

• Nainen24

No tuo ei ollut kenellekään teistä,tuo kirjoittamani teksti.
        kyseinen henkilö kyllä tietää asiat.kirjoitin vaan helpottaakseni omaa oloa.
        että ei kannata vetää hernettä nenään,pojat.
        on naurettavaa reagoida noin ilkeästi jonkun ihmisen tekstiin jota ei tunne.Niih.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      47
      2973
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      2745
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      39
      2476
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1945
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1579
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1287
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      179
      1228
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe