ketipinor ja tolvon

tervetuloa nukkumatt

Osaako joku sanoa aiheuttaako nuo yllämainitut lääkkeet pysyviä haittoja tmv?
Olen kärsinyt unettomuudesta n puoli vuotta ja joutunut käyttämään kyseisiä lääkkeitä unen saantiin. Sain vasta muutama päivä sitten diagnoosin burn outtiin joten nyt vasta voi paraneminen alkaa.

Lääkkeistä sanotaan ettei aiheuta riippuvuutta jne mutta onkohan tuo se totuus? Miten kokemuksia muilla on?
Käytin hyvin pieniä määriä mutta silti..
Tolvonia 30mg ja ketipinooria 25mg

10

610

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aivan varmasti

aiheuttaa pysyvän riippuvuuden... = lääkärit pääsevät pysyvästi ulkomaanreissuilleen...

• vbgjulhilkj

Kokemuksia / faktaa, kiitos! Arvailut ja läpändeerokset voi jättää välistä!

• rutolammen antti

Ketipinor ei aiheuta riippuvuutta tai aivovaurioita, vaikutus on laantunut kovasti ajan myötä. nyttemmin olen jättänny pois.
      Tolvonia en ole popsinnu 10 vuoteen joten siitä en osaa sanoa juuta enkä jaata. aika lievä rohto taitaa olla, tais lisätä ruokahalua jos oikein muistam...?

Joku lääkevastanen voi seuraavaks messuta kuinka ketipinor teki impotentiks.. :)

• Lääkkeen valmistaja;

"Antipsykoottiset lääkkeet, joihin Ketipinorkin kuuluu, saattavat aiheuttaa rytmihäiriöitä, jotka voivat olla vakavia ja vaikeimmissa tapauksissa kuolemaan johtavia."

http://www.laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=18783&

Ei ton vakavampaa...

• uytrgefwdsZA<

Itse käytän 100mg ketipinoria unen saatiin..seuraavana päivänä on vaikeaa päästä ylös.

• Einäin

Ketipinor ei aiheuta riippuvuutta, koska jos aiheuttais ei sitä alle 18-vuotiaalle määrättäisi. Tolvonista en tiedä.

• mitämitäs

Määrätäänhän itte oon 13v ´ja mulle on määrätty ketipinoria.

• Pakko sanoa;

• Eihän
        Pakko sanoa; kirjoitti:

Voi lapsi ressukkaa.
        Lue tämä;

http://www.laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=18783&

Ei ole sillä lääkärillä, joka 13-vuotiaille tota määrää kaikki muumit laaksossa. No mulle ketipinoria määrättiin nimen omaan nukahtamislääkkeeksi , myös mielialoja tasottamaan ja itsekkin olen alla 18-vuotias vielä.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1597
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1458
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      839
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      809
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      746
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      708
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      669
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe