nro 0207101409 epäilyttävää soittelua

huolestunut vanhus

Toimiiko Soneran myyjänä vai ONKO JOKU HUIJAUS numero johon erehdyin kiireessä soittamaan takaisin ja suljin heti linjan kun kuulin naisäänen sanovan jotain telefin--? Nuorehko miesääni soitti myöhemmin samasta numerosta ja puhui tyrkytti Soneran laajakaistasta jotain 20M nopeus hintaa ei kertonut eikä pystynyt sanomaan laajakaista liittymäni 8M nykyistä normaalihintaa. En luota yhteenkään puhelinmyyjään enkä tilaa koskaan mitään. Ei voi tietää kuka urkkii tietoja ja mihin tarkoitukseen.

14

3280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfvsdvf

      Mulle soitti tuosta numerosta Janne, Soneralta ja kauppas jotain pakettia joka maksais muistaakseni 14,90. En mä suostunu. En yleensäkään harrasta mielelläni puhelinkauppoja, meinannu jo pari kertaa tän vuoe aikana joutua kuseen Oulun Puhelinluettelo 2014-nettiversion ja 16100-numeropalvelun kanssa.
      No, se Janne sit vaan kiitti ja toivotti hyvää syksynjatketta. Pienoista pettymyksen sävy olin kuulevinani sen äänessä ku sanoin etten aio ottaa sitä pakettia jokon ois kuulunu joku 200 minsaa puhetta, sata tekstaria tms.

      • asdfa

        Ja taas soitti minulle tuosta numerosta, joku muu ku Janne tällä kertaa. Kyseli eka tarkkaan tietoja sitten alko ehotella jotain tarjousta. Sillon suljin puhelimen. Koitti soittaa uuestaan, vaan emp vastannu


    • Vicious

      Soitin juuri Soneralle, kun kyseinen numero on soitellut montä päivää jo ja nettiä selailin ku yksi hakutuloksista oli Sonera. Ei siis ole Soneran numero älkää antako tietojanne kyseiseen numeroon.

      • saunalahtikutsuu

        Kyseessä on Telecenterin puhelinmyyjät joille Sonera on antanut teidän tietonne ja he soittelevat Soneran/TeleFinlandin laskuun.


    • 0207101409

      soittelee soittelee vaan empä vastaa...

    • SoneraOnSutkiRosvo

      Se pitäisi heti kieltää lailla tuo puhelimella soittelu ihmisille kaupustelutarkoituksessa.
      Millä oikeudella sitä tehdään häiriköiden kansalaisia jatkuvasti.
      Sonera on pahinta laatua oleva sutki pulju joka tätä harrastaa.
      Puhelimessa luvataan sitä ja tätä törkeästi valehdellen.
      Nauhoitetaan sitten vain se uhrin lupaus lähettää esim. se soneran sim-kortti.
      Aletaan sillä heti rahastamaan samalla hetkellä. Siis vaikka asiakas palauttaa kortin heti avaamatta postiin. Mitä te sitä lähetätte luvatta postilaatikkoon. Kuittaus postissa pitäisi olla. Silloin se on laillista.
      Onko se nauhoitus edes Suomen lain mukaista. Varsinkin sillä uhkailu vanhoille ihmisille.
      Laskuja alkaa sitten tulemaan uhkauksien kera. Klarnalla, ulosmittauksilla ja 5 euron viivästyksillä.
      Tästä soneran sutkista ansasta ei pääse sitten millään ilveellä eroon.
      Varsinkin vanhoille ihmisille tämä on outoa peliä. Eihän tuo soneran netti edes toimi kunnolla maaseudulla eikä keskuksissakaan.
      Soittaminen asiakaspalveluun maksaa kuunnellen tuntitolkulla jotain pimputusta.
      Mistäpä se soneran lupauksiin luottanut edes tietää mistään asiakaspalveluista.
      Nettiyhteyskin toimii ilmojen mukaan miten sattuu. hitaasti ja katkeillen kokoajan.

    • Halootahaloo

      Mulle soiteltu tästä samasta numerosta joka päivä lähemmäs pari kuukautta. Ekalla kerralla vastasin ja yritti muistaakseni kaupitella Vattenfallin sähkösopimusta, olin tuolloin vähän kiireinen ja aikoi soittaa myöhemmin uudestaan.

    • olkitu

      Puhelinmyyjiä. Eivät ole Soneran eikä Telefinlandin vaan todennäköisesti alihankkijayritys joka soittelee. Nämä myyvät aika agressiivisesti kun saavat palkan siitä kuinka paljon saavat myytyä.

    • NiinTätä

      Jep samasta numerosta soitettu. Parina päivänä soitti hälärin, varmaan odotti että soittaisi takaisin.

    • m.ka

      soneran liittymää tarjosi kolme kertaa paransi hintaa tarjouksille mut silti saisi netistä halvemmalla ku katsoin

    • Envastaa

      Call app antaa soittajan "hotel Grand Palace". Lienee joku soittelemaan ulkoistetusta markkinoinnista.

    • Mullekinsoiteltu

      Mulle soitti myös. Olin jo vastaamassa, kun soitto loppui. Ajattelin, että valtion virastosta, kun alku oli tuollainen, mutta eipä ilmeisesti ollut. Onneksi löytyi tietoa useammasta paikasta kyseisestä numerosta ja häiriköinnistä.

    • hilmi

      Vattenfallilta soitellaan

    • Hihhert

      Mullekin soitellut sitkeästi, en vastannut kun meinasin että puhelinmyyjä ja niinhän se olikin netin tietojen mukaan. Laitan aina puhelinmyyjiksi paljastuneet numerot estoon, eipä enää uudestaan saa muhun yhteyttä... ainakin iPhonessa todella helppo laittaa estoon 😊👍

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1690
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1329
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1075
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      5
      1009
    Aihe