Eli onko kukaan kokeillut auttavatko kyseiset voiteet muutamiin finneihin selässä/rinnassa??
kasvoihin en käyttäisi kuivan ihoni takia mutta tehoaako hyvin?? ja siis nimenomaan mainitsemilleni alueille...entä värjääkö vaatteita tms.? Lopetin pilsut pari kuukautta sitten ja nyt viime viikolla alkoivat finnit kiusaamaan, onneksi tähän asti vaan yläselän alueella ja kysymys siis n. parista kolmesta finnistä kerrallaan...hjelppikää kiitos!!! ei oo niin vaikee että hankkisin roaa, sillähän ne lähtis mutta kun on ehkäisykin nyt heikommalla mallilla ku ei ole pillereitä. roaa olen käyttänyt useampia kuureja elämäni aikana, silloin ongelma oli lähinnä kasvoissa.
BASIRON/BREVOXYL
3
1072
Vastaukset
- pimpula
Mulla auttoi Brevoxyl selkään ja rintaan(mutta naamaan ei.)
Kannattaa kokeilla. Mutta nyt finnit on kyllä palannut selkään, kun lopetin sen käytön :P. - tea
basiron vie vaatteista värin.Tehosta en tiedä (veljeni käyttää)
- niina
Helvetti joistain paidoista lähtenyt väri tietyistä kohdista jos oon erehtynyt pistämään voidetta ja sitten vaikka illalla yöpaitulin päälle... en suosittele! Kyllä se naamaan tehoaa, mutta oon huomannut, että alkoholi tehoaa finneihin kaikista parhaiten tai vaikkapa desifiointiaine: siis ulkoisesti! Finnin päälle tippa niin jopas kuivuu finnit pois. Joskus käytin basironia paljonkin ja tuntuu, ettei se tehoa enää ollenkaan. olenkohan tullut immuuniksi koko myrkylle?:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 684537
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h704292Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv692854Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222156Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.582008Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111383- 1851298