Kuulin hiljattain msm-jauheesta. Vaikuttaa kuulemma ihon ja nivelten lisäksi lihaksiin. Nykyihmisten monet ongelmat kuulemma johtuvat rikin puutteesta. Onko käyttökokemuksia? Osaako joku kertoa onko tämä taas joku uusi gojimarjavillitus, joka menee ohi, kun seuraava ihmeaine lanseerataan?
Msm orgaaninen rikki
5
245
Vastaukset
- Näin se menee.
-- Osaako joku kertoa onko tämä taas joku uusi gojimarjavillitus, joka menee ohi, kun seuraava ihmeaine lanseerataan? --
Olet varmaankin huomannut että näitä rahastuksia tulee ja menee sännöllisin väliajoin.
Kun entinen huijaus on saatu ns. kyllästymispisteeseen, eli tuotteen kysyntä vähenee jo huomattavasti niin silloin putkahtaa markkinoille jo uusi ihmetuote ja samat pöljät ostaa sitäkin. - Käytän
Auttaa ainakin ulostamaan, eli ummetukseen ja muutenkin kohentaa oloa.
- Löröt housussa.
Kyllähän sitä varmasti saa pakkinsa sekaisin monellakin aineella, mutta tuskinpa niitä on sinne mahaan tarkoitettu jos ne pyrkii heti peräpäästä ulos.
- kokeiltu on vuoden
ajan ei mitään vaikutusta...
- polvi sano poks
Ainakin sitä syötetään nivelkipuisille hevosille, kertoi minulle joskus tuttu hevosmies.
Käytän sitä itse polvikipujen takia ja ne pysyvät poissa niin kauan, kuin syön suht säännöllisesti MSM:ää. Toimii ainakin minulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 553228
- 623045
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa512909SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p512440- 632191
- 562081
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411035Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit116982Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.124964Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit38944